2009-03-25 23:01

Pristatyta Lietuvos ekonominio įvaizdžio strategija

Lietuva – Šiaurės Rytų Europos šalis, iš kaimynių išsiskirianti savo istorija, patogia geografine padėtimi, infrastruktūra, darbo kultūra, draugiška verslo vykdymui aplinka, sėkme technologijų srityje, o taip pat jaukiu ir patogiu gyvenimu. Tokį ekonominį šalies įvaizdį piešia Didžiosios Britanijos ženklodaros specialistas Wally'is Ollinsas ir jo vadovaujama konsultacinė bendrovė „Saffron Brand Consultants“, pateikusi Lietuvos ekonominio įvaizdžio strategiją.

Wally'is

Olinsas

„Didžiausias Lietuvos ekonominio įvaizdžio trūkumas yra silpnas bendras įvaizdis. Beveik niekas šalies nežino, o daugelis netgi mano, kad ji - išgalvota“, - sako p. Olinsas.

Jis pabrėžia, kad esant sunkiai ekonominei padėčiai įvaizdžio formavimo priemonės yra ypač aktualios.

Strategiją kūrusių p. Olinso ir bendrovės ženklodaros specialisto Jeremy Hildretho nuomone, dabar Lietuvai svarbiausia ne sukurti šūkį ar konkretų šalies

„apibrėžimą“, bet padėti žmonėms susidaryti įspūdį apie ją, duoti priežastį Lietuvą prisiminti.

Strategijoje konsultantai teigia, kad Lietuva turi atsiriboti nuo Baltijos šalių regiono ir save pasauliui pristatyti kaip Šiaurės Rytų valstybę. Artimiausias kaimynes siūloma prisiminti tik tuo atveju, kai norima aiškiau geografiškai nurodyti, kur šalis yra.

„Saffron Brand Consultants“, atlikę tyrimą šalies pozicionavimui siūlo dvi temas: „gyvybinga ir romantiška“ bei „mąsli ir patikima“ Lietuva, patraukliausia

Šiaurės Rytų Europos valstybė, investuotojams siūlanti daug verslo galimybių jaukioje ir artimoje aplinkoje. Jie taip pat siūlo parengti programą „Pagaminta Lietuvoje“, kuri, anot jų, padėtų kurti šalies ekonominį įvaizdį eksporto pagalba.

Daugiau apie tai skaitykite penktadienį „Verslo žiniose“.

52795
130817
52791