Pristatyta Lietuvos ekonominio įvaizdžio strategija

„Didžiausias Lietuvos ekonominio įvaizdžio trūkumas yra silpnas bendras įvaizdis. Beveik niekas šalies nežino, o daugelis netgi mano, kad ji - išgalvota“, - sako p. Olinsas.
Jis pabrėžia, kad esant sunkiai ekonominei padėčiai įvaizdžio formavimo priemonės yra ypač aktualios.
Strategiją kūrusių p. Olinso ir bendrovės ženklodaros specialisto Jeremy Hildretho nuomone, dabar Lietuvai svarbiausia ne sukurti šūkį ar konkretų šalies
Strategijoje konsultantai teigia, kad Lietuva turi atsiriboti nuo Baltijos šalių regiono ir save pasauliui pristatyti kaip Šiaurės Rytų valstybę. Artimiausias kaimynes siūloma prisiminti tik tuo atveju, kai norima aiškiau geografiškai nurodyti, kur šalis yra.
„Saffron Brand Consultants“, atlikę tyrimą šalies pozicionavimui siūlo dvi temas: „gyvybinga ir romantiška“ bei „mąsli ir patikima“ Lietuva, patraukliausia
Daugiau apie tai skaitykite penktadienį „Verslo žiniose“.