Pikta, kai išleidžiama beprotiška suma gėdos paminklui ir dar pagal spalvotas fantazijas.
Nei stadionas normalus, nei infrastruktūra bus normali, nei kaina adekvati šiai nesąmonei. Na bet fantazuotojai patenkinti, korupcijos karalius AMB turi paminklą, kodėl daugiau nepristačius jų. Tik nepamirškim, kad pinigų trūksta viskam, todėl reiks mokestukus truputį pasikelti, pvz nuosavus būstus, kuriuos pats pasistatei nuomotis iš valdininkų.
2025-10-22T18:07:41+03:00
Kas yra AMB paminklas?
Valdovų rūmai?
2025-10-26T12:12:16+02:00
Tai iš esmės ir nuomojies būstą iš valstybės. Kas saugo tavo teisę gyventi savo nuosavybėje, kas apgins karo atveju? Tavo privati policija ir privati kariuomenė, ar vis dėlto nuo valstybės yra priklausomas tavo turtas?
2025-10-22T11:07:37+03:00
O aš ir neplanavau automobiliu, tam yra puikus didmiesčio transportas - tramvajus. Kasdien juo iš Antakalnio į centrą važiuoju. Tiems, kam patinka stovėti spūstyse su mašinomis, autobusais ir troleibusais, tegul stovi. Aš 5 km nuvažiuoju per 12 min, o ne per 42 min. Pasisekė, kad gyvenu sostinėje su vizija.
2025-10-22T11:15:32+03:00
teisingai, kaip tik tranvajus ir yra tūkstantiniai miniai transportuoti tinkamiausias sprendimas.
2025-10-22T12:52:19+03:00
Tranvajus yra tik Tailande, nes juo keliauja translyčiai. Lietuvoje mes keliaujame tramvajais, nes mūsiškis kilo nuo žodžio “tram” anglų k.
2025-10-22T12:58:15+03:00
Kaip matome, radaras mažumėlę apsinešė (vata?), nebesuskaito, užtat kelia jam rūpimus klausimus.
2025-10-22T13:13:58+03:00
Berašti, užp1si labai
2025-10-22T14:10:57+03:00
Kultūros bendruomenės atstovas?
2025-10-22T14:21:38+03:00
Slaviškos birkos uostytojų atstovas?
2025-10-22T16:54:17+03:00
Matau, kad mėgstamos temos nepaleidžiat. Gerai, paliksiu jus kultūrintis su kitais savo bendruomenės nariais.
2025-10-22T19:51:06+03:00
Gerai, palieku jus tvatintis dešromis su kitais rudmarškiniais
2025-10-22T20:53:26+03:00
Čia kur tramvajau važiuoja vidutiniu 90-120 km/h greičiu mieste?
2025-10-22T11:09:44+03:00
O viešasis pagal projektą tikrai išveš 18000 iš konco grįžtančių…?
Šiaip imant kokio Wembley pavyzdį - taip, fokusas yra skirtas traukiniams bei autobusams; bet tuo pačiu įrengtos daugiaaukščiai parkavimai bei viešbučiai.
Kažkas nesueina vnž
2025-10-22T11:21:39+03:00
Tuo metu vyks krepšinis Siemens arenoje ir renginys kompensoje, o Kalvarijų iš Šeškinėje žmonės važiuos po darbo namo. Sunku net sudėlioti galvoje kaip tai atrodys.
2025-10-22T12:55:13+03:00
Kauno stadione irgi nėra parkavimo vietų, bet kažkokiu magišku būdu į jį atvyksta ir iš jo parvyksta 40k žmonių per vieną renginį.
2025-10-23T17:16:48+03:00
Kaune atvykimas ir išvykimas yra gerai sustyguotas, todėl ir nėra problemos
2025-10-22T11:20:08+03:00
šita savivaldybė ne problemas sprendžia, o jas tik sudaro. Aš nesuprantu, kiek galima imtis utopinių ir nereikalingų projektų, o tuo tarpu einamosios problemos vilkinamos ir dar tokios nesąmonės kalbamos. Koncertai baigiasi vėlai vakare- nei ten bus kokio civilizuoto viešo transporto nei pėstutei nueisi. Nereikia svaigti. Priešingu atveju keisti tankį ir aukštingumą Vilniuje reikia, kad būtų panašesnis į Singapūrą,- tada bus galima ir viešuoju transportu. O dabar ponai, atsiverskite urbanistikos vadovėlius ir dirbkite kokybiškai bent kartą per 50 metų statybos.
2025-10-22T11:43:40+03:00
Dienos anekdotas :D "Bet tikrai nebus taip, kad vienu metu į „Akropolį“ važiuos 20.000 automobilių"
Pastato stadioną į kurį telpa 18K ir sako tikrai nevažiuos visi vienu metu :DDD tikrai, kiti atvažiuos pasibaigus renginiui ar varžyboms. Tiesiog...
2025-10-22T11:52:51+03:00
Ačiū rinkusiems merą ’’be cirkų’’.
2025-10-22T12:06:27+03:00
O ką, Zuokas geležinkelį nutiestų?
2025-10-22T12:25:57+03:00
Šiaip tai Zuoko dėka dabar turime A juostas, greituosius autobusus, ir visa tai buvo daroma su keleriopai mažesniu tuometiniu miesto biudžetu. Dabar, jau nekalbant apie kažkokius renginius, į kuriuos turėtų atvažiuoti beveik 20000 žiūrovų, autobusai dažnai piko metu yra perpildyti, visi norintys važiuoti tiesiog netelpa, ir taip yra todėl, kad populiariausiais maršrutais važiuojančių autobusų yra per mažai, jie važiuoja per retai. Įdomu, kaip įsivaizduojama, kad į esamą viešajį transportą turėtų papildomai sutilpti dar 20000 keleivių? Tiesiog kažkoks cirkas.
2025-10-22T14:34:39+03:00
Pradėta ir toliau plečiama tragedija...
2025-10-24T07:51:50+03:00
Gal tik nereikia skiesti. Dėka zuoko, autobusų parkas buvo nugyventas iki sovietinio lygio. Dėka zuoko, už šildymą Vilniuje mokėjome bene brangiausiai. Dėka zuoko, beveik deišmtmečio prireikė, kol ištraukė paslapėtas skolas savivaldybių įmonėse, susitvarkė pinigų srautus.
Kaip įsivaizduojama, kad tilptų dar daugiau keleivių? Kitais metais pradeda 30-40% pajėgumų plėtrą. Kodėl tik dabar? Nes tiek laiko prireikė po zuokulos sutvarkyti apleistą esamą parką.
Zuokula apleido visas ne labiausiai centrines viešas erdves, kaišiojo pagalius ir aplinkelio statyboms, stabdė bet kokias mokyklų ir darželių statybas bei tyčia palaikė neskaidrią darželių sistemą, neefektyviai naudojo savivaldybių turtą. Savivaldybės įmonės veikė super neefektyviai ir niekaip negalėjo konkuruoti su rinka, nes tam pačiam darbui atlikti, kainuodavo iki 2x brangiau, nei perkant viešuoju pirkimu. Taip kad pritariu, su zuokula buvo tiesiog cirkas. Tik piarintis pats save gerai mokėjo ir pasigrobstyti pinigų bei likti nenuteistu, net už žmogaus pagrobimą ir korupciją.
2025-10-24T12:52:56+03:00
Pasakas sekate ir tiek, turbūt retai važiuojate viešu transportu (jei išvis važiuojate). Pažiūrėkite konkrečiais skaičiais - koks Vilniaus biudžetas buvo vadovaujant Zuokui, ir koks yra dabar. Dėl daugiau keleivių - paprastas, kasdien matomas pvz.: po darbo, maždaug 19 val. atėjus į stotelę centre ekranas rodo, kad greitasis autobusas 3g atvažiuos po 12 ar 15 min. Tai koks čia greitasis, jei jo šitiek reikia laukti? Per tą laiką pravažiuoja iki dešimties įvairiais nepopuliariais maršrutais važiuojančių pustuščių autobusų ir troleibusų, kai kurie net po keletą to paties maršruto. O atvažiavus 3g jis visiškai pilnas ir žmonės turi grūstis. Panaši situacija ir rytais. Savaitgaliais su reisų dažnumu išvis tragedija, tenka laukti jaip kokiam kaime. Kitas dalykas - tas oats greitasis 3g vakare savo reisus iš oro uosto oabaigia apie 23 val. - gal prieš gerus 50 metų ir būtų suprantamas toks grafikas, bet ne vienoje iš ES valstybių sostinių šiais laikais.
2025-10-24T13:20:43+03:00
PS prie Zuoko, kai tuomet į darželius ėjo žymiai daugiau vaikų (dėl anksčiau buvusio didesnio gimstamumo) vaikui vietą valstybiniame darželyje Vilniuje pavyko surasti gan greitai. Dabar girdžiu iš kolegų, turinčių vaikų ar anūkų, kad yra problemų rasti vietą valstybiniame darželyje, o privatus darželis dirbantiems pvz. valstybiniame sektoriuje yra ne pagal kišenę. Nors šiuo metu darželinio amžiaus vaikų yra mažiau nei prieš 10-15 metų.
2025-10-22T12:13:07+03:00
Gerbiamieji komentatoriai, kviečiu apsilankyti renginiuose Kauno stadione arba arenoje. Pamatysite kaip didžioji dalis žmonių atvyksta pėsčiomis arba viešuoju transportu ir viskas vyksta sklandžiai.
2025-10-22T12:16:03+03:00
Lankėm, matėm. Pėsčiomis iš stadiono gali nusileisti tiesiai į Laisvės aleją. Vilniuje nusileistumėte į Geležinio Vilko ir Ukmergės prospekto sankryžą.
2025-10-22T12:32:41+03:00
Kaunas tau ne Wilno. Ten žmonės galvoja apie tokius dalykus.
2025-10-22T15:05:24+03:00
ten apie korupciją galvoja krabas apie nieką daugiau
2025-10-22T15:07:06+03:00
o kauniečiai gyvena Laisvės alėjoje? kažkaip galvojau, kad gyventojų tankis didesnis miegamuosiuose rajonuose. Jeigu Vilniaus stadionas būtų statomas šalia Gedo pr., tai tikrai problemos nespręstų.
2025-10-22T15:17:08+03:00
Gedo prospektu nueitų kas iki Žaliojo tilto, kas iki Liubarto tilto, kas net ir iki stoties nueitų apšviestomis gyvuojančiomis Senamiesčio gatvėmis. Iš Akropolio iki stotelių vakarop eisi miškais arba palei greitkelį - be to stotelės realiai prie pat, dėl ko, tikėtina, jog bus žmonių spūstis nuo išėjimo durų iki stotelės.
2025-10-22T17:13:24+03:00
Skaitei straipsnį? Bus sutvarkytos visos prieigos, atidaryti visi priėjimai.
2025-10-22T17:14:28+03:00
Skaityk straipsnį, krūva pinigų kišama į infrastruktūros aplinkui tvarkymą, bus atidaryti visi normalūs priėjimai ir privažiavimai
2025-10-22T18:58:09+03:00
O tu skaityk mano komentarą. stoteles daro artimesnes stadikui, eilė į autikus stovės ant viaduko virš greitkelio (po lietumi). Eit į senamiestį per mamuto parką ir … geležinio vilko tiltu? Jei yra koks kitas straipsnis kur lankytojų srautai yra detaliai išnagrinėti būk mielas pasidalink. O tai kad “krūva pinigų” ir “normalūs priėjimai” palieka tik abejoti pačio teksto suvokimo įgūdžiais
2025-10-24T07:52:15+03:00
Galvoja :D :D :D
2025-10-24T07:54:05+03:00
Tik visiškai smegenų neturintis gali siūlyti, stadijoną daryti senamiestyje, čia jau nekalbant, kad fabijoniškėse, gyvena daugiau žmonių, nei senamiestyje.
Ar projektą paviešintą bent susiradote? Ne? Tai jums jį kažkas materializuoti galvoje turi?
2025-10-24T08:38:49+03:00
Savo smegenų pasieškokit prieš besipiktinant. Kur jums kas siūlė senamiestyje stadioną statyt.
Stebiu šį projektą ir visą su juo susijusią informaciją. Jeigu turit dalykiškų kontrargumentų - drąsiau dalinkites. Nes savo komentaru tai nematerializavot nieko aplamai
2025-10-22T12:16:15+03:00
Veldelis toliau cirkinasi.
Gal nuvažiuokit, tamste mere, kažkur toliau nei Šilutė. Pasižiūrėkit kaip organizuojami tokio dydžio renginiai ir transportas į juos ir po jų. Jei kažkur gilumoj turite viziją, kad tie keli trūlai ar autikai visus suvežios po visus rajonus vidurnakty, tai apšvieskite tuo savo planu. Užsieny prie metro ar traukinių tenka palūkuriuoti, tai ką jūs čia apie trūlikus svaigstate... Niekas nevažiuos su tuo viešuoju, nes jis niekur nenuveš. Ieškos kur aplink palikt mašiną ir ateit.
Užuojauta aplinkiniams rajonams...
2025-10-22T17:15:12+03:00
Gal nuvažiuok į Kauną ir pasižiūrėk kaip organizuojama prie stadiono ir arenos? Pėstute ir viešuoju viskas vyksta
2025-10-22T19:21:21+03:00
Nereik. Buvau. Ten Akropolis gelbėja. Čia jau straipsnyje parašyta, kad negelbės. Plius arena centre, o ne miegamajam rajone. O DG stadioną galima nebent palygint su Vingio parku (pagal lokaciją). Bet ne su nacionaliniu.
2025-10-24T07:54:44+03:00
išlindo kauniškis, kurie užkemša autostradą, nes mieste pravažiuoti negali :D
2025-10-22T12:29:58+03:00
Py zdabolas!
2025-10-22T12:33:47+03:00
Wilniečiai pats tas tas stadionas, jie kaifuoja savo geriausiame mieste sėdedami kamščiuose:)
2025-10-22T13:00:36+03:00
Tik be pavydo scenų!
2025-10-22T12:41:09+03:00
Dar vienas įrodymas, kad didžioji dalis miesto problemų yra sukurtos biurokratų...
Biurokratai kaltina pinkevičius ir avulius, kad šie kreivai stato. Bet paskui ateina tas pats biurokratas ir prie užsikišusios gatvės pastato stadioną ir pareiškia, kad parkingo nebus :) Gerai komentatoriai rašo. Akropolis - pilnas, Ozas - pilnas, Siemensas - pilnas, Stadionas pilnas. Tai kokiu būdu žmogeliui (iš bet kurio objekto) grįžti namo? :) :) :) Aišku, perfrazuojant dyriką Bužkę, nereikia tam žmogeliui išvis į akropolius ar arenas važinėti iš savo Pilaitės, Antakalnio ar Gulbinų :) :) :)
Taip ir įsivaizduoju, kaip nebus kamščių. Jau dabar lapkričio - gruodžio viskas kemšasi dėl Kalėdinių pirkimų karštinės, tai pridėkim stadioną su kokiu renginiu tuo metu. Gal ir nebus renginių žiemą stadione, bet nauji darželiai, arenos lankytojai užkimš konkrečiai.
2025-10-22T13:01:52+03:00
Pagal Jurgį ir kepurė. Šaunų merą užingridinis burbulas išsirinko :) Juokiausi. :) Tikras didis šabloninis Lietuvos patriotas! Net nesulyginsi su Kauno caru kremliaus agentu, kuris kelius tiesia ir stadionus stato už 40M.
2025-10-22T13:19:17+03:00
Kaip kauno stad su privažiavimu ir automob statymu?
2025-10-22T15:02:34+03:00
Už 40M pastato, už 100M pasisavina.
2025-10-22T13:22:54+03:00
Kodėl tokius objektus reikia statyti tankiai apgyvendintuose miesto rajonuose? Kodėl nenorima stayti miesto pakraštyje, padaryti didelį parkingą ir normliai sustyguoti susisiekimą viešuoju transportu? Kaune irgi nei šis, nei as. Nu faina vieta, bet jokio parkingo. Ar patogu? Aišku, kad ne. Baigiasi koncas ar varžybos ir visi pėdina pesčiomis kas kur, nes privažiuoti neįmanoma.
2025-10-22T14:39:40+03:00
Reikia pažiūrėt kaip arenos JAV atrodo, kad suprasti kas yra tas "didelis parkingas" skirtas 18k žmonių. Bijau kad Europoj tokie dalykai yra neįmanomi.
2025-10-22T14:42:52+03:00
Užtat dideli renginiai Kaune barus atgaivina, nes tiek stadionas, tiek arena yra šalia Laisvės al.
2025-10-22T15:08:05+03:00
Kaune problemų nėra, AiG ir MP vietos rezervuotos, kiti pasistato aplinkui gatvelėse kam reikia. Kauniečiai patenkinti.
2025-10-22T15:01:47+03:00
+ savo sulankstoma kede pasiimkit, nes stadione nebus (neuzteks biudzeto)
2025-10-22T15:09:59+03:00
jau laukiu stadionų (jų bus keli vienoje vietoje) ir pasistatęs PC Ozas aikštelėje nemokamai (3 valandos) nukeliausiu vieną stotelę pėstute į varžybas ar koncertą ir pasimėgausiu renginiu
2025-10-22T20:00:01+03:00
Siūlau anksčiau atvažiuot, nes tokių bus dar bent 10k.
2025-10-22T15:17:04+03:00
Tai svečiai iš kitų miestų bus nepageidaujami?
2025-10-22T17:16:42+03:00
Traukiniai, autobusai, parkavimas tolesniuose miesto rajonuose. Laukiami visi.
2025-10-22T15:20:28+03:00
Man toks vaizdas kad aš vienas Vilniuje vaikus į mokyklą vežu ir į darbą automobiliu važiuoju. Nes visi kiti pėsti eina ir dviračiais važiuoja, todėl jiems daromi dviračių takai, statomi pėsčiųjų tiltai.
Kažkoks utopinis miestas, kuriame infrastruktūra daroma keliems procentams, o dirbantys, auginantys vaikus kažkaip tai gyvenkit ir duskit siaurose gatvėse ir pergrūstuose tiltuose.
2025-10-22T16:43:01+03:00
Vaikystėje jus irgi tėvai visur vežiojo? Toks jausmas, kad jei turit mašiną, tai ją visur dabar temptis ir be jos neišgyvensit. Tam ir daromi pėsčiųjų, dviračių takai - kad kuo daugiau eismo nuo gatvių nuimt. Kas iš to kad gatves plėsit - daugiau tik žmonių su mašinom važinės - ar Amerikoj 5 juostos kiekviena kryptim sumažino spūstis?
2025-10-22T17:01:04+03:00
Mina dviračiais olandai belgai vpkiečia sutaupo ibiz0j zangibare ilsisi
2025-10-22T19:41:47+03:00
Ar įminsit į Akropolio kalną su dviračių?
2025-10-22T19:59:13+03:00
O vaikystėj bent vienas vaikas važiavo per visą miestą į pamokas ar daržą? Visi tam pačiam mokrorajone viską gaudavo. Net nuolatinių bilietų niekas vaikams nepirkdavo, nes pėstute nueit galima būdavo.
2025-10-22T20:24:06+03:00
Čia vadinami sėdmaišininkai komentuoja. Jie paspirtuku ir iki palangos numina.
2025-10-23T04:10:26+03:00
Vava. +1. Neturejau vaiku - masina buvo tik savaitgalio kelionems. Kai turi mazu, ir ne viena - pmirsk tuos autobusus.
2025-10-23T06:57:37+03:00
Neskleiskite erezijų. Šiais laikais turėti vaikų yra ne feng shui. Dėl to stilingi merai darželius ir mokyklas stato kitam miesto gale.
Perfrazuojant dyriką Bužkę, nereikia čia su tais vaikiščiais iš Pilaitės į Karoliniškes važiuoti, o paskui dar į darbą Konstitucvijos prospektą, galite dirbti Pilaitės Lidl'e.
2025-10-23T07:30:59+03:00
O kam tu kenti šitame mieste, spjauk ir kelkis gyventi į normalius miestus. Juokas ima kaip vilniečiai verkia dėl kamščių, bet vistiem šitas kiesta syra svajonė:)))
2025-10-23T10:47:49+03:00
Ar tik ne AMB anūkas būsite? Jeigu nepatinka okupuota Lietuva, tai kelkis į ne okupuotą šalį, kur labiau patiks :) :) :) Dirve mano... Jei dirbi įmonėje, kuri turi problemų, tai pereik š kitą, kuri neturi.
Kas per vergo mentalitetas?
2025-10-23T14:07:04+03:00
Mano klasėj buvo pilna vaikų iš tolimiausių miesto užkampių, nes mokykla buvo prestižinė.
2025-10-23T14:42:06+03:00
Išimčių visad būdavo (visi turi po senelį ar močiutę, kurie pėsti eidavo 7km į mokyklą). Bet tai ne taisyklė. Dabar gi mokyklą ar daržą gauti kitame miesto gale yra norma. Kaip ir gyventi miesto pakrašty...
2025-10-23T17:36:49+03:00
Gyvenantys miesto pakrašty patys tai pasirinko, tai tegu nesiskundžia. O šiaip vaikai Vilniuje laisvai gali keliauti viešu transportu vieni (aišku, ne pradinukai). Mano gyvena afrikiečių apsėstam V. Europos didmiesty, ir tai važinėja. Vilniuj 100x saugiau, ir viešas transportas neatrodo blogas.
2025-10-23T18:36:20+03:00
Bet situacija tokia, kad neturinčių vaikų ir absoliuti dauguma važinėja po vieną automobilyje. Tik tiek kad jau formuojasi išsilavinusių, pasiturinčių, kurie automobilį iš salono iš grynųjų galėtų nusipirkti 1-2 metų bėgyje, bet automobilio neturi apskritai, arba 1 automobilis šeimoje. Bet tokių absoliuti mažuma. O šiaip vos ne kiekvienas dar studentas su automobiliu, dabar net 16 metų sulaukusių su automobiliais sparčiai daugėja.
2025-10-23T18:41:24+03:00
Na prie namų daržo negavome, taip, gavome prie darbo. Prie darbo net patogiau, kai vaiką tenka skubiai atsiimti. Matau per langą darželio pastatą. Iš antro bandymo. Žmonai kilometrais toliau nuo darbo, bet vis tiek <10 min. dėl patogesnio privažiavimo, kamščių metu. Mano gale, labai padaugėjo gyventojų, keliais kartais, darželio/mokyklos plėtė, bet nepakankamai.
Ir taip, gyvename miesto pakraštyje, žmonos gimtame Vilniaus kvartale.
2025-10-22T17:35:16+03:00
Duokit kiniška veduokle keliukiniam
2025-10-22T20:29:34+03:00
siulau isvis uzdrausti bet kokio transporto eisma vilniuje, nera ka cia kaip ponams vazinet, galima ir pestute ar dviraciais visur pasiekt
2025-10-23T06:54:57+03:00
Jūs ne visai teisus. Reikia įvesti 50 Eur per dieną mokestį norintiems važinėti, kad Vilniuje atsilaisvintų gatvės ponams, nes tiems varguoliams su savo sharanais ir golfais ne vieta sostinės kultūringose gatvėse.
2025-10-23T18:48:54+03:00
Dabar aišku, kas per žmonės su automobiliais bando prie filharmonijos ar operos atvažiuoti su automobiliu per atidarymą, o ką jau kalbėti per dar didesnius renginius. Iki centro atvažiuoju asmeniniu automobiliu, ir pasistatau atokiau, tada įveikiu likusį atstumą ar pėsčiomis, ar privažiuoju arčiau su Bolt, ar viešuoju, priklausomai nuo kur renginys, orų ir savijautos. Ir lygiai taip pat elgiuosi, jei didelis renginys kitame mieste.
Norite tokios infrastruktūros, kad kiekvienas galėtų atvažiuoti į stadioną su automobiliu, po vidutiniškai 2 žmones automobilyje, ir dar kad kamščio nebūtų? :D Tam pusę miesto magistralinių kelių pertvarkos, už keletą kartų didesnę sumą, nei kad pats stadijonas kainuos, ir ta infrastruktūra būtų išnaudojama vidutiniškai 1-2 valandas per savaitę.
Tramvajų norite į stadijoną? :D Iš kur paleisi 5x daugiau tramvajų prieš renginį? laikysi laisvų tramvajų, kokius 3x daugiau, nei reikia pikams patenkinti, vardan tų poros valandų? Tokie fantazoriai, kurie pinigų, ir apie ūkiškumą nėra girdėję.
2025-10-23T22:10:18+03:00
O Boltai ne keliais važioja?
2025-10-26T15:58:31+02:00
Manau, kad nemažai žmonių gali pastatyti automobilį Oze ir pavažiuoti vieną stotelę.
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Pikta, kai išleidžiama beprotiška suma gėdos paminklui ir dar pagal spalvotas fantazijas. Nei stadionas normalus, nei infrastruktūra bus normali, nei kaina adekvati šiai nesąmonei. Na bet fantazuotojai patenkinti, korupcijos karalius AMB turi paminklą, kodėl daugiau nepristačius jų. Tik nepamirškim, kad pinigų trūksta viskam, todėl reiks mokestukus truputį pasikelti, pvz nuosavus būstus, kuriuos pats pasistatei nuomotis iš valdininkų.
Kas yra AMB paminklas? Valdovų rūmai?
Tai iš esmės ir nuomojies būstą iš valstybės. Kas saugo tavo teisę gyventi savo nuosavybėje, kas apgins karo atveju? Tavo privati policija ir privati kariuomenė, ar vis dėlto nuo valstybės yra priklausomas tavo turtas?
O aš ir neplanavau automobiliu, tam yra puikus didmiesčio transportas - tramvajus. Kasdien juo iš Antakalnio į centrą važiuoju. Tiems, kam patinka stovėti spūstyse su mašinomis, autobusais ir troleibusais, tegul stovi. Aš 5 km nuvažiuoju per 12 min, o ne per 42 min. Pasisekė, kad gyvenu sostinėje su vizija.
teisingai, kaip tik tranvajus ir yra tūkstantiniai miniai transportuoti tinkamiausias sprendimas.
Tranvajus yra tik Tailande, nes juo keliauja translyčiai. Lietuvoje mes keliaujame tramvajais, nes mūsiškis kilo nuo žodžio “tram” anglų k.
Kaip matome, radaras mažumėlę apsinešė (vata?), nebesuskaito, užtat kelia jam rūpimus klausimus.
Berašti, užp1si labai
Kultūros bendruomenės atstovas?
Slaviškos birkos uostytojų atstovas?
Matau, kad mėgstamos temos nepaleidžiat. Gerai, paliksiu jus kultūrintis su kitais savo bendruomenės nariais.
Gerai, palieku jus tvatintis dešromis su kitais rudmarškiniais
Čia kur tramvajau važiuoja vidutiniu 90-120 km/h greičiu mieste?
O viešasis pagal projektą tikrai išveš 18000 iš konco grįžtančių…? Šiaip imant kokio Wembley pavyzdį - taip, fokusas yra skirtas traukiniams bei autobusams; bet tuo pačiu įrengtos daugiaaukščiai parkavimai bei viešbučiai. Kažkas nesueina vnž
Tuo metu vyks krepšinis Siemens arenoje ir renginys kompensoje, o Kalvarijų iš Šeškinėje žmonės važiuos po darbo namo. Sunku net sudėlioti galvoje kaip tai atrodys.
Kauno stadione irgi nėra parkavimo vietų, bet kažkokiu magišku būdu į jį atvyksta ir iš jo parvyksta 40k žmonių per vieną renginį.
Kaune atvykimas ir išvykimas yra gerai sustyguotas, todėl ir nėra problemos
šita savivaldybė ne problemas sprendžia, o jas tik sudaro. Aš nesuprantu, kiek galima imtis utopinių ir nereikalingų projektų, o tuo tarpu einamosios problemos vilkinamos ir dar tokios nesąmonės kalbamos. Koncertai baigiasi vėlai vakare- nei ten bus kokio civilizuoto viešo transporto nei pėstutei nueisi. Nereikia svaigti. Priešingu atveju keisti tankį ir aukštingumą Vilniuje reikia, kad būtų panašesnis į Singapūrą,- tada bus galima ir viešuoju transportu. O dabar ponai, atsiverskite urbanistikos vadovėlius ir dirbkite kokybiškai bent kartą per 50 metų statybos.
Dienos anekdotas :D "Bet tikrai nebus taip, kad vienu metu į „Akropolį“ važiuos 20.000 automobilių" Pastato stadioną į kurį telpa 18K ir sako tikrai nevažiuos visi vienu metu :DDD tikrai, kiti atvažiuos pasibaigus renginiui ar varžyboms. Tiesiog...
Ačiū rinkusiems merą ’’be cirkų’’.
O ką, Zuokas geležinkelį nutiestų?
Šiaip tai Zuoko dėka dabar turime A juostas, greituosius autobusus, ir visa tai buvo daroma su keleriopai mažesniu tuometiniu miesto biudžetu. Dabar, jau nekalbant apie kažkokius renginius, į kuriuos turėtų atvažiuoti beveik 20000 žiūrovų, autobusai dažnai piko metu yra perpildyti, visi norintys važiuoti tiesiog netelpa, ir taip yra todėl, kad populiariausiais maršrutais važiuojančių autobusų yra per mažai, jie važiuoja per retai. Įdomu, kaip įsivaizduojama, kad į esamą viešajį transportą turėtų papildomai sutilpti dar 20000 keleivių? Tiesiog kažkoks cirkas.
Pradėta ir toliau plečiama tragedija...
Gal tik nereikia skiesti. Dėka zuoko, autobusų parkas buvo nugyventas iki sovietinio lygio. Dėka zuoko, už šildymą Vilniuje mokėjome bene brangiausiai. Dėka zuoko, beveik deišmtmečio prireikė, kol ištraukė paslapėtas skolas savivaldybių įmonėse, susitvarkė pinigų srautus. Kaip įsivaizduojama, kad tilptų dar daugiau keleivių? Kitais metais pradeda 30-40% pajėgumų plėtrą. Kodėl tik dabar? Nes tiek laiko prireikė po zuokulos sutvarkyti apleistą esamą parką. Zuokula apleido visas ne labiausiai centrines viešas erdves, kaišiojo pagalius ir aplinkelio statyboms, stabdė bet kokias mokyklų ir darželių statybas bei tyčia palaikė neskaidrią darželių sistemą, neefektyviai naudojo savivaldybių turtą. Savivaldybės įmonės veikė super neefektyviai ir niekaip negalėjo konkuruoti su rinka, nes tam pačiam darbui atlikti, kainuodavo iki 2x brangiau, nei perkant viešuoju pirkimu. Taip kad pritariu, su zuokula buvo tiesiog cirkas. Tik piarintis pats save gerai mokėjo ir pasigrobstyti pinigų bei likti nenuteistu, net už žmogaus pagrobimą ir korupciją.
Pasakas sekate ir tiek, turbūt retai važiuojate viešu transportu (jei išvis važiuojate). Pažiūrėkite konkrečiais skaičiais - koks Vilniaus biudžetas buvo vadovaujant Zuokui, ir koks yra dabar. Dėl daugiau keleivių - paprastas, kasdien matomas pvz.: po darbo, maždaug 19 val. atėjus į stotelę centre ekranas rodo, kad greitasis autobusas 3g atvažiuos po 12 ar 15 min. Tai koks čia greitasis, jei jo šitiek reikia laukti? Per tą laiką pravažiuoja iki dešimties įvairiais nepopuliariais maršrutais važiuojančių pustuščių autobusų ir troleibusų, kai kurie net po keletą to paties maršruto. O atvažiavus 3g jis visiškai pilnas ir žmonės turi grūstis. Panaši situacija ir rytais. Savaitgaliais su reisų dažnumu išvis tragedija, tenka laukti jaip kokiam kaime. Kitas dalykas - tas oats greitasis 3g vakare savo reisus iš oro uosto oabaigia apie 23 val. - gal prieš gerus 50 metų ir būtų suprantamas toks grafikas, bet ne vienoje iš ES valstybių sostinių šiais laikais.
PS prie Zuoko, kai tuomet į darželius ėjo žymiai daugiau vaikų (dėl anksčiau buvusio didesnio gimstamumo) vaikui vietą valstybiniame darželyje Vilniuje pavyko surasti gan greitai. Dabar girdžiu iš kolegų, turinčių vaikų ar anūkų, kad yra problemų rasti vietą valstybiniame darželyje, o privatus darželis dirbantiems pvz. valstybiniame sektoriuje yra ne pagal kišenę. Nors šiuo metu darželinio amžiaus vaikų yra mažiau nei prieš 10-15 metų.
Gerbiamieji komentatoriai, kviečiu apsilankyti renginiuose Kauno stadione arba arenoje. Pamatysite kaip didžioji dalis žmonių atvyksta pėsčiomis arba viešuoju transportu ir viskas vyksta sklandžiai.
Lankėm, matėm. Pėsčiomis iš stadiono gali nusileisti tiesiai į Laisvės aleją. Vilniuje nusileistumėte į Geležinio Vilko ir Ukmergės prospekto sankryžą.
Kaunas tau ne Wilno. Ten žmonės galvoja apie tokius dalykus.
ten apie korupciją galvoja krabas apie nieką daugiau
o kauniečiai gyvena Laisvės alėjoje? kažkaip galvojau, kad gyventojų tankis didesnis miegamuosiuose rajonuose. Jeigu Vilniaus stadionas būtų statomas šalia Gedo pr., tai tikrai problemos nespręstų.
Gedo prospektu nueitų kas iki Žaliojo tilto, kas iki Liubarto tilto, kas net ir iki stoties nueitų apšviestomis gyvuojančiomis Senamiesčio gatvėmis. Iš Akropolio iki stotelių vakarop eisi miškais arba palei greitkelį - be to stotelės realiai prie pat, dėl ko, tikėtina, jog bus žmonių spūstis nuo išėjimo durų iki stotelės.
Skaitei straipsnį? Bus sutvarkytos visos prieigos, atidaryti visi priėjimai.
Skaityk straipsnį, krūva pinigų kišama į infrastruktūros aplinkui tvarkymą, bus atidaryti visi normalūs priėjimai ir privažiavimai
O tu skaityk mano komentarą. stoteles daro artimesnes stadikui, eilė į autikus stovės ant viaduko virš greitkelio (po lietumi). Eit į senamiestį per mamuto parką ir … geležinio vilko tiltu? Jei yra koks kitas straipsnis kur lankytojų srautai yra detaliai išnagrinėti būk mielas pasidalink. O tai kad “krūva pinigų” ir “normalūs priėjimai” palieka tik abejoti pačio teksto suvokimo įgūdžiais
Galvoja :D :D :D
Tik visiškai smegenų neturintis gali siūlyti, stadijoną daryti senamiestyje, čia jau nekalbant, kad fabijoniškėse, gyvena daugiau žmonių, nei senamiestyje. Ar projektą paviešintą bent susiradote? Ne? Tai jums jį kažkas materializuoti galvoje turi?
Savo smegenų pasieškokit prieš besipiktinant. Kur jums kas siūlė senamiestyje stadioną statyt. Stebiu šį projektą ir visą su juo susijusią informaciją. Jeigu turit dalykiškų kontrargumentų - drąsiau dalinkites. Nes savo komentaru tai nematerializavot nieko aplamai
Veldelis toliau cirkinasi. Gal nuvažiuokit, tamste mere, kažkur toliau nei Šilutė. Pasižiūrėkit kaip organizuojami tokio dydžio renginiai ir transportas į juos ir po jų. Jei kažkur gilumoj turite viziją, kad tie keli trūlai ar autikai visus suvežios po visus rajonus vidurnakty, tai apšvieskite tuo savo planu. Užsieny prie metro ar traukinių tenka palūkuriuoti, tai ką jūs čia apie trūlikus svaigstate... Niekas nevažiuos su tuo viešuoju, nes jis niekur nenuveš. Ieškos kur aplink palikt mašiną ir ateit. Užuojauta aplinkiniams rajonams...
Gal nuvažiuok į Kauną ir pasižiūrėk kaip organizuojama prie stadiono ir arenos? Pėstute ir viešuoju viskas vyksta
Nereik. Buvau. Ten Akropolis gelbėja. Čia jau straipsnyje parašyta, kad negelbės. Plius arena centre, o ne miegamajam rajone. O DG stadioną galima nebent palygint su Vingio parku (pagal lokaciją). Bet ne su nacionaliniu.
išlindo kauniškis, kurie užkemša autostradą, nes mieste pravažiuoti negali :D
Py zdabolas!Wilniečiai pats tas tas stadionas, jie kaifuoja savo geriausiame mieste sėdedami kamščiuose:)
Tik be pavydo scenų!
Dar vienas įrodymas, kad didžioji dalis miesto problemų yra sukurtos biurokratų... Biurokratai kaltina pinkevičius ir avulius, kad šie kreivai stato. Bet paskui ateina tas pats biurokratas ir prie užsikišusios gatvės pastato stadioną ir pareiškia, kad parkingo nebus :) Gerai komentatoriai rašo. Akropolis - pilnas, Ozas - pilnas, Siemensas - pilnas, Stadionas pilnas. Tai kokiu būdu žmogeliui (iš bet kurio objekto) grįžti namo? :) :) :) Aišku, perfrazuojant dyriką Bužkę, nereikia tam žmogeliui išvis į akropolius ar arenas važinėti iš savo Pilaitės, Antakalnio ar Gulbinų :) :) :)
Prigrúdo futb aikščiu, biena aikšte reik paskirt daugiaukšč aikštelei
viena *
Taip ir įsivaizduoju, kaip nebus kamščių. Jau dabar lapkričio - gruodžio viskas kemšasi dėl Kalėdinių pirkimų karštinės, tai pridėkim stadioną su kokiu renginiu tuo metu. Gal ir nebus renginių žiemą stadione, bet nauji darželiai, arenos lankytojai užkimš konkrečiai.
Pagal Jurgį ir kepurė. Šaunų merą užingridinis burbulas išsirinko :) Juokiausi. :) Tikras didis šabloninis Lietuvos patriotas! Net nesulyginsi su Kauno caru kremliaus agentu, kuris kelius tiesia ir stadionus stato už 40M.
Kaip kauno stad su privažiavimu ir automob statymu?
Už 40M pastato, už 100M pasisavina.
Kodėl tokius objektus reikia statyti tankiai apgyvendintuose miesto rajonuose? Kodėl nenorima stayti miesto pakraštyje, padaryti didelį parkingą ir normliai sustyguoti susisiekimą viešuoju transportu? Kaune irgi nei šis, nei as. Nu faina vieta, bet jokio parkingo. Ar patogu? Aišku, kad ne. Baigiasi koncas ar varžybos ir visi pėdina pesčiomis kas kur, nes privažiuoti neįmanoma.
Reikia pažiūrėt kaip arenos JAV atrodo, kad suprasti kas yra tas "didelis parkingas" skirtas 18k žmonių. Bijau kad Europoj tokie dalykai yra neįmanomi.
Užtat dideli renginiai Kaune barus atgaivina, nes tiek stadionas, tiek arena yra šalia Laisvės al.
Kaune problemų nėra, AiG ir MP vietos rezervuotos, kiti pasistato aplinkui gatvelėse kam reikia. Kauniečiai patenkinti.
+ savo sulankstoma kede pasiimkit, nes stadione nebus (neuzteks biudzeto)
jau laukiu stadionų (jų bus keli vienoje vietoje) ir pasistatęs PC Ozas aikštelėje nemokamai (3 valandos) nukeliausiu vieną stotelę pėstute į varžybas ar koncertą ir pasimėgausiu renginiu
Siūlau anksčiau atvažiuot, nes tokių bus dar bent 10k.
Tai svečiai iš kitų miestų bus nepageidaujami?
Traukiniai, autobusai, parkavimas tolesniuose miesto rajonuose. Laukiami visi.
Man toks vaizdas kad aš vienas Vilniuje vaikus į mokyklą vežu ir į darbą automobiliu važiuoju. Nes visi kiti pėsti eina ir dviračiais važiuoja, todėl jiems daromi dviračių takai, statomi pėsčiųjų tiltai. Kažkoks utopinis miestas, kuriame infrastruktūra daroma keliems procentams, o dirbantys, auginantys vaikus kažkaip tai gyvenkit ir duskit siaurose gatvėse ir pergrūstuose tiltuose.
Vaikystėje jus irgi tėvai visur vežiojo? Toks jausmas, kad jei turit mašiną, tai ją visur dabar temptis ir be jos neišgyvensit. Tam ir daromi pėsčiųjų, dviračių takai - kad kuo daugiau eismo nuo gatvių nuimt. Kas iš to kad gatves plėsit - daugiau tik žmonių su mašinom važinės - ar Amerikoj 5 juostos kiekviena kryptim sumažino spūstis?
Mina dviračiais olandai belgai vpkiečia sutaupo ibiz0j zangibare ilsisi
Ar įminsit į Akropolio kalną su dviračių?
O vaikystėj bent vienas vaikas važiavo per visą miestą į pamokas ar daržą? Visi tam pačiam mokrorajone viską gaudavo. Net nuolatinių bilietų niekas vaikams nepirkdavo, nes pėstute nueit galima būdavo.
Čia vadinami sėdmaišininkai komentuoja. Jie paspirtuku ir iki palangos numina.
Vava. +1. Neturejau vaiku - masina buvo tik savaitgalio kelionems. Kai turi mazu, ir ne viena - pmirsk tuos autobusus.
Neskleiskite erezijų. Šiais laikais turėti vaikų yra ne feng shui. Dėl to stilingi merai darželius ir mokyklas stato kitam miesto gale. Perfrazuojant dyriką Bužkę, nereikia čia su tais vaikiščiais iš Pilaitės į Karoliniškes važiuoti, o paskui dar į darbą Konstitucvijos prospektą, galite dirbti Pilaitės Lidl'e.
O kam tu kenti šitame mieste, spjauk ir kelkis gyventi į normalius miestus. Juokas ima kaip vilniečiai verkia dėl kamščių, bet vistiem šitas kiesta syra svajonė:)))
Ar tik ne AMB anūkas būsite? Jeigu nepatinka okupuota Lietuva, tai kelkis į ne okupuotą šalį, kur labiau patiks :) :) :) Dirve mano... Jei dirbi įmonėje, kuri turi problemų, tai pereik š kitą, kuri neturi. Kas per vergo mentalitetas?
Mano klasėj buvo pilna vaikų iš tolimiausių miesto užkampių, nes mokykla buvo prestižinė.
Išimčių visad būdavo (visi turi po senelį ar močiutę, kurie pėsti eidavo 7km į mokyklą). Bet tai ne taisyklė. Dabar gi mokyklą ar daržą gauti kitame miesto gale yra norma. Kaip ir gyventi miesto pakrašty...
Gyvenantys miesto pakrašty patys tai pasirinko, tai tegu nesiskundžia. O šiaip vaikai Vilniuje laisvai gali keliauti viešu transportu vieni (aišku, ne pradinukai). Mano gyvena afrikiečių apsėstam V. Europos didmiesty, ir tai važinėja. Vilniuj 100x saugiau, ir viešas transportas neatrodo blogas.
Bet situacija tokia, kad neturinčių vaikų ir absoliuti dauguma važinėja po vieną automobilyje. Tik tiek kad jau formuojasi išsilavinusių, pasiturinčių, kurie automobilį iš salono iš grynųjų galėtų nusipirkti 1-2 metų bėgyje, bet automobilio neturi apskritai, arba 1 automobilis šeimoje. Bet tokių absoliuti mažuma. O šiaip vos ne kiekvienas dar studentas su automobiliu, dabar net 16 metų sulaukusių su automobiliais sparčiai daugėja.
Na prie namų daržo negavome, taip, gavome prie darbo. Prie darbo net patogiau, kai vaiką tenka skubiai atsiimti. Matau per langą darželio pastatą. Iš antro bandymo. Žmonai kilometrais toliau nuo darbo, bet vis tiek <10 min. dėl patogesnio privažiavimo, kamščių metu. Mano gale, labai padaugėjo gyventojų, keliais kartais, darželio/mokyklos plėtė, bet nepakankamai. Ir taip, gyvename miesto pakraštyje, žmonos gimtame Vilniaus kvartale.
Duokit kiniška veduokle keliukiniam
siulau isvis uzdrausti bet kokio transporto eisma vilniuje, nera ka cia kaip ponams vazinet, galima ir pestute ar dviraciais visur pasiekt
Jūs ne visai teisus. Reikia įvesti 50 Eur per dieną mokestį norintiems važinėti, kad Vilniuje atsilaisvintų gatvės ponams, nes tiems varguoliams su savo sharanais ir golfais ne vieta sostinės kultūringose gatvėse.
Dabar aišku, kas per žmonės su automobiliais bando prie filharmonijos ar operos atvažiuoti su automobiliu per atidarymą, o ką jau kalbėti per dar didesnius renginius. Iki centro atvažiuoju asmeniniu automobiliu, ir pasistatau atokiau, tada įveikiu likusį atstumą ar pėsčiomis, ar privažiuoju arčiau su Bolt, ar viešuoju, priklausomai nuo kur renginys, orų ir savijautos. Ir lygiai taip pat elgiuosi, jei didelis renginys kitame mieste. Norite tokios infrastruktūros, kad kiekvienas galėtų atvažiuoti į stadioną su automobiliu, po vidutiniškai 2 žmones automobilyje, ir dar kad kamščio nebūtų? :D Tam pusę miesto magistralinių kelių pertvarkos, už keletą kartų didesnę sumą, nei kad pats stadijonas kainuos, ir ta infrastruktūra būtų išnaudojama vidutiniškai 1-2 valandas per savaitę. Tramvajų norite į stadijoną? :D Iš kur paleisi 5x daugiau tramvajų prieš renginį? laikysi laisvų tramvajų, kokius 3x daugiau, nei reikia pikams patenkinti, vardan tų poros valandų? Tokie fantazoriai, kurie pinigų, ir apie ūkiškumą nėra girdėję.
O Boltai ne keliais važioja?
Manau, kad nemažai žmonių gali pastatyti automobilį Oze ir pavažiuoti vieną stotelę.