2014-04-01 03:01

Verslų sinergija duoda vaisių

Verslui paranku suvienyti pajėgumą, kai tikslinis klientas vienodas. Taip pirkėjas gauna koncentruotesnę prekių pasiūlą, o verslininkams paprasčiau plėtoti veiklą.
Verslininkai Vincas Vaidaugas, „Vynilshop.lt“ vadovas, ir Gvidas Žiūraitis, „Rugged'n'raw“ vadovas, skaičiuoja, kad įkūrus parduotuvę apyvarta padidėjo keletą kartų. VLADIMIRO IVANOVO NUOTR. Gvidas Žiūraitis ir Vincas Vaidaugas susipažino socialiniame tinkle „Facebook“. Vienas prekiavo drabužiais, kitas – vinilinėmis plokštelėmis. Vyriškiai nusprendė suvienyti pajėgas ir pritaikyti užsienyje egzistuojantį verslo modelį, kai parduotuvėje galima įsigyti ir muzikos įrangos, ir drabužių.
„Turėjau nedidelę vinilinių plokštelių parduotuvę, tačiau norėjosi išplėtoti idėją. Man patiko užsienio interneto puslapiuose matytos parduotuvės, kuriose susisieja muzika, mada. Be to, daugelis didžėjų mėgsta rengtis tam tikrų prekių ženklų drabužiais. Pavyzdžiui, vinilinių plokštelių, muzikos įrangos dėklų prekių ženklai jau yra išleidę keletą įrangos krepšių linijų, su drabužių prekių ženklu. Taigi jei šie prekių ženklai bendradarbiauja tarpusavyje, kodėl gi verslininkai neturėtų bendradarbiauti“, – pažymi p. Vaidaugas, IĮ „Soundium
“, valdančios prekių ženklą „Vynilshop.lt“, vadovas.
52795
130817
52791