D. Gudelis pardavė „vipcommunications“ 

Publikuota: 2019-10-16
Atnaujinta 2019-10-16 11:32
Darius Gudelis, agentūros įkūrėjas. Luko Balandžio nuotr.
svg svg
Darius Gudelis, agentūros įkūrėjas. Luko Balandžio nuotr.

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ partnerė ir vadovė Berta Čaikauskaitė šią savaitę iš Dariaus Gudelio įsigijo 100% agentūros akcijų ir tampa vienintele jos savininke.

„Per trylika agentūros gyvavimo metų „vipcommunications“ užaugo į vieną sėkmingiausių, stabiliausių ir profesionaliausių komunikacijos agentūrų Lietuvoje. Norint ir toliau augti bei tapti ne tik šalies, bet ir regiono lyderiais, įmonei būtini strateginiai pokyčiai. Po 25 metų aktyvios veiklos, priėmiau sprendimą verslą parduoti puikiai į komandą įsiliejusiai B. Čaikauskaitei. Neabejoju, kad Bertos profesionalumas, lyderės savybės ir asmeninė charizma leis įgyvendinti užsibrėžtus įmonės atsinaujinimo ir plėtros tikslus“, – pranešime spaudai cituojamas D. Gudelis.

Nuo rugsėjo „vipcommunications“ vadovaujanti B. Čaikauskaitė tikina ir toliau nuosekliai tęsianti „vipcommunications“ veiklą bei suplanuotus strateginius pokyčius.

„Esu dėkinga Dariui už pasitikėjimą ir suteiktas galimybes. Neabejoju, kad tiek man, tiek kartu dirbančiai komandai pavyks pateisinti lūkesčius ir tapti lyderiaujančia integruotos komunikacijos agentūra“, – teigia B. Čaikauskaitė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

B. Čaikauskaitė VŽ sako, kad pirkinio kaina ir finansavimo šaltiniai yra konfidencialūs dalykai. Naujoji vadovė ketina keisti agentūros pavadinimą, tik kol kas nėra nuspręsta, koks jis bus.

„Ar ne geriau kurti naują savo agentūrą? Ne! Man svarbi gerai dirbančių žmonių komanda, noriu su jais versti naują agentūros lapą. Šiai komandai svarbi reputacija, o mano ji – nepriekaištinga. Apskritai į reputaciją žiūriu organiškai, vienų ji geresnė vienose srityse, kitų – kitose“ – sako B. Čaikauskaitė.

Jos teigimu, apie 70% klientų yra verslo įmonės, 30% – valstybinio sektoriaus atstovai. Ateityje planuojama dar aktyviau veikti privačiame sektoriuje.

„Agentūros apyvarta auga ir tai džiugina“, – sako naujoji vadovė.

„vipcommunications“ yra viena lyderiaujančių integruotos komunikacijos agentūrų Lietuvoje, vienijanti beveik keturiasdešimt įvairių sričių komunikacijos profesionalų. 2018 m. „vipcommunications“ pajamos siekė 2,8 mln. Eur. 2019 m. įmonė planuoja pasiekti 3 mln. Eur apyvartą. Agentūrą valdančios įmonės „VIP Viešosios informacijos partneriai“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 234.398 Eur, 2017 m. jis sudarė 105.846 Eur, rodo Registrų centro duomenys.

Čaikauskaitė ketverius metus vadovavo vieno didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Iki“ komunikacijai, prieš tai dirbo su „Danske Bank“ Vilniaus maratonas“, Šiaurės miestelio technologijų parku, daugiau nei devynerius metus dirbo Užsienio reikalų ministerijoje diplomate.

nuotrauka::1left

Pasak B. Čaikauskaitės, kaip ir buvo skelbta anksčiau, šiuo metu „vipcommunications“ prioritetiniai darbai – įmonės prekės ženklo ir strategijos atnaujinimas, koncentravimasis į esamus klientus bei naujų pritraukimą.

VŽ rašė, kad „15min.lt“ teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko privačią veiklą renkant informaciją, kurią jis perdavė „Dariaus Gudelio kontorai“, agentūrai „vipcommunications“. Policija tyrimą nutraukė. Po šio įvykio verslo bendruomenėje agentūra vertinama nevienareikšmiai.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Maskvos prekybos centrai ištuštėjo: užimtumas žemiausias nuo 2010 m. Premium

Neužimtų prekybinių plotų dalis Maskvos prekybos centruose (PC) per 2022 m. šešis mėnesius padidėjo 1,5 proc.

Prekyba
2022.07.04
D. Mertinas apie „Vingio Akropolio“ PC: svarbus balansas ir populiariausių prekės ženklų geriausios parduotuvės Premium

Baltijos šalyse prekybos centrus valdanti „Akropolis Group“ parengė daugiafunkcio komplekso „Akropolis...

Prekyba
2022.07.04
Lojalumo kortelė „Mylimiausia“ turės virtualų variantą 1

Viena didžiausių šalyje pirkėjų lojalumo programa „Mylimiausia“ ruošiasi įžengti į virtualią erdvę. Interneto...

Rinkodara
2022.07.03
Klastotės pandemijos metais: padirbti produktai toliau keroja Premium

Lietuvos muitinės duomenimis, 2021 m. sulaikyta daugiau nei 120.000 vienetų prekių, kurios galimai buvo...

Prekyba
2022.07.03
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 6

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku