D. Gudelis pardavė „vipcommunications“ 

Publikuota: 2019-10-16
Darius Gudelis, agentūros įkūrėjas. Luko Balandžio nuotr.
Darius Gudelis, agentūros įkūrėjas. Luko Balandžio nuotr.

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ partnerė ir vadovė Berta Čaikauskaitė šią savaitę iš Dariaus Gudelio įsigijo 100% agentūros akcijų ir tampa vienintele jos savininke.

„Per trylika agentūros gyvavimo metų „vipcommunications“ užaugo į vieną sėkmingiausių, stabiliausių ir profesionaliausių komunikacijos agentūrų Lietuvoje. Norint ir toliau augti bei tapti ne tik šalies, bet ir regiono lyderiais, įmonei būtini strateginiai pokyčiai. Po 25 metų aktyvios veiklos, priėmiau sprendimą verslą parduoti puikiai į komandą įsiliejusiai B. Čaikauskaitei. Neabejoju, kad Bertos profesionalumas, lyderės savybės ir asmeninė charizma leis įgyvendinti užsibrėžtus įmonės atsinaujinimo ir plėtros tikslus“, – pranešime spaudai cituojamas D. Gudelis.

Nuo rugsėjo „vipcommunications“ vadovaujanti B. Čaikauskaitė tikina ir toliau nuosekliai tęsianti „vipcommunications“ veiklą bei suplanuotus strateginius pokyčius.

„Esu dėkinga Dariui už pasitikėjimą ir suteiktas galimybes. Neabejoju, kad tiek man, tiek kartu dirbančiai komandai pavyks pateisinti lūkesčius ir tapti lyderiaujančia integruotos komunikacijos agentūra“, – teigia B. Čaikauskaitė.

B. Čaikauskaitė VŽ sako, kad pirkinio kaina ir finansavimo šaltiniai yra konfidencialūs dalykai. Naujoji vadovė ketina keisti agentūros pavadinimą, tik kol kas nėra nuspręsta, koks jis bus.

„Ar ne geriau kurti naują savo agentūrą? Ne! Man svarbi gerai dirbančių žmonių komanda, noriu su jais versti naują agentūros lapą. Šiai komandai svarbi reputacija, o mano ji – nepriekaištinga. Apskritai į reputaciją žiūriu organiškai, vienų ji geresnė vienose srityse, kitų – kitose“ – sako B. Čaikauskaitė.

Jos teigimu, apie 70% klientų yra verslo įmonės, 30% – valstybinio sektoriaus atstovai. Ateityje planuojama dar aktyviau veikti privačiame sektoriuje.

„Agentūros apyvarta auga ir tai džiugina“, – sako naujoji vadovė.

„vipcommunications“ yra viena lyderiaujančių integruotos komunikacijos agentūrų Lietuvoje, vienijanti beveik keturiasdešimt įvairių sričių komunikacijos profesionalų. 2018 m. „vipcommunications“ pajamos siekė 2,8 mln. Eur. 2019 m. įmonė planuoja pasiekti 3 mln. Eur apyvartą. Agentūrą valdančios įmonės „VIP Viešosios informacijos partneriai“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 234.398 Eur, 2017 m. jis sudarė 105.846 Eur, rodo Registrų centro duomenys.

Čaikauskaitė ketverius metus vadovavo vieno didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Iki“ komunikacijai, prieš tai dirbo su „Danske Bank“ Vilniaus maratonas“, Šiaurės miestelio technologijų parku, daugiau nei devynerius metus dirbo Užsienio reikalų ministerijoje diplomate.

nuotrauka::1left

Pasak B. Čaikauskaitės, kaip ir buvo skelbta anksčiau, šiuo metu „vipcommunications“ prioritetiniai darbai – įmonės prekės ženklo ir strategijos atnaujinimas, koncentravimasis į esamus klientus bei naujų pritraukimą.

VŽ rašė, kad „15min.lt“ teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko privačią veiklą renkant informaciją, kurią jis perdavė „Dariaus Gudelio kontorai“, agentūrai „vipcommunications“. Policija tyrimą nutraukė. Po šio įvykio verslo bendruomenėje agentūra vertinama nevienareikšmiai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau