„vipcommunications“ vadovai atsitraukia, įmonė turi naują partnerę  

Publikuota: 2019-09-06
Berta Čaikauskaitė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Berta Čaikauskaitė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Berta Čaikauskaitė tampa integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ vykdomąja partnere ir pradeda eiti įmonės vadovės pareigas. Pastaruosius ketverius metus ji buvo atsakinga už prekybos tinklo „Iki“ komunikaciją.

Darius Gudelis, „vipcommunications“ savininkas, atsitraukiantis nuo aktyvaus agentūros valdymo, tikisi, kad pokyčiai vadovybėje sustiprins „vipcommunications“ komandą, klientų ratą ir užimamą poziciją Baltijos regiono rinkoje.

„vipcommunications“ per trylika metų užaugo į vieną didžiausių integruotos komunikacijos agentūrų Lietuvoje. Siekiant ambicingesnių tikslų, ateina laikas strateginiams pokyčiams, kurie šiuo metu ir vyksta, teigiama įmonės pranešime spaudai.

„Esame orientuoti į rezultatą, todėl norime padėti mūsų klientams įgyvendinti jų verslo tikslus. Tikiu, kad Bertos sukaupta patirtis įgyvendinant viešųjų ryšių ir rinkodaros projektus leis sustiprinti verslo klientų ratą“, – sakė D. Gudelis.

Komunikacijos profesionalė B. Čaikauskaitė tiki, kad jos žinios ir kompetencijos leis „vipcommunications“ tapti lydere integruotos komunikacijos rinkoje.

B. Čaikauskaitė ketverius metus vadovavo vieno didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Iki“ komunikacijai, prieš tai dirbo su „Danske Bank“ Vilniaus maratonas“, Šiaurės miestelio technologijų parku, daugiau nei devynerius metus dirbo Užsienio reikalų ministerijoje diplomate.

Giedrius Galdikas, iki šiol ėjęs „vipcommunications“ direktoriaus pareigas, pagrindinį dėmesį skirs įmonės klientų strateginiam ir krizių valdymo konsultavimui.

„vipcommunications“ yra viena lyderiaujančių integruotos komunikacijos agentūrų Lietuvoje, vienijanti beveik keturiasdešimt įvairių sričių komunikacijos profesionalų. 2018 m. „vipcommunications“ pajamos siekė 2,8 mln. Eur, o tiesioginės pajamos išaugo iki 1,2 mln. Eur. 2019 m. įmonė planuoja pasiekti 3 mln. Eur apyvartą.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 4

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
„Japan Airlines“ per 2020 m. olimpiadą Tokijuje turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų

Skrydžių bendrovė „Japan Airlines“ užsienio turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų į vidinius reisus,...

Paslaugos
2020.01.07
Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia pavadinimą

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „co:agency“.

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31
Kas keitėsi rinkodaros ir medijų teisėje 2019 m.

Tarp svarbiausių įsigaliojusių pokyčių 2019 m. – keitėsi reklamos priežiūros institucija, buvo pakoreguota...

Rinkodara
2019.12.27
Influenceris turi mėgti jus, o ne jūs - jį, arba kodėl kampanijos patiria fiasko 1

Influenceris gali atrodyti, kaip puikus kandidatas jūsų rinkodaros kampanijai – turėti gausybę sekėjų, puikų...

Rinkodara
2019.12.27
Reikšmingiausi įsigijimai ir susijungimai rinkodaros sektoriuje 2019 m. Premium

Per šiuos metus rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriuose netrūko įsigijimo sandorių bei...

Rinkodara
2019.12.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau