Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

52
  • 2024-04-15T06:03:36+03:00

    man 38 metai.. dirbu tarptautineje imoneje.. is esmes tai suda malu ir gaunu gera alga..

    • 2024-04-15T09:35:06+03:00

      Lietuvos standartais gal ir gerą gauni, bet jeigu palygintum su tokiais pat "ofisiniais" darbuotojais vakarų Europoje, suprastum, kad gal ir nėra tokia gera ta alga (nebent uždirbi >7k gross). Pas mus supratimas, ką vidurinė klasė įperka arba gali ar turėtų įpirkti yra per mūsų prizmę.

    • 2024-04-15T11:18:24+03:00

      O jei palygintum su vakarų Europos ofisiniais kokios pas juos išlaidos palaikyti tokį patį gyvenimo lygį...

    • 2024-04-15T11:43:01+03:00

      Tą patį noręjau parašyti. Mes palyginus labai gerai gyvenam. Ir net apie NT įperkamumą galima būtų padiskutuoti pvz. su kokio Dublino gyventojais.

    • 2024-04-15T11:51:58+03:00

      Arba nuosavo automobilio įperkamumą ir išlaikymą gyvenant 10 minučių nuo centro.

    • 2024-04-15T12:04:42+03:00

      Bijau, kad perlenki apie 7K gross. realybė gali nuliūdinti, nes sunkiai pasieka 80 K per metus. Realistiškiau 60K yra per metus.

    • 2024-04-15T12:10:17+03:00

      tai kiek cia i rankas gaunasi tam ofisiniam plantonui ? Visi 3K oho !!! gyvenk ir zvenk :DDD

    • 2024-04-15T14:43:05+03:00

      O kiek turi būti?

    • 2024-04-15T14:58:27+03:00

      Kiek esat verti, tiek ir yra )))

  • 2024-04-15T07:56:08+03:00

    taigi pensiju fonde tiek prisikaupti galima, kad kam cia dar atitolinti ta pensija? :)

    • 2024-04-15T11:19:23+03:00

      Nes privačias lėšas gali naudoti kaip nori ir į pensiją išeiti ir 40-ties. Tik iš SoDros pensijos negausi. Kaip ir antroje pakopoje nieko reikšmingo dar nebūsi prikaupęs.

  • 2024-04-15T10:57:16+03:00

    Reziumuojant, per vidutiniškai 40 metų stažą vyrų sumokėtos įmokos į Sodrą numatytos tik 6 metų pensijai mokėti, nes į pensiją vyrai išleidžiami 65 metų, o vidutinė gyvenimo trukmė 71 m.

    • 2024-04-15T11:20:38+03:00

      Tai sakai net ir žuvęs 21 metų bachūrėlis, dar nepradėjęs net dirbti, jau 40 metų stažą turi ir sumokėjo visas įmokas? Jei nori imti šitaip, žiūrėk, kokia vidutinė gyvenimo trukmė sulaukus 60-ties. Tada pasirodys, kad berods iki 76 metų gyvena vyrai.

    • 2024-04-15T11:32:10+03:00

      Na vistiek vyrai gyvena trumpiau, kur ziuri kovotojai uz lygiava? :)

    • 2024-04-15T11:48:47+03:00

      Ne visai tikslu, nes vidutinė 71 m. trukmė reiškia, kad dalis vyrų sulaukia ir 80 ir dalis vyrų sulaukia tik 25, vadinasi net ir nepradeda mokėti pensijų įmokų. Kad gauti atsakymą į jūsų klausimą, reikia jį klausti taip: kokia yra vidutinį darbo stažą turinčio ir jau įmokas mokėjusio vyro tikėtina gyvenimo trukmė. Nustebsite, bet jei jums pvz. 65 tai JŪSŲ tikėtina gyvenimo trukmė yra didesnė nei vidutinė gyvenimo trukmė Lietuvoje. Taip veikia statiska.

    • 2024-04-15T11:52:52+03:00

      Trumpiau gyvena, nes patys kalti. Šika kraujais - nieko, praeis. Praeina, nes jau metastazės prasidėjusios :)

    • 2024-04-15T13:17:44+03:00

      Supratau, dziugu !!!...

    • 2024-04-15T14:09:07+03:00

      Statistika yra vidurkiai, tai vidurkius ir palyginau. Atskiri atvejai apie žuvusius iki pensijos ar gyvenančius ilgiau nei vidurkis statistikoje atskirai nenagrinėjami.

    • 2024-04-15T14:20:27+03:00

      Ne, statistika yra supratimas, ką ir su kuo lygini. Sakai mokėję 40 metų įmokas, bet ir imi vaikus žuvusius/mirusius.

    • 2024-04-15T14:32:41+03:00

      VLE: "statistika (pranc. statistique < lot. status – būklė, padėtis), imties duomenų funkcija. Statistika yra taisyklė, pagal kurią iš duomenų apskaičiuojama skaitinė reikšmė (-ės)." O tamstos minimas supratimas yra vadinamas "interpretacija".

    • 2024-04-15T15:07:26+03:00

      Nori apibrėžimais? :D Statistika, išvertus buitiškai, yra skaičius, su metodika, kaip jį gavai. Statistikos interpretacija, ką aukščiau ir darai, yra sugebėjimas pasiimti reikalingą statistiką rengiant gautą skaičių ir tinkamai jį interpretuoti. Sakai vidutinis 40 metų SoDrai mokėjusių vyrų gyvenimo trukmė, bet tikslingai imi ne iki 65 metų išgyvenusių vyrų vidutinę gyvenimo trukmę, o visų vyrų gyvenimo trukmę, t.y. lygini obuolį su kriauše.

    • 2024-04-15T16:02:59+03:00

      Ok, bent jau lyginu vaisių su vaisium, o ne vaisių su daržove:) Kelių metų paklaida didelės įtakos įmokų/išmokų į/iš Sodros dydžių santykiui neturi.

    • 2024-04-15T16:06:23+03:00

      Kelių metų? Kai lygini kiek gyvensi pensijoje skirtumas gaunasi kartais.

    • 2024-04-16T12:22:18+03:00

      Jei manote, kad vyrai pensijoje gyvena iki 90...100 metų, tada gal ir gausis skirtumas kelis kartus. Tik va tokių ilgaamžių tarp vyrų nelabai matosi.

    • 2024-04-17T14:07:30+03:00

      Komentatorius “abim” yra teisus. Viena yra vidutinė vyrų gyvenimo trukmė (į kurios skaičiavimą įtraukiama ir vos kelias dienas ar savaites išgyvenę neišnešioti küdikiai, ir pilnametystės dėl įv.priežasčių nesulaukę vaikai ir pan.) ir visai kas kita yra pensijinio amžiaus sulaukusiųjų vyrų vidutinė gyvenimo trukmė. Jei neklystu, pastaroji truputį viršija 78 metus. (Pabrėžiu: vidutinė).

    • 2024-04-17T18:10:37+03:00

      Taip, teisus, bet iš dalies. Jei vertinam žmogų individualiai, tada taip, 40 metų mokėjęs įmokas, išmokas gaus tarkim 13 metų (jei imam tamstos nurodyta vidutinį 78 metų amžių). Tačiau Sodra gauna pensijų dalies įmokas ir iš visų nesulaukusių pensijinio amžiaus, tad tas lėšas gali perskirstyti.

  • 2024-04-15T11:36:24+03:00

    Tik infantilus kvailys gali tik tiketis orios pensijos is sitos asaru pakalnes valstybes.

  • 2024-04-15T11:36:30+03:00

    Tik infantilus kvai.lys...

    • 2024-04-15T11:43:56+03:00

      Primink, kodėl tu dar ne vogzale?

    • 2024-04-15T11:48:39+03:00

      Uzingridine siuksle, kodel...

    • 2024-04-15T11:53:26+03:00

      nes putlerio šiukšlių Lietuvoje neprivalome kentėti

    • 2024-04-15T12:08:49+03:00

      pats susigalvojai, pats...

  • 2024-04-15T17:56:33+03:00

    Vėliau išeisime, nes trūksta pinigų, todėl reikia dirbti, o trūksta dėl to, kad mus užpuolę muhamedai su 20 vaikų, kuriuos mes dirbdami iki 70 turime išlaikyti (bendrai Europoje).

    • 2024-04-16T08:35:42+03:00

      O kaip tai pritaikoma Lietuvai - kokiu būdu tu, dirbdamas iki 70, išlaikai "muhamedus" Europoje?

    • 2024-04-16T08:45:32+03:00

      Dotacijomis į bendrą biudžetą ir paramos fondus. O nuo dabar ir tiesioginiu išlaikymu priimant nelegalius muhamedus arba apmokant jų išlaikymo kaštus (EP migracijos paktas). Mes Europoje negalime susilaukti daugiau vaikų, nes negalime jų tinkamai išlaikyti, bet turime išlaikyti kitų vaikus, kurie braunasi mus pakeisti.

    • 2024-04-16T08:53:13+03:00

      O turi konkretesnius skaičius, kiek finansiškai žmogui LT kainuoja tokios paramos programos ES mąstu? Ir kiek kainuoja nelegalių migrantų išlaikymas? Nesu jų matęs, bet įtariu, kad tai yra nereikšmingos sumos, kurios neturėtų keisti sprendimų dėl vaikų turėjimo ar lemti pensijos pavėlinimą.

    • 2024-04-16T08:55:44+03:00

      Baik savo emocijas dangstyti tiesiog kurdamas faktus iš galvos.

    • 2024-04-16T09:13:03+03:00

      Problemos neigimas, problemos nepanaikina.

    • 2024-04-16T09:15:15+03:00

      Ar tai reikšmingos sumos visai nėra svarbu, svarbu, kad jos yra. Pirmasis skaičius, kuris nesitikrinus ateina į galvą yra ~150 migrantų arba ~3 mln eur per metus privalomai. Aš suprantu, kad bandote nuneigti ir sumenkinti ką sakau, bet tikriausiai nesuvokiate problemos mąsto (galbūt nevažinėjate Europoje?).

    • 2024-04-16T10:02:52+03:00

      Problema yra, kad pinigai dalinami žmonėms, kurie nenori dirbti. Tai kuria antrines problemas - ne tik vietinių, kurie nutaria išnaudoti sistemą nedirbant, bet ir pritraukia iš trečiųjų šalių tokius asmenis. Ne imigracija problema. Vėlgi, savo emocijas bandote dangstyti trupiniais ir susigalvotais faktais.

    • 2024-04-16T12:16:13+03:00

      Svarbu, nes 3 mln. / metus šaliai yra mizeris. Analogiškai ir su Lietuvos mokamomis sumomis. Bendras ES biudžetas yra 245 mlrd. EUR, iš jos "Assylum, migration and integration" programoms skiriama 1,5 mlrd. EUR (0,6%). Kadangi LT įnašas į EU biudžetą yra ~655 mln. EUR, tai 0,6% nuo to sudaro

    • 2024-04-16T12:18:12+03:00

      (VŽ nukirpo)

    • 2024-04-16T12:19:13+03:00

      ... mažiau nei 4 mln. EUR / metus. Sutinku, kad imigracija Europai kelia daug klausimų, bet nenoriu sutikti su teiginiu, kad tai jau dabar kelia problemų LT pensijų sistemai.

    • 2024-04-17T14:11:22+03:00

      Nepamirškite, kad iš ES per įvairius fondus Lietuva gauna keliskart daugiau (betods, 4x daugiau?) negu sumoka į jos bendrą biudžetą. Ir čia dar neskaitant naudos “natūra”.

  • 2024-04-15T19:37:02+03:00

    Man nedaug beliko iki privalomo stažo, kad psd nemokėti ir vos daugiau iki 60, griebsiu išankstinę, kol nenukėlė ir man dzin, nes šiaip visą gyvenimą min gaudavau, o kitus oficialiai per nuomą susirinkdavau. Tai čia toks socialinis eksperimentas realiu laiku savo kaoliu bus. Nes nebijau be pajamų likti, namai centre, auto yra, sodyba pabėgti nuo miesto yra, tai sakyčiau net tos pensijos lietuviškai gyvenimo daliai užteks, o žiemoms užsienyje teks iš investicijų prisidėti

    • 2024-04-16T08:41:18+03:00

      Laukia NT ir kiti mokesčiai. Viskas veda į "nieko neturėsi ir busi laimingas". Taigi...jei traukinys iš taško A važiuoja į tašką B tai ar tu jame ramiai sėdėsi ar lakstysi iš vienos vietos į kitą vies tiek atsidursi galu gale B taške.

    • 2024-04-16T08:56:35+03:00

      Tai kitaip sakant giriesi, kad visą gyvenimą slėpei mokesčius ir vogei iš kitų pensininkų bei kitų visuomenės narių?

    • 2024-04-16T09:19:42+03:00

      Gal apšviesit - kai yra privalomas stažas nebelieka privalomo PSD? Ir gauni medicinines ir kitas socialinio draudimo paslaugas?

    • 2024-04-16T11:33:39+03:00

      Jei turi 35 metus stažo, gali nedirbti ir gauti visas sveikatos priežiūros paslaugas. Mokesčius aš mokėjau visus, nieko nepavogiau, viskas deklaruota tik pagrinde gaunu kaip dividendai ir nuoma, o alga mma, dėl stažo.

    • 2024-04-16T13:09:00+03:00

      Ir tikrai, algos dirbtinai nesusimažinai, kad nepasiimti pagrinde per dividendus, kai pats jau pasakei, kad būtent tą ir darei :)

    • 2024-04-17T14:21:37+03:00

      Vagystė yra tada, kai svetimas turtas pasisavinamas priešingai įstatymams. Jeigu jis oficialiai gaudavo ir deklaruodavo pajamas iš nuomos ar/ir susimažinęs algą (ir dėl to padidinęs pelną bei nuo jo sumokamus mokesčius) imdavo dividendus, tai kaip suprantu, jis jokių įstatymų nepažeidė. O jei taip, tai jo negalima kaltinti vagyste. Apsukrumu, gebėjimu optimizuoti mokesčius - taip, bet tai nėra vagystė. (JAV yra daug mokesčių valdymo konsultacijas teikiančių kontorų ir niekas nelaiko, kad jos tarpininauja vagims ar įgalina vagystes. Ten labai aiškiai skiriamos sąvokos “tax avoidance” ir “tax evasion”).

    • 2024-04-17T14:50:18+03:00

      Tai vadinama dokumentų klastojimu, kai už darbo santykius atsiskaitoma klastojant, kad tai dividendai. Tai yra tiesiog vagystė iš kitų visuomenės narių. Apsukrumas, kai teisėtai atrandi ko kitiems reikia ir gali uždirbti. Tai būtent yra tax evasion, o ne avoidance. Išdalink visiems darbuotojams po vieną akciją ir mokėk dividendus kas mėnesį, bet ne algą. Labai greitai dėmesio susilauksi. Problematiška įrodyti, tai nesismulkina dažniausiai dėl to, bet tai yra priežastis, kodėl Lietuvoje pensijos mažos, nes taip "susimažina" ir SoDros surinkimas krenta bent 30%.

    • 2024-04-17T15:35:36+03:00

      Įmnė priklauso man, nieko nesusimažinau, visą gyvenimą mma gaunu.

    • 2024-04-17T16:22:32+03:00

      MMA gauna direktorius :D Gal galima tave kaip direktorių pasamdyti kitoje įmonėje dirbti tik už MMA? Bet normaliai dirbti, ne dėl vaizdo.

    • 2024-04-17T16:23:50+03:00

      Oficiali statistika teigia kad mma dažniausiai gauna direktoriai. Todėl neiškrentu iš konteksto.

    • 2024-04-19T12:58:27+03:00

      Ne. Jūs maišote verslumą su apsukrumu (žr. jūsų verslumo apibrėžimą). Nėra nieko nelegalaus, nusistatyti sau algą, lygią MMA, o kitką išsimokėti dividendais iš pelno. Jeigu tokio UAB savininkas sugalvotų darbuotojus paversti bendrasavininkiais, tai šitai irgi nėra uždrausta, tačiau jei jie dirbtų jo įmonėje (o ne tik turėtų po akciją), tai ir jiems privalėtų būti mokama bent MMA. Tokiu atveju vargu ar VMI galėtų prie ko nors prikibti, bet gal ir pats suvokiate tokio nuosavybės išsklaidymo pavojus.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791