Verslo nežinomybės šešėlis iš Kinijos, pandemija ir karas: kaip pamatyti galimybes
Kęstutis Jasiūnas, lazerių bendrovės „Ekspla“ generalinis direktorius, pasakojo, kad krizės sąlygomis – ar tai būtų pašliję prekybos santykiai su Kinija, ar karantinas, ar karas Ukrainoje – svarbu išlikti kūrybiškiems ir lanksčiai priimti galimą verslo strategijos pakeitimą.
Kai Kinija pernai pradėjo taikyti lietuviškų prekių embargą, teko atsisakyti kai kurių produktų gamybos ir ieškoti naujų klientų. Tą patį teko daryti ir per pandemiją, kai užsakymų nebepateikė vieni didžiausių klientų – mokslo centrai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai