Interaktyvių e. mokymų bendrovė „Prewise“ tampa „WiseOn“: naujos kartos išmintis

Nuotoliniams mokymams – šiuolaikiški sprendimai
„Dirbame šios veiklos sektoriuje beveik du dešimtmečius, tačiau pandemijos laikotarpiu stebėjome, kaip stipriai keitėsi daugelio organizacijų požiūris į mokymus ir vidinę komunikaciją. Tai suteikia nemažą postūmį visai rinkai“, – sako e. mokymų įmonės „WiseOn“ vadovė Rita Klybė. Anot jos, dirbant nuotoliniu būdu, daliai verslų atsirado poreikis pritaikyti savo jau turimą mokymo medžiagą, paverčiant ją IT sprendimais, kad dėl kontaktų ribojimo nenutrūktų apmokymo procesas, o darbuotojai galėtų tobulėti.
.jpg)
„Organizacijos suprato, kad galima dirbti taip pat efektyviai ar net efektyviau ir nuotoliniu būdu. Jei galima taip dirbti, tai kodėl negalima ir mokytis? Pandemijai pakeitus kasdienybę tai, tikėtina, liks postūmiu visai vidinių mokymų rinkai ateityje. Žinoma, žmonių poreikis gyvam bendravimui ir mokymo renginiams niekur nedingo, tačiau dėl e. mokymų veiksmingumo klausimų nebekyla “, – pažymi R. Klybė.
Įmonėse vis dažniau taikomas visuminis – holistinis – verslo modelis, kuomet daugiau dėmesio skiriama darbuotojų švietimui, organizacijos kultūros plėtojimui, vienybės stiprinimui bei darbuotojo savirealizacijai. Visa tai tampa resursu, kuris padeda įmonėms pritraukti daugiau talentų, o kartu pasiekti ir daug geresnių veiklos rezultatų. Todėl „WiseOn“ misija – padėti organizacijoms, kurios renkasi holistinį verslo modelį ir nori būti lyderėmis rinkoje.
Nauji rinkos poreikiai – nauji ir iššūkiai
Įmonės vadovė pastebi, kad reaguojant į pasikeitusią situaciją ir klientų poreikius dažniau ieškoma naujų būdų, kaip sudominti ir įtraukti darbuotojus – pasitelkiami vaizdo formatai, žaidybiniai sprendimai, interaktyvios priemonės. Pasak R. Klybės, nauji klientų lūkesčiai skatina mokymų įmonę toliau tobulėti ir augti.
Dar ne taip seniai Lietuvoje įmonės dėmesį skyrė tik specializuoto pobūdžio e. mokymams, susijusiems su konkrečia funkcija įmonėje: vidinių tvarkų, klientų aptarnavimo standarto, darbų saugos ir kt. O šiandien jau pastebimas išaugęs ir bendrųjų e. mokymų poreikis, susijęs su organizacijos kultūros vystymu ar darbo stiliaus pokyčiais. Tokios įmonės vadinamos „besimokančiomis organizacijomis“, kurių raktu į sėkmę tampa išgryninti procesai, nuolatinis mokymasis bei kūrybiškumas ieškant naujų sprendimų.
„Pavyzdžiui, vienai stambiai kompanijai, pirmaujančiai energijos technologijų srityje, kūrėme e. mokymą apie pasikeitusius darbo principus popandeminiu laikotarpiu („new normal“), kuriame dalyvių skaičius siekė 300 tūkst. darbuotojų“, – teigia „WiseOn“ vadovė.
Išmintingas, vadinasi – konkurencingas
Reaguojant į e. mokymų rinkos poreikius bei lūkesčius, pasirinktas prekės ženklas „WiseOn“ keičia 18 metų naudotą „Prewise“. Naujasis įmonės pavadinimas „WiseOn“, gimęs kartu su prekės ženklų agentūros „Brandity“ kuriamu įmonės vizualiniu identitetu, kalba apie „įjungtą išmintį“ šiuolaikiniame pasaulyje. Jame įgūdžiai, jų nuolatinis tobulinimas ir mokymasis yra tampriai susiję su konkurencine aplinka, organizacijų atsparumu ir augimo galimybėmis – tai atspindi ir bendrovės pavadinimas. Pasitelkusi išmintį ir kompetenciją, o žinias nukreipusi išskirtinių į ateitį orientuotų sprendimų įgyvendinimui, įmonė gali konkuruoti e. mokymų rinkoje.
„WiseOn“ specializacija – organizacijų informacijos ir žinių valdymas, konsultacijos mokymų strategijų kūrimo ir įgyvendinimo klausimais. Bendrovės specialistai kuria įvairius interaktyvius sprendimus darbuotojų kompetencijoms ugdyti. Be e. mokymų kūrimo, taip pat teikiamos vidinės komunikacijos priemonių kūrimo paslaugos. Vienas iš naujesnių įmonės paslaugų paketo pasiūlymų – eksperto konsultacijos sisteminant žinias įmonėje.
Apie UAB „WiseOn“
UAB „WiseOn“ – tai nuo 2004 m. veikianti e. mokymų ir vidinės komunikacijos bendrovė, teikianti konsultavimo, IT sprendimų ir turinio kūrimo bei diegimo paslaugas. Per savo veiklos laikotarpį įmonė įgyvendino per 900 e. mokymų sprendimų 35-iomis kalbomis, o mokymų dalyvių skaičius viename projekte siekė net 300 000 žmonių.
Tarp „WiseOn“ klientų tokios Lietuvos ir užsienio bendrovės kaip „Siemens AG“, „Danske Bank“, „Telia Lietuva“, „Bauwerk Group“, „Maxima“, „Ignitis“, „Circle K“ ir kitos.