Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-07 11:37
2025-09-07 11:02
2025-09-06 21:01
2025-09-06 16:51
2025-09-06 09:25
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Turiu klausima kada nebebus vejavaikiu gatves?
Tai kad nei vienam iš jų negresia būti premjeru. Vieniems dėl rinkėjų, kitiems dėl asmeninio pasirinkimo.
... čia nėra ką užduoti, visi aiškūs :), nei vienas politikas nesistengs dėl mūsų, tik mūsų mokesčių mokėtojų pinigus priims kaip, savo nuopelnus ir nei vienas nesistengs sukurti vizijos kaip gyventi žmonėms, o šiaip vergams... gyventi geriau
"blogai ir bus dar blogiau" - taip sakė tėvai, taip išmokė mąstyti jus ir neabejoju jus lygiai taip mokinate savo vaikus. Taip sakant "geriausios šeimos tradicijos". O ką padarėte pati sau, kad gyventumėt geriau? Ar žinot kodėl prie sovietų "buvo geriau" apart to kad "stovėjo ir mergos duodavo"? Ogi Partija sprendė kaip gyventi - skustis reiškė "tautos priešas", kitaip išdavikas ir kalėjimas, todėl visi buvo "laimingi". Kažkokius turtus galima buvo gauti tik "per blatus", nes eilinis pilietis ir taip "buvo laimingas" nes turėjo duonos pavalgyt. O dabar, kiekvienas pats atsako už savo likimą. Ką nuveiksi, tą ir turėsi. Tikiuosi jūsų vaikai bus protingesni ir kitaip kurs savo ateitį
O viziją kaip gyventi susikurti turėtų ne pats žmogus? Būtent tokie kaip tamsta ir yra vergai kurie tikisi, kad jiems nurodys kaip gyventi, ką daryti.
Brangiai susimokėjote už infliuencerių pozityvumo terapiją?:)
... turtus krovėsi vagys ir dabar tokie patys kraunasi... pradedant tarnybiniais klerkais tarybose, savivaldybėse, ir t. t. Tapino tyrimas parodė.. 1mlj.gražinta o dar puse mlj bylose, jei rinkėjas renkasi vagis, tai ir pats netoli jų...
Ne visi klerkai, seimunai, ministrai, prezidentai ir pan. yra vagys. Jų yra vienetai, todėl nereikia tapatinti visus.
„Tautos priešų“ klausimu jūs lyg pirštu į akį. Šis sovietinis-bolševikinis reliktas (kitą nuomonę turinčių totalus juodinimas, stigmatizavimas, segregavimas) tiesiog veši konservatorių retorikoje ir politikoje. Beje, tas stilius labai dažnas ir jūsų komentaruose, kuomet kitą ar alternatyvią nuomonę turinčius tiesiog iškoliojate klijuojant įvairias etiketes. Pvz., žodis „Vatnikas/ė“ jūsų leksikone tiesiog karaliauja. Šios temos konkrečiu atveju oponuodamas komentatorei, iš esmės ją išvadinate nevykėle ir protiškai atsilikusia.
Kad būtų paprasčiau, atsakykite, ką daro su žmonėmis RabZZijoje, kurie turi "kitą nuomonę apie karą", t.y. viešai reiškia nuomonę, kad specAbasratsia yra nusikaltimas prieš žmoniją? Teisingai, sodina. Ką daro pas mus, kurie turi "kitą nuomonę", t.y. palaiko putlerį? Teisingai, nieko, net į prezidentus leido kandidatuosis. Deja, kai vyksta karas, reikia pasirinkti kurioje barikadų pusėje esi ir tas kuris yra kitoje pusėje yra priešas.
Čekučių skandalas parodė vagysčių mąstą valdžioje, šiuo konkrečiu atveju vietos savivaldoje. Netiesiogiai galima spręsti, kad ir kitose valdžios srityse, taip pat ir pačioje visuomenėje yra panašios proporcijos tokių, kurie vagia arba vogtų, jeigu turėtų galimybę tai daryti.
Vagių šalis
jeigu oponentas turi kritinę nuomonę konservatorių atžvilgiu arba nesutampančią su jūsų,vadinasi, - jis yra kitoje barikadų pusėje Ukrainos klausimu arba apskritai vatnikas? Jūs rimtai? Nuoširdžiai gaila, nes tokiu atveju yra neįmanoma civilizuota ir adekvati diskusija.
kirtote iš peties :)
Ta prasme tik konservatoriai prieš putiną? Visi kiti už? Nuoširdžiai gaila ko? Kad nenoriu diskutuoti su užputiniukais?
Rase Vokietijoje daug vagia is Lidl
Turėjau mintyje nuoširdžiai apgailestaujant, jog esate , trumpo proto pašnekovas ir vietoje smegenų galvoje nešiojates mišrainę. Su tokiais šarikovais bolševikai ruzzijoje revoliuciją ir terorą vykdė, o Vokietijoje 1933 m. naciai į valdžią atėjo.
Aš žinau psichologiją, stereotipus, kaip veikia masė ir t.t. Kaip veikia smegenų pudrinimas ypač matosi :) 1 - žmogui reikia 100 kartų pakartoti, kad "visi protingi žino tiesą, tik tu vienas durnas klysti" (mūsų atvejų akcentuoti, kad tik protingi palaiko putiną, visi durni yra zombiai ir nieko nesupranta) 2. Joks žmogus nenori karo, NIEKADA! Jo nori karaliai ir carai dėl valdžios. Kad pradėti karą, užtenka sugalvoti neegzistuojanti priešą (ukronacistai, nato puola ir pan.) ir vualia, visi eina mirti už carą. Demokratinėse šalyse tai nesuveiks, bet kur diktatūra, dar ir kaip suveikia. 3. Būtinai rodyti istoriją, imant sau reikalingus faktus ir praleidžiant esminius. Ir kai aš tave nuvarysiu į kampą, pereisi į asmeniškumus.
Aš žinau psichologiją, stereotipus, kaip veikia masė ir t.t. Kaip veikia smegenų pudrinimas ypač matosi :) 1 - žmogui reikia 100 kartų pakartoti, kad "visi protingi žino tiesą, tik tu vienas durnas klysti" (mūsų atvejų akcentuoti, kad tik protingi supranta tiesą, kad putleris ginasi, visi kiti yra zombiai su praplautomis smegenimis ir nieko nesupranta) 2. Joks žmogus nenori karo, NIEKADA! Jo nori karaliai ir carai dėl valdžios. Kad pradėti karą, užtenka sugalvoti neegzistuojanti priešą (ukronacistai, nato puola ir pan.) ir vualia, visi eina mirti už carą. Demokratinėse šalyse tai nesuveiks, bet kur diktatūra, dar ir kaip suveikia. 3. Būtinai rodyti istoriją, imant sau reikalingus faktus ir praleidžiant esminius. Ir kai aš tave nuvarysiu į kampą, pereisi į asmeniškumus.
Aš žinau psichologiją, stereotipus, kaip veikia masė ir t.t. Kaip veikia smegenų pudrinimas ypač matosi :) 1 - žmogui reikia 100 kartų pakartoti, kad "visi protingi žino tiesą, tik tu vienas durnas klysti" (mūsų atvejų akcentuoti, kad tik protingi supranta tiesą, kad putleris ginasi, visi kiti yra zombiai su praplautomis smegenimis ir nieko nesupranta) 2. Joks žmogus nenori karo, NIEKADA! Jo nori karaliai ir carai dėl valdžios. Kad pradėti karą, užtenka sugalvoti neegzistuojanti priešą (ukrona.cistai, nato puola ir pan.) ir vualia, visi eina mirti už carą. Demokratinėse šalyse tai nesuveiks, bet kur diktatūra, dar ir kaip suveikia. 3. Būtinai rodyti istoriją, imant sau reikalingus faktus ir praleidžiant esminius. Ir kai aš tave nuvarysiu į kampą, pereisi į asmeniškumus.
Aš žinau psichologiją, stereotipus, kaip veikia masė ir t.t. Kaip veikia smegenų pudrinimas ypač matosi :) 1 - žmogui reikia 100 kartų pakartoti, kad "visi protingi žino tiesą, tik tu vienas durnas klysti" (mūsų atvejų akcentuoti, kad tik protingi supranta tiesą, kad putleris ginasi, visi kiti yra zombiai su praplautomis smegenimis ir nieko nesupranta) 2. Joks žmogus nenori karo, NIEKADA! Jo nori karaliai ir carai dėl valdžios. Kad pradėti karą, užtenka sugalvoti neegzistuojanti priešą (banbas danbili, nato puola ir pan.) ir vualia, visi eina mirti už carą. Demokratinėse šalyse tai nesuveiks, bet kur diktatūra, dar ir kaip suveikia. 3. Būtinai rodyti istoriją, imant sau reikalingus faktus ir praleidžiant esminius. Ir kai aš tave nuvarysiu į kampą, pereisi į asmeniškumus.
Aš žinau psichologiją, stereotipus ir kaip veikia žmonių masė. Kaip veikia smegenų pudrinimas ypač matosi :) 1 - žmogui reikia 100 kartų pakartoti, kad "visi protingi žino tiesą, tik tu vienas atsilikęs klysti" (mūsų atvejų akcentuoti, kad tik protingi supranta tiesą, kad putleris ginasi, visi kiti yra zombiai su praplautomis smegenimis ir nieko nesupranta) 2. Joks žmogus nenori karo, NIEKADA! Jo nori karaliai ir carai dėl valdžios. Kad pradėti karą, užtenka sugalvoti neegzistuojanti priešą (banbas danbili, ukronacistai, nato puola ir pan.) ir vualia, visi eina mirti už carą. Demokratinėse šalyse tai nesuveiks, bet kur diktatūra, dar ir kaip suveikia. 3. Būtinai rodyti istoriją, imant sau reikalingus faktus ir praleidžiant esminius. Ir kai aš tave nuvarysiu į kampą, pereisi į asmeniškumus.
Dar kelios tezės iš tavo paistalų. Lietuvoje 90% yra prieš putlerį. Bet tie 90% balsuoja už skirtingas partijas, kas už Karbauskį, kas už Blinkevičiūtę, nesvarbu. Visi jie yra prieš konservus bet ir prieš putlerį. Konservai šiuo atveju yra didžiausia putlerio problema, todėl jei visiems garsiai kartoti, kad tik konservai yra už Ukrainą, žiūrėk vienas kitas ir persigalvos. Nes nu kaip čia taip, jei aš palaikau Ukrainą, reiškia esu užingridas. Bet Lasnbergį nekenčiu labiau nei putlerį, todėl busiu už speobasratsia, kad kaimynai nepagalvotų kai palaikau Lansbergį.
pataisymas " Visi jie yra prieš konservus bet ir prieš putlerį" turėjo būti "dalis jų yra prieš konservus bet ir prieš putlerį"
AiG paprašė perduoti klausimą- kodėl ant išnykimo ribos balansuojančios ir demografinėje smegduobėjė grimztančios valstybės vairą vairuoti pretenduoja pagrinde tik ytės, utės ir aitės?
atsakymas AiG, 8 kandidatai - 4 vyrai, 4 moterys, kitaip 50/50 AiG logika pakibo ties "pagrinde tik ytės, utės .."
Todėl kad dabartinė politika šeimos atžvilgiu tokia, kad moteriai sukūrusiai šeimą siekti karjeros yra labai sunku, tai sukūrusių šeimą ir karjerą padariusių moterų dalis yra daug mažesnė, nei pasirinkusių šeimos nekurti. Tik keista, kodėl nerūpi, kiek sėkmingai sukūrusių šeimą yra vyrų, kurių meilužės nebūtų viešai žinomos, nebūtų 3-čia žmona, ar prieš kameras neverkęs, kaip 30 metų jaunesnė moteris apgavo ir pastojo nuo jo, todėl tuo metu išsižadėjo visų savo deklaruojamų vertybių ir reikalavo aborto.
Būtent. Savo sprendimų įkaitės toliau paskui save gramzdinančios į liūną visą valstybę…
O aš tai norėčiau užduoti klausimą: kaip manote - kokiame ekonominiame cikle yra (ir artimiausią jūsų kadenciją bus) Lietuva ir kokius su tuo susijusius sprendimus ketinate daryti?
Nu joo ... "geras" klausimas. Kokio atsakymo tikitės? Tarkim atsakys "pakilimas", kitas klausimas "kokius sprendimus ketinate daryti" :) Ar tiks atsakymas tipo "darysime apgalvotus sprendimus" ? Palengvėjo ?
Atleiskite, pone, bet ar jūs esate vienas iš kandidatų? Jei ne, tai klausimas ne jums, tad nerodykite savo neišprusimo.
... niekas į, tai neatsakys, tai vagių šalis, visi vagia pradedant mokesčių ne mokėtojais ir valdžios atstovais, tuo klausimu yra žiauriai, kol nebus įstatymų, tol nebus tvarkos, o kol seime leidžiantys įstatymus irgi vsgys, tsi nieko ir nebus geresnio :), vagia nuo nepriklausomybės įtvurtinimo
beje, vienas pirmųjų įstatymų buvo dėl nuosavybės teisių atkūrimo, pagal kurį nekilnojamas turtas (žemė) tapo kilnojamu. Tai buvo korupciją ir neteisingumą, apgavystes akivaizdžiai programavęs įstatymas. Tokia buvo atkurtos nepriklausomybės pradžia.
Jeigu visi vogtu išvogtu imones
Tokia buvo pradžia, Ačiū dievui kad išsivalėme nuo sovietinio brudo
Nu ir juokinga ir graudu. Protingi komentatoriai bande pritaikyt klausimus, zemesnio nei vidutinis iq, kandidatams, bet nuosirdziai nei vieni, nei kiti nesuprato. Bet nors graziu yra. Fiziskai, dvasiskai spinduliuoja
Kada bus panaikintos lengvatos? Kokios žadamos priemonės ekonomikos augimui su KPI ir terminais. Kokia valstybės strategija aukštos pridėtinės vertės imigracijai? Kiek bus ištraukta pinigų iš šešėlio,ateinančius 4 metus.
Kas išdrįs apmokęstinti neatvykusius į registruotą apsilankymą poliklinikose? Eilės sumažėtų, ir privati medicina neturi egzistuoti lygiagrečiai su valstybine. Visi turėtų gauti vienoą atlygį iš ligonių kasų ir nereikalauti arba reikalauti vienodų priemokų. Tas pats ir su privačiu ugdymu/mokymu. Jei kaštų nedengia pajamos, galima įvesti priemokas, o socialiai remtiniems primokėti tiesiigiai. Švietimo, sveikatos apsaugos sistemos skaidrinimas turėtų pajudėti.
"Visi turėtų gauti vienoą atlygį iš ligonių kasų ir nereikalauti arba reikalauti vienodų priemokų. " O gal ir algą visi turėtume gauti vienodą? Ir dar žmoną, nes tikrai užknisa, kai kaimyno žmona gražesnė.
Durniau neparašysi
Jei žmogus gydosi privačiai tai arba moka visą kainą, arba be priemokų
Kodėl? Valstybė garantuoja gydymą, o ne gydymą specifinėje ligoninėje. Jeigu apendicito operacijai valstybė skiria 100 Eur, tai tegu ir skiria, o ne skiria žmogui, o ne ligoninei. Sveikatos apsauga yra žmogui, o ne ligoninei. Žmonės į privačias ligonines kreipiasi ne iš gero gyvenimo, o todėl, kad valstybinės ligoninės yra išvagiamos ir sabotuojamos eilės. O Jūs dar norite sergančia m žmogui apsunkinti gyvenimą. Kiaušingalviai pamiršta, kad valstybė skirta žmogui, o ne institucijoms, plytų krūvoms ar pan. Žmogus su malonumu eitų į valstybinę ligoninę, leistų vaiką į valstybinė darželį, bet tie taip užteršti, kad žmogus už paskutinius skatikus kreipiasi į privačius tiekėjus.
... taip, turi būti suvienodinta, moki mokesčius ir renkiesi ar privačiame sektoriuje gydaisi ar biudzetiniame
Jei žinotumėte kas vyksta viduje, pakeistumėte savo nuomonę. Kaip jums faktas, kad dauguma gydytojų dirba ir valstybinėse ir privačiose klinikose. Valstybinėse dažniausiai konsultuoja (už valstybės pinigus), bet operacijas PRIMIGTINAI rekomenduoja atlikti privačioje klinikoje (moka kasos plius pats pacientas) Jokių ten privačių interesų konflikto, kaip manote?
Gydytojas negaki sau siųsti pacientų iš valdiškos poliklinikos į savo nuosavą kliniką.