Įdomiai atrodo sergamumo lentelė. Lietuvoje blogiau negu Švedijoje, kur nebuvo iš vis jokių karantinų.
2021-02-03T14:14:02+02:00
Švedijoj žmonės galva galvoja. Nors karantino nebuvo bet kolegos iš švedijos dar nuo kovo biure nebuvo. O geguze LT kaip aveles su botageliu sugrudo atgal.
2021-02-03T15:40:59+02:00
Ar biurai čia problema?
2021-02-03T16:00:49+02:00
Paliksiu čia kelis skaičius pamąstymui. Population density: Lithuania 43/km2, Sweden 25/km2; Single person households: Lithuania: 44%, Sweden 51%. Čia jau nekalbant apie mentaliteto skirtumus
2021-02-03T20:37:11+02:00
Švedijoje žmonės kitaip supranta situaciją. Kai valdžiai sako "rekomenduojama dirbti iš namų", jie supranta "reikia dirbti iš namų, kad vengti kontaktų". Pas mus supranta "tai tik rekomendacija, vykdyti nebūtina, beje, iš principo padarysiu atvirkščiai, niekas man čia nenurodinės ką daryt". Švedijoje sakoma "rekomenduojama neorganizuoti koncertų", jie supranta "neorganizuoti, kad išvengti žmonių didelio srauto", pas mus vėl gi supranta "tai tik rekomendacija, iš principo organizuosime daugiau koncertų ir masovkių". Todėl pas Švedus vis dar "rekomenduojama" o pas mus "su botagu vykdoma"
2021-02-03T14:05:34+02:00
kubilius šypsosi-gerą mokinę...
2021-02-03T14:08:10+02:00
visiškas fiasko :) LRV prognozuoja 100 atvejų gegužės-birželio mėnesį https://g4.dcdn.lt/images/pix/aktualijos-7072-86382343.jpg tai pvz. grožio paslaugos tiek laiko neveiks? "Tuo metu grožio salonai galėtų atsiverti šiam rodikliui sumažėjus iki 100 atvejų."
2021-02-03T14:15:44+02:00
grožio salonas čia kritinė paslauga? Kalną paslaugų galima išvardinti kur svarbesnės nei priauginti nagučiai.
2021-02-03T14:20:08+02:00
nekritinė, bet ar tai reiškia, kad gali būti uždaryta iki gegužės-birželio mėn. mokant po 260 €?
2021-02-03T14:47:51+02:00
Taip, jei toks visuomenes interesas.
2021-02-03T14:54:13+02:00
O kas nustatė dabartinę elgseną "visuomenės intereso atitikimui"?
Mirčių skaičiaus akcentavimas yra iš piršto išlaužtas, nes 2005-2008 metais buvo didesnis mirtingumas nei 2020 metais. 2020 metais 65+ amžiaus grupė išaugo, o planinių sveikatos paslaugų teikimas sumažėjo. Žmonės pradėjo mirti ne nuo COVID, o nuo planinių sveikatos paslaugų sumažinimo.
Norint, kad atstovauti visuomenės interesą reiktų atidaryti verslus (visus be išimties), o finansinį srautą nukreipti papildomų pajėgumų sveikatos sektoriuje išvystymui. Ir nereikia sakyti, kad to greitai nepadarysi. Viskas įmanoma.
2021-02-03T14:56:47+02:00
na čia man panašiau kai valstybė paima žemę visuomenės poreikiams (uždaro veiklą) ir sumoka savo susigalvotą sumą (pvz. 500 € subsidiją), nes reikia solidarizuotis dėl visuomenės interesų :)
2021-02-03T14:57:54+02:00
Visuomenes interesas gyventi pilnaverti gyvenima, o ne sedeti tarp 4 sienu.
2021-02-03T15:34:53+02:00
kai jūsų pilnavertis gyvenimas grasina vėl užversti normaliau kvėpuoti pradėjusius medikus su ligoninėm, gal reiktų pagalvoti iš naujo - kur kieno interesas, ir kur didesnis?
2021-02-03T15:44:07+02:00
Pasižiūrėkit ką lyginat. Kas jūsų pateiktam grafike ir apie kokį 100 atvejų rodiklį kalbama tekste. Už jus nekramtysiu. Gal kitą kartą atidžiau skaitysit ir jungsit taškus
2021-02-03T15:57:50+02:00
taip, sorry, suklydau, grafike 7 dienų vidurkis, tuomet turėtų būti kovas-balandis
2021-02-03T16:32:49+02:00
tu su savo...
2021-02-04T01:02:50+02:00
Tai tikrai nera visuomenes interesas, nes liga plinta ne grozio salonuose, o ligoniness ir seneliu globos namuose, na ir masovkeje
2021-02-04T08:39:57+02:00
Kiek Jums teko matyti per TV susivėlusių valdžios atstovų?
2021-02-03T14:21:03+02:00
kvaili runkeliai nesupranta...
2021-02-03T15:28:23+02:00
Labas, runkeli
2021-02-03T14:25:22+02:00
Visiški kosmonautai griaunantys valstybę. Tegul pasižiūri į statistiką - nėra tokios šalies su
2021-02-03T14:29:26+02:00
nesusilaikiau, FB pasidalinau apie sita beviltiska vyriausybe, postus keliu geriausiu atveju karta per metus, bet reikia jau visient ir kelt pasipriesinima sitiem nevykeliam. Vien paziurekit i Simonytes kuno kalba. Totalus isgastis.
2021-02-03T14:30:53+02:00
Panašu, kad valdžioje vėl besmegeniai.
Jeigu neužtenka proto nusižiūrėti kaip yra susitvarkoma su virusais Švedijoje, tai bent nukopijuotų Estijos variantą.
2021-02-03T14:33:30+02:00
pagal statistika ir mirtinguma, virusas pavojingas vyresnio amziaus ir kitiems rimciau sergantiems zmonems. Tai kodel karantino salygu nepriderina pagal zmoniu amziu? Jei tau virs 50m, gali sedeti namuose ir gausi ismoka. Dabar 20-30mecius uzdare namuose... 60meciai dirbdami gamyboje vis tiek turi eiti i darba, o jaunimelis dirbes paslaugu sektoriuje sedi namuose su kompensacijomis.
2021-02-04T10:07:51+02:00
Labai pritariu Jūsų idėjai! Nors gali būti pavadinta diskriminacija pagal amžių, bet siekiant apsaugoti gal būtų norinčių tuo pasinaudoti. Taip pat ir apie mokytojų vakcinavimą, jeigu trūkumas vakcinų, pirmumo eile kuo skubiau vyresnius pedagogus ir visą mokymą grąžinti kuo skubiau.
2021-02-03T14:36:57+02:00
COVID atėjo visiems laikams. O vyriausybė bando įtikint, kad ji turi super galių šią ligą nugalėti. Prisidengdami šia kova, jie žlugdo Lietuvos valstybę: sustabdydami ekonomiką, neleisdami gydytis nuo kitų ligų, traumuodami visuomenės psichologinę sveikatą, atimdami kultūrą ir sportą, neleisdami dirbti ir sukuriantys bedarbių armiją prilygstančią antram pagal dydį Kauno miestui.
Vietoj to, kad pertvarkytų sveikatos sistemą ir ji galėtų atlaikyti Naują COVID realybę.
O jie tautos temperatūrą matuoja? Negi jie nebuvo istorijos pamokose ir nesimokė, kad lietuvių tauta nesileis taip lengvai paverčiama budulių tauta.
2021-02-03T14:52:21+02:00
ka reiskia nesileis? jau leidosi, ir toliau mekena suvaryti i garda. visi mastantys mato kad kova sukuria n kartu daugiau zalos nei naudos, o valdzioj esantys apsimeta kad to nemato.
2021-02-03T14:57:12+02:00
Kokia tauta, tokia ir valdzia - analfabetai.
2021-02-03T15:30:12+02:00
Man tik įdomu, kaip Šimonytę ir daug kitų šalių įtikino tokius pat karantinus taikyti. Tikra šaunuolė - pasaulį praktiškai valdo.
2021-02-03T18:25:54+02:00
Agree. Vokietijoje visi apribojimai ir įvedimo datos viens prie vieno
2021-02-03T14:43:48+02:00
O vyriausybė bent kitų šalių statistiką žiūri svaigdami apie savo scenarijus? Nėra nei vienos šalies pasaulyje (kuri testuoja ir sąžiningai skelbia statistiką) su mažiau nei 100 COVID atvejų (Air B scenarijai). Tai kam tie scenarijai, idiotams? Planas turbūt mus pririštus kaip šunis laikyti tiek kiek jie panorės?
2021-02-03T15:44:04+02:00
netiesa, ir man rodos, pamirštate, kad mes kalbam apie tikslą, ne apie tai kas ką turi dabar. Kai kokios salos turi dvigubai per 20 dienų, tai mes leidžiamės žemyn. Pasižiūrėkite, kiek šalių, taip pat ir pike esančioje Europoje turi 50-100 cases per million people, gal 200 nebeatrodys tokia fantastika. https://ourworldindata.org/coronavirus-data-explorer?tab=map&zoomToSelection=true&country=GBR~USA~ESP~ITA~BRA~IND~KOR®ion=World&casesMetric=true&interval=daily&hideControls=true&perCapita=true&smoothing=0&pickerMetric=location&pickerSort=asc
2021-02-03T16:06:18+02:00
bet yra šalių su atidarytomis mokyklomis ir t.t., kur atvejų skaičius stabilus arba mažėjantis https://ourworldindata.org/coronavirus-data-explorer?zoomToSelection=true&country=KOR%C2%AEion~LTU~HRV~BEL~EST®ion=World&casesMetric=true&interval=daily&hideControls=true&perCapita=true&smoothing=0&pickerMetric=location&pickerSort=asc tai į ką mes lygiuojamės? :)
2021-02-03T16:30:26+02:00
pagal jūsų nuorodą Lietuvoje 200 atvejų. Aš minėjau Europos statistiką: https://www.ecdc.europa.eu/en/cases-2019-ncov-eueea. Koks valstybės tikslas turėtų būti jūsų nuomone? Mano nuomone - pilnavertis piliečių gyvenimas, o ne valstybės pavertimas budulynu, todėl, kad kažkas geba matyti tik vieną parametrą - užsikrėtusių skaičių. Ir tas parametras mažinamas absurdiška kaina, todėl , kad jos niekas neskaičiuoja.
2021-02-03T16:36:24+02:00
Mauras yra tas tipinis leftistas :) CNN galetu dirbt
2021-02-03T16:48:54+02:00
jei priklijavus kam nors etiketę jums gyvenimas atrodo paprastesnis ir labiau kontroliuojamas, tebūnie ;-) duokit čia tą darbo pasiūlymą, panagrinėsiu reikalavimus ;DDD
2021-02-03T16:51:41+02:00
patikslinsiu, svarbu ne viso užsikrėtusių, o naujų atvejų skaičius. O kur jūsų pilnaverčio piliečių gyvenimo parametras, ir kaip jis koreliuoja su naujais atvejais? Absurdiška kaina, budulynas, čia jau emocijos. O kokia sveikatos sistemos užlenkimo ir ankstyvų mirčių kaina?
2021-02-03T17:10:25+02:00
Nežiūrint vyriausybės ir jūsų intelekto bei visų piliečių pastangų žmonės nuo COVID mirs. Žiaurūs apribojimai mažina mirčių nuo COVID skaičių. Deja, tos pačios priemonės didina nuo kitų ligų mirčių skaičių. Statistikos neturiu, bet epidemiologai sako, kad jis viršys mirčių skaičių nuo COVID. Vyriausybė nepertvarko sveikatos apsaugos sistemos COVID realybei. Natūralu, ji nėra pritaikyta, nes Covid neegzistavo. Ji bando COVID problemą spręsti stabdydama ekonomiką, kultūrą, sportą ir švietimą. Pilnavertis valstybės gyvenimas (su protingais apribojimais) leistų turėti mažesnį bendrą mirtingumą, išsilavinusią, sveiką visuomenę ir klestinčią ekonomiką. Sveikatos sistema neužsilenktų jei ji būtų pritaikyta pandemijai. Praėjo jau metai, kai COVID skriaudžia visą pasaulį, kas pas mus padaryta, kad sveikatos sistema galėtų dirbti su kitomis ligomis kaip dirbo ir atlaikytų 1000 naujų COVID atvejų? Čia sakyčiau būtų pati protingiausia valstybės investicija ir valstyviškas požiūris. Ir ta investicija būtų N kartų mažesnė, nei dabartinių apribojimų kaina.
2021-02-03T21:55:30+02:00
nepykite, bet jūs stebinate savo logika. Keliate abstrakčią idėją (Sveikatos sistema neužsilenktų jei ji būtų pritaikyta pandemijai), kuriai realizuoti šiandien (ne vakar, kai galima buvo ruoštis ir riboti pandemijos plitimą įvairom ne tokiom skausmingom kaip karantinas priemonėm) reikia burtų lazdelės, ir absoliučiai nesidomite, nei ko tam reikia, nei kiek tai realu. Nes mano kuklia nuomone mes kalbam ne apie 1000 naujų atvejų per dieną, o apie tūkstančius papildomų medikų, slaugių (jau dabar vietoj jų dirba savanoriai) ir lovų su plaučių ventiliacija. Iš kokio kosmoso visa tai nusileis?
2021-02-04T09:48:21+02:00
Iš sveiko proto
2021-02-03T15:10:38+02:00
Prisidengami saugojimu nuo COVID mirties, nužudo daugiau žmonių nuo kitų ligų, nekalbant apie žalą ekonomikai, kultūrai, švietimui, sportui. Ar gali juos kažkas pamokyti darryti sąnaudų naudos analizę, ar mūsų vyriausybė vienu metu gali matyti tik vieną dalyką?
2021-02-03T15:23:35+02:00
Pirma mintis paskaičius tekstą - Vyriausybė išties daro klaidą veikdama pernelyg atsargiai. Pirma mintis paskaičius komentarus - visiškai jokio skirtumo ką Vyriausybė darys, nes vis tiek bus viskas blogai. Blogai, kad neatidaro, blogai kad atidaro, apskritai viskas blogai... Eikit dirbti. kažkas Lietuvoje turi prisiimti atsakomybę. Dabar Vyriausybė ją prisiima, o ar tai buvo geras, ar blogas sprendimas - laikas parodys. Vienintelis patarimas Vyriausybei - nesuabsoliutinkit siauro profilio ekspertų. Jie gal ir protingi žmonės, gal ir savo srities specialistai, bet labai riboti savo srityje ir labai retai kada gali į situaciją pažiūrėti kompleksiškai.
2021-02-03T15:31:26+02:00
tavo pirma mintis buvo teisinga. Paskui briedus pradėjai galvoti. SUSIIMK :)
2021-02-03T15:59:56+02:00
čia komentaruose jurodivų komitetas, pilnas nemokamų beverčių patarimų ir beprasmių kaltinimų.
2021-02-03T15:42:33+02:00
toks jausmas ,kad karantino pratesimais dengia visiškai susišikusią EU komisiją.Skiepus prašiko laiku gauti,todėl karantinus primeta iš nevilties
2021-02-03T15:46:38+02:00
kas per kvailystės, jau buvo pažadėta atlaisvinti ir ne vėl negerai.
Nebenervinkit žmonių.....
2021-02-03T16:06:02+02:00
Skelbkit karantinus, bet paistengit bent jau adekvačias susidijas verslui suteikti, bo jau pusė grožio salonų ir kitų verslų pogrindy dirba.
2021-02-03T16:45:01+02:00
Būkite ramus, iki tol, kol bus laisvai dalinami kovidiniai milijardai, švogerių šalyje bus permanentinis karantinas. Gyvename tikrai "gerovės valstybėje", į darbą eiti nereikia, plaukų kirpti nereikia, drabužių ir paslaugų nereikia, valdžiai jokios fiskalinės drausmės, jokios atsakomybės už iššvaistytus pinigus ir neveiklumą arba bukagalvišką veiklą, viską galima nurašyti kovidui, Dolce Vita.
2021-02-03T18:42:59+02:00
100% teisybė)
2021-02-03T17:26:45+02:00
kažkaip suabejojau, valstybę valdo vyriausybė ar ekspertai ?
2021-02-03T17:59:17+02:00
Įdomu būtu dabartinės valdžios reitingus pamatyt. Prie valstiečių tai kiekviena procento dalis kasdien buvo aptarinėjama, dabar gi, kai valdžioj koncervai, staiga visi reitingai kažkur išgaravo.
2021-02-03T20:08:41+02:00
konsrvatoriai atstovauja stambu versla , o visi kiti eikit sikt.
2021-02-03T20:09:09+02:00
konsrvatoriai atstovauja stambu versla , o visi kiti eikit si kt.
2021-02-03T22:16:26+02:00
Tiek pati vyriausybė su šeimos nariais (gerai būtų ir giminėmis) tiek taip pat visi patarinėjantys ekspertai turėtų gauti tik 260€/mėn. subsidiją ir nei cento daugiau.
Kol gale mėnesio įkrenta tūkstantėliai į sąskaitą visiems atsakingiems, tol karantinas tęsis ir tęsis ..i..
2021-02-03T22:16:59+02:00
Kokie dar ekspertai? Prašau pasigooglinkite apie kiekvieną ekspertą ir jų patirtį. Pusę ekspertų yra politiniai vadybininkai arba verslo politikai. Daugumos komentuojančių nuomonė pagrįsta ne mažiau nei dalies “ekspertų”. Aš nesuprantu kas vyksta šalyje, nuoširdžiai.
2021-02-04T09:30:03+02:00
apie komentatorių siūlymų viską kuo greičiau atlaisvinti pagrįstumą susilaikyčiau, jo čia net su žiburiu nėra, išskyrus interesą ar paniatkes tuštuma. Šiaip siūlau taip gerai apie save galvojančius deleguotis į viruso sudorojimo ekspertus. Kreipkitės, parodykit pasiekimus, neabejoju jei esat geresni - tikrai priims ;-). Tai, kad jūsų gebėjimų iki šiol niekas nepastebėjo, esate nepripažinti genijai, neturėtų jūsų stabdyti. Kas ten ką sakė apie kiekvieną virėją, kuri gali valdyti [tikiuosi, ne mano gyvenimą]?
2021-02-04T09:45:30+02:00
Maurai, nesupratau. Ar kažkas siūlo viską laisvinti? Aš nemačiau tokių pasiūlymų iš komentuojančių, bet yra daug įdomių pasiūlymų. Be abejo, mes galime neišsakyti viešai savo nuomonės ir LRV visada su ekspertais bus teisi ir visi turės paklusniai vykdyti visus reikalavimus. Latvijoje atidaro 1-2 klasės ir mažas parduotuvės. susirgimų lygis pas latvius net didesnis paskutinėm dienom. Ar Latvijos ekspertai prastesni ar valdžia durnesne? Visi sprendžia tą pačią problema, tik priemonės labai skiriasi. Argumentacijos negirdėti, kodėl parinko kirpyklo 100 rodiklį? Dabar Lietuvos ekspertai surenka iš Europos giežčiausius apribojimus ir stotokoja argumentacijos. Ankšiau buvo aišku, sveikatos apsaugos sistema gali užlinkti. Dabar jau šis punktas dingo iš retorikos, nes ligoninės atsilaisvino. Tai koks dabar tikslas? Tik nereikia abstraktaus every live matters. Tikrai taip nėra, kad visuomėne vienos gyvybės išsaugojimą darytų ultimate tikslų, neskaičiuojant kito poveikio ir kainos tokio sprendimo. Anyway, nesigirdi argumentacijos, KODĖL parinkti vieni ar kiti rodikliai?
2021-02-04T19:09:34+02:00
tai kad ir jūsų siūlymai į tuos pačius vartus, apie tai jau diskutavom čia su vienu tokiu nelabai konstruktyviu oponentu, iš tų kur "reikia viską greičiau laisvinti, nes" {latviai, švedai ar kiti parinkti biased ar logikos klaidom šviečiantys argumentai}. O tikslas dabar būtų sumažinti viruso atvejų tiek, kad NVSC sugebėtų ištirti didžiąją dalį atvejų, dirbti su židiniais, policija imtų kontroliuoti saviizoliaciją ir situacija vėl taptų valdoma. Kai 38% užsikrečia "neaišku kur" , mano galva aiškiai rodo kad ištirti ir atsekti, nutraukti plitimo grandinės nepavyksta, nes virusas per daug paplitęs visuomenėje ir perkrauti tyrimo pajėgumai. O tada bet koks ne ypač atsakingas gyventojų-bendradarbių elgesys labai lengvai virsta nauju židiniu.
2021-02-04T21:09:39+02:00
Maurai, viskas logiška. Tik klausimas kas trukdo plėsti NVSC pajėgumus? Po skiepų COVID taps sezoniniu virusu, kuriam reikęs skirti daug dėmesio. Kodėl apie tai nekalbama? Ar rudenį vėl bus naujiena?
2021-02-04T03:33:34+02:00
Manau, Šimonytės konservatorių ir liberalų vyriausybė diskriminuoja smulkų verslą prieš stambų verslą, stambūs prekybos centrai tik didina savo pelną.
Kadangi ,,Facebook'' mane yra užblokavęs pagal melagingus oponentų ir priešų skundus ir dėl to kreipiausi į teisėsaugą, tai tenka rašyti ir čia. Nors delfi.lt komentarų skiltis, žymiai blogiau nei ,,Facebook'' komentarai, čia labai daug anonimų, todėl nerimta. Asmuo, kuris nori būti išgirstas turėtų drąsiai reikštis savo vardu ir pavarde, o ne anonimiškai ir bailiai. Kokius mes turime Lietuvos politikus. Neduok Dieve. O juk jie lemia mūsų gyvenimo kokybę. Dėl europarlamentarės Aušros Maldeikienės. Manau, Aušra Maldeikienė ne tik nereprezentuoja Lietuvos Europoje, tačiau daro jai didelė gėdą, ji neadekvačiai elgiasi, įžeidinėja žmones ir apskritai neturėtų būti politike, ji man politikoje ne savo vietoje.
2021-02-04T03:33:56+02:00
Manau, Lietuvos premjerė I.Šimonytė irgi daro didelę gėdą šalies viduje ir Lietuvai pasaulyje, ji savo ,,Facebook'' paskyroje nuolatos įžeidinėjo ir tyčiojosi iš žmonių, rašė ,,šmaikštašiknį'', ,,per tokius kretinus'', ,,duot į snukį kam nors?'' ir t.t. , žinotų šiuos komentarus Vokietijos kanclerė A.Merkel, tai gal kitaip žiūrėtų į I.Šimonytę, su kuria neseniai bendravo, kaip supratau Šimonytė ir Maldeikienė gerai sutarė, Maldeikienė žavisi Šimonyte ir ją palaiko, kaip sakoma panašus panašų traukia, tačiau turint tokius politikus tenka pabrėžti žemą Lietuvos politikos lygį.
2021-02-04T05:08:54+02:00
... žemą Lietuvos politikos lygį..ponas nejuokinkite,kur jūs pastebėjot Lietuvos politiką?gal US ambasadoje)
2021-02-04T05:16:23+02:00
Dabar ką daro LT marionetinė vyriausybė yra nusikaltimas,vien už tyčinio Snoro subankrotinimą Šimonytė su savo bendrininkais sės į teisiamųjų suolą,dar prisidės byla už šią koronos aferą,teks belangei praleist daug metų
2021-02-04T12:02:07+02:00
Nuoroda „amžino karantino“ šalininkams ir ekspertams:
https://ourworldindata.org/coronavirus-data-explorer?zoomToSelection=true&time=2021-01-01..latest&country=EST~LTU~SWE~Europe®ion=World&deathsMetric=true&interval=smoothed&perCapita=true&smoothing=7&pickerMetric=location&pickerSort=asc
2021-02-04T15:17:08+02:00
panikieriai, gal kas zinot, kodel indijoje neismire milijonai nuo covid? metinis mirtingumas niekuo nesiskiria nuo istoriniu rezultatu.
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Įdomiai atrodo sergamumo lentelė. Lietuvoje blogiau negu Švedijoje, kur nebuvo iš vis jokių karantinų.
Švedijoj žmonės galva galvoja. Nors karantino nebuvo bet kolegos iš švedijos dar nuo kovo biure nebuvo. O geguze LT kaip aveles su botageliu sugrudo atgal.
Ar biurai čia problema?
Paliksiu čia kelis skaičius pamąstymui. Population density: Lithuania 43/km2, Sweden 25/km2; Single person households: Lithuania: 44%, Sweden 51%. Čia jau nekalbant apie mentaliteto skirtumus
Švedijoje žmonės kitaip supranta situaciją. Kai valdžiai sako "rekomenduojama dirbti iš namų", jie supranta "reikia dirbti iš namų, kad vengti kontaktų". Pas mus supranta "tai tik rekomendacija, vykdyti nebūtina, beje, iš principo padarysiu atvirkščiai, niekas man čia nenurodinės ką daryt". Švedijoje sakoma "rekomenduojama neorganizuoti koncertų", jie supranta "neorganizuoti, kad išvengti žmonių didelio srauto", pas mus vėl gi supranta "tai tik rekomendacija, iš principo organizuosime daugiau koncertų ir masovkių". Todėl pas Švedus vis dar "rekomenduojama" o pas mus "su botagu vykdoma"
kubilius šypsosi-gerą mokinę...visiškas fiasko :) LRV prognozuoja 100 atvejų gegužės-birželio mėnesį https://g4.dcdn.lt/images/pix/aktualijos-7072-86382343.jpg tai pvz. grožio paslaugos tiek laiko neveiks? "Tuo metu grožio salonai galėtų atsiverti šiam rodikliui sumažėjus iki 100 atvejų."
grožio salonas čia kritinė paslauga? Kalną paslaugų galima išvardinti kur svarbesnės nei priauginti nagučiai.
nekritinė, bet ar tai reiškia, kad gali būti uždaryta iki gegužės-birželio mėn. mokant po 260 €?
Taip, jei toks visuomenes interesas.
O kas nustatė dabartinę elgseną "visuomenės intereso atitikimui"? Mirčių skaičiaus akcentavimas yra iš piršto išlaužtas, nes 2005-2008 metais buvo didesnis mirtingumas nei 2020 metais. 2020 metais 65+ amžiaus grupė išaugo, o planinių sveikatos paslaugų teikimas sumažėjo. Žmonės pradėjo mirti ne nuo COVID, o nuo planinių sveikatos paslaugų sumažinimo. Norint, kad atstovauti visuomenės interesą reiktų atidaryti verslus (visus be išimties), o finansinį srautą nukreipti papildomų pajėgumų sveikatos sektoriuje išvystymui. Ir nereikia sakyti, kad to greitai nepadarysi. Viskas įmanoma.
na čia man panašiau kai valstybė paima žemę visuomenės poreikiams (uždaro veiklą) ir sumoka savo susigalvotą sumą (pvz. 500 € subsidiją), nes reikia solidarizuotis dėl visuomenės interesų :)
Visuomenes interesas gyventi pilnaverti gyvenima, o ne sedeti tarp 4 sienu.
kai jūsų pilnavertis gyvenimas grasina vėl užversti normaliau kvėpuoti pradėjusius medikus su ligoninėm, gal reiktų pagalvoti iš naujo - kur kieno interesas, ir kur didesnis?
Pasižiūrėkit ką lyginat. Kas jūsų pateiktam grafike ir apie kokį 100 atvejų rodiklį kalbama tekste. Už jus nekramtysiu. Gal kitą kartą atidžiau skaitysit ir jungsit taškus
taip, sorry, suklydau, grafike 7 dienų vidurkis, tuomet turėtų būti kovas-balandis
tu su savo...Tai tikrai nera visuomenes interesas, nes liga plinta ne grozio salonuose, o ligoniness ir seneliu globos namuose, na ir masovkeje
Kiek Jums teko matyti per TV susivėlusių valdžios atstovų?
kvaili runkeliai nesupranta...Labas, runkeli
Visiški kosmonautai griaunantys valstybę. Tegul pasižiūri į statistiką - nėra tokios šalies su
nesusilaikiau, FB pasidalinau apie sita beviltiska vyriausybe, postus keliu geriausiu atveju karta per metus, bet reikia jau visient ir kelt pasipriesinima sitiem nevykeliam. Vien paziurekit i Simonytes kuno kalba. Totalus isgastis.
Panašu, kad valdžioje vėl besmegeniai. Jeigu neužtenka proto nusižiūrėti kaip yra susitvarkoma su virusais Švedijoje, tai bent nukopijuotų Estijos variantą.
pagal statistika ir mirtinguma, virusas pavojingas vyresnio amziaus ir kitiems rimciau sergantiems zmonems. Tai kodel karantino salygu nepriderina pagal zmoniu amziu? Jei tau virs 50m, gali sedeti namuose ir gausi ismoka. Dabar 20-30mecius uzdare namuose... 60meciai dirbdami gamyboje vis tiek turi eiti i darba, o jaunimelis dirbes paslaugu sektoriuje sedi namuose su kompensacijomis.
Labai pritariu Jūsų idėjai! Nors gali būti pavadinta diskriminacija pagal amžių, bet siekiant apsaugoti gal būtų norinčių tuo pasinaudoti. Taip pat ir apie mokytojų vakcinavimą, jeigu trūkumas vakcinų, pirmumo eile kuo skubiau vyresnius pedagogus ir visą mokymą grąžinti kuo skubiau.
COVID atėjo visiems laikams. O vyriausybė bando įtikint, kad ji turi super galių šią ligą nugalėti. Prisidengdami šia kova, jie žlugdo Lietuvos valstybę: sustabdydami ekonomiką, neleisdami gydytis nuo kitų ligų, traumuodami visuomenės psichologinę sveikatą, atimdami kultūrą ir sportą, neleisdami dirbti ir sukuriantys bedarbių armiją prilygstančią antram pagal dydį Kauno miestui. Vietoj to, kad pertvarkytų sveikatos sistemą ir ji galėtų atlaikyti Naują COVID realybę. O jie tautos temperatūrą matuoja? Negi jie nebuvo istorijos pamokose ir nesimokė, kad lietuvių tauta nesileis taip lengvai paverčiama budulių tauta.
ka reiskia nesileis? jau leidosi, ir toliau mekena suvaryti i garda. visi mastantys mato kad kova sukuria n kartu daugiau zalos nei naudos, o valdzioj esantys apsimeta kad to nemato.
Kokia tauta, tokia ir valdzia - analfabetai.
Man tik įdomu, kaip Šimonytę ir daug kitų šalių įtikino tokius pat karantinus taikyti. Tikra šaunuolė - pasaulį praktiškai valdo.
Agree. Vokietijoje visi apribojimai ir įvedimo datos viens prie vieno
O vyriausybė bent kitų šalių statistiką žiūri svaigdami apie savo scenarijus? Nėra nei vienos šalies pasaulyje (kuri testuoja ir sąžiningai skelbia statistiką) su mažiau nei 100 COVID atvejų (Air B scenarijai). Tai kam tie scenarijai, idiotams? Planas turbūt mus pririštus kaip šunis laikyti tiek kiek jie panorės?
netiesa, ir man rodos, pamirštate, kad mes kalbam apie tikslą, ne apie tai kas ką turi dabar. Kai kokios salos turi dvigubai per 20 dienų, tai mes leidžiamės žemyn. Pasižiūrėkite, kiek šalių, taip pat ir pike esančioje Europoje turi 50-100 cases per million people, gal 200 nebeatrodys tokia fantastika. https://ourworldindata.org/coronavirus-data-explorer?tab=map&zoomToSelection=true&country=GBR~USA~ESP~ITA~BRA~IND~KOR®ion=World&casesMetric=true&interval=daily&hideControls=true&perCapita=true&smoothing=0&pickerMetric=location&pickerSort=asc
bet yra šalių su atidarytomis mokyklomis ir t.t., kur atvejų skaičius stabilus arba mažėjantis https://ourworldindata.org/coronavirus-data-explorer?zoomToSelection=true&country=KOR%C2%AEion~LTU~HRV~BEL~EST®ion=World&casesMetric=true&interval=daily&hideControls=true&perCapita=true&smoothing=0&pickerMetric=location&pickerSort=asc tai į ką mes lygiuojamės? :)
pagal jūsų nuorodą Lietuvoje 200 atvejų. Aš minėjau Europos statistiką: https://www.ecdc.europa.eu/en/cases-2019-ncov-eueea. Koks valstybės tikslas turėtų būti jūsų nuomone? Mano nuomone - pilnavertis piliečių gyvenimas, o ne valstybės pavertimas budulynu, todėl, kad kažkas geba matyti tik vieną parametrą - užsikrėtusių skaičių. Ir tas parametras mažinamas absurdiška kaina, todėl , kad jos niekas neskaičiuoja.
Mauras yra tas tipinis leftistas :) CNN galetu dirbt
jei priklijavus kam nors etiketę jums gyvenimas atrodo paprastesnis ir labiau kontroliuojamas, tebūnie ;-) duokit čia tą darbo pasiūlymą, panagrinėsiu reikalavimus ;DDD
patikslinsiu, svarbu ne viso užsikrėtusių, o naujų atvejų skaičius. O kur jūsų pilnaverčio piliečių gyvenimo parametras, ir kaip jis koreliuoja su naujais atvejais? Absurdiška kaina, budulynas, čia jau emocijos. O kokia sveikatos sistemos užlenkimo ir ankstyvų mirčių kaina?
Nežiūrint vyriausybės ir jūsų intelekto bei visų piliečių pastangų žmonės nuo COVID mirs. Žiaurūs apribojimai mažina mirčių nuo COVID skaičių. Deja, tos pačios priemonės didina nuo kitų ligų mirčių skaičių. Statistikos neturiu, bet epidemiologai sako, kad jis viršys mirčių skaičių nuo COVID. Vyriausybė nepertvarko sveikatos apsaugos sistemos COVID realybei. Natūralu, ji nėra pritaikyta, nes Covid neegzistavo. Ji bando COVID problemą spręsti stabdydama ekonomiką, kultūrą, sportą ir švietimą. Pilnavertis valstybės gyvenimas (su protingais apribojimais) leistų turėti mažesnį bendrą mirtingumą, išsilavinusią, sveiką visuomenę ir klestinčią ekonomiką. Sveikatos sistema neužsilenktų jei ji būtų pritaikyta pandemijai. Praėjo jau metai, kai COVID skriaudžia visą pasaulį, kas pas mus padaryta, kad sveikatos sistema galėtų dirbti su kitomis ligomis kaip dirbo ir atlaikytų 1000 naujų COVID atvejų? Čia sakyčiau būtų pati protingiausia valstybės investicija ir valstyviškas požiūris. Ir ta investicija būtų N kartų mažesnė, nei dabartinių apribojimų kaina.
nepykite, bet jūs stebinate savo logika. Keliate abstrakčią idėją (Sveikatos sistema neužsilenktų jei ji būtų pritaikyta pandemijai), kuriai realizuoti šiandien (ne vakar, kai galima buvo ruoštis ir riboti pandemijos plitimą įvairom ne tokiom skausmingom kaip karantinas priemonėm) reikia burtų lazdelės, ir absoliučiai nesidomite, nei ko tam reikia, nei kiek tai realu. Nes mano kuklia nuomone mes kalbam ne apie 1000 naujų atvejų per dieną, o apie tūkstančius papildomų medikų, slaugių (jau dabar vietoj jų dirba savanoriai) ir lovų su plaučių ventiliacija. Iš kokio kosmoso visa tai nusileis?
Iš sveiko proto
Prisidengami saugojimu nuo COVID mirties, nužudo daugiau žmonių nuo kitų ligų, nekalbant apie žalą ekonomikai, kultūrai, švietimui, sportui. Ar gali juos kažkas pamokyti darryti sąnaudų naudos analizę, ar mūsų vyriausybė vienu metu gali matyti tik vieną dalyką?
Pirma mintis paskaičius tekstą - Vyriausybė išties daro klaidą veikdama pernelyg atsargiai. Pirma mintis paskaičius komentarus - visiškai jokio skirtumo ką Vyriausybė darys, nes vis tiek bus viskas blogai. Blogai, kad neatidaro, blogai kad atidaro, apskritai viskas blogai... Eikit dirbti. kažkas Lietuvoje turi prisiimti atsakomybę. Dabar Vyriausybė ją prisiima, o ar tai buvo geras, ar blogas sprendimas - laikas parodys. Vienintelis patarimas Vyriausybei - nesuabsoliutinkit siauro profilio ekspertų. Jie gal ir protingi žmonės, gal ir savo srities specialistai, bet labai riboti savo srityje ir labai retai kada gali į situaciją pažiūrėti kompleksiškai.
tavo pirma mintis buvo teisinga. Paskui briedus pradėjai galvoti. SUSIIMK :)
čia komentaruose jurodivų komitetas, pilnas nemokamų beverčių patarimų ir beprasmių kaltinimų.
toks jausmas ,kad karantino pratesimais dengia visiškai susišikusią EU komisiją.Skiepus prašiko laiku gauti,todėl karantinus primeta iš nevilties
kas per kvailystės, jau buvo pažadėta atlaisvinti ir ne vėl negerai. Nebenervinkit žmonių.....
Skelbkit karantinus, bet paistengit bent jau adekvačias susidijas verslui suteikti, bo jau pusė grožio salonų ir kitų verslų pogrindy dirba.
Būkite ramus, iki tol, kol bus laisvai dalinami kovidiniai milijardai, švogerių šalyje bus permanentinis karantinas. Gyvename tikrai "gerovės valstybėje", į darbą eiti nereikia, plaukų kirpti nereikia, drabužių ir paslaugų nereikia, valdžiai jokios fiskalinės drausmės, jokios atsakomybės už iššvaistytus pinigus ir neveiklumą arba bukagalvišką veiklą, viską galima nurašyti kovidui, Dolce Vita.
100% teisybė)
kažkaip suabejojau, valstybę valdo vyriausybė ar ekspertai ?
Įdomu būtu dabartinės valdžios reitingus pamatyt. Prie valstiečių tai kiekviena procento dalis kasdien buvo aptarinėjama, dabar gi, kai valdžioj koncervai, staiga visi reitingai kažkur išgaravo.
konsrvatoriai atstovauja stambu versla , o visi kiti eikit sikt.
konsrvatoriai atstovauja stambu versla , o visi kiti eikit si kt.
Tiek pati vyriausybė su šeimos nariais (gerai būtų ir giminėmis) tiek taip pat visi patarinėjantys ekspertai turėtų gauti tik 260€/mėn. subsidiją ir nei cento daugiau. Kol gale mėnesio įkrenta tūkstantėliai į sąskaitą visiems atsakingiems, tol karantinas tęsis ir tęsis ..i..
Kokie dar ekspertai? Prašau pasigooglinkite apie kiekvieną ekspertą ir jų patirtį. Pusę ekspertų yra politiniai vadybininkai arba verslo politikai. Daugumos komentuojančių nuomonė pagrįsta ne mažiau nei dalies “ekspertų”. Aš nesuprantu kas vyksta šalyje, nuoširdžiai.
apie komentatorių siūlymų viską kuo greičiau atlaisvinti pagrįstumą susilaikyčiau, jo čia net su žiburiu nėra, išskyrus interesą ar paniatkes tuštuma. Šiaip siūlau taip gerai apie save galvojančius deleguotis į viruso sudorojimo ekspertus. Kreipkitės, parodykit pasiekimus, neabejoju jei esat geresni - tikrai priims ;-). Tai, kad jūsų gebėjimų iki šiol niekas nepastebėjo, esate nepripažinti genijai, neturėtų jūsų stabdyti. Kas ten ką sakė apie kiekvieną virėją, kuri gali valdyti [tikiuosi, ne mano gyvenimą]?
Maurai, nesupratau. Ar kažkas siūlo viską laisvinti? Aš nemačiau tokių pasiūlymų iš komentuojančių, bet yra daug įdomių pasiūlymų. Be abejo, mes galime neišsakyti viešai savo nuomonės ir LRV visada su ekspertais bus teisi ir visi turės paklusniai vykdyti visus reikalavimus. Latvijoje atidaro 1-2 klasės ir mažas parduotuvės. susirgimų lygis pas latvius net didesnis paskutinėm dienom. Ar Latvijos ekspertai prastesni ar valdžia durnesne? Visi sprendžia tą pačią problema, tik priemonės labai skiriasi. Argumentacijos negirdėti, kodėl parinko kirpyklo 100 rodiklį? Dabar Lietuvos ekspertai surenka iš Europos giežčiausius apribojimus ir stotokoja argumentacijos. Ankšiau buvo aišku, sveikatos apsaugos sistema gali užlinkti. Dabar jau šis punktas dingo iš retorikos, nes ligoninės atsilaisvino. Tai koks dabar tikslas? Tik nereikia abstraktaus every live matters. Tikrai taip nėra, kad visuomėne vienos gyvybės išsaugojimą darytų ultimate tikslų, neskaičiuojant kito poveikio ir kainos tokio sprendimo. Anyway, nesigirdi argumentacijos, KODĖL parinkti vieni ar kiti rodikliai?
tai kad ir jūsų siūlymai į tuos pačius vartus, apie tai jau diskutavom čia su vienu tokiu nelabai konstruktyviu oponentu, iš tų kur "reikia viską greičiau laisvinti, nes" {latviai, švedai ar kiti parinkti biased ar logikos klaidom šviečiantys argumentai}. O tikslas dabar būtų sumažinti viruso atvejų tiek, kad NVSC sugebėtų ištirti didžiąją dalį atvejų, dirbti su židiniais, policija imtų kontroliuoti saviizoliaciją ir situacija vėl taptų valdoma. Kai 38% užsikrečia "neaišku kur" , mano galva aiškiai rodo kad ištirti ir atsekti, nutraukti plitimo grandinės nepavyksta, nes virusas per daug paplitęs visuomenėje ir perkrauti tyrimo pajėgumai. O tada bet koks ne ypač atsakingas gyventojų-bendradarbių elgesys labai lengvai virsta nauju židiniu.
Maurai, viskas logiška. Tik klausimas kas trukdo plėsti NVSC pajėgumus? Po skiepų COVID taps sezoniniu virusu, kuriam reikęs skirti daug dėmesio. Kodėl apie tai nekalbama? Ar rudenį vėl bus naujiena?
Manau, Šimonytės konservatorių ir liberalų vyriausybė diskriminuoja smulkų verslą prieš stambų verslą, stambūs prekybos centrai tik didina savo pelną. Kadangi ,,Facebook'' mane yra užblokavęs pagal melagingus oponentų ir priešų skundus ir dėl to kreipiausi į teisėsaugą, tai tenka rašyti ir čia. Nors delfi.lt komentarų skiltis, žymiai blogiau nei ,,Facebook'' komentarai, čia labai daug anonimų, todėl nerimta. Asmuo, kuris nori būti išgirstas turėtų drąsiai reikštis savo vardu ir pavarde, o ne anonimiškai ir bailiai. Kokius mes turime Lietuvos politikus. Neduok Dieve. O juk jie lemia mūsų gyvenimo kokybę. Dėl europarlamentarės Aušros Maldeikienės. Manau, Aušra Maldeikienė ne tik nereprezentuoja Lietuvos Europoje, tačiau daro jai didelė gėdą, ji neadekvačiai elgiasi, įžeidinėja žmones ir apskritai neturėtų būti politike, ji man politikoje ne savo vietoje.
Manau, Lietuvos premjerė I.Šimonytė irgi daro didelę gėdą šalies viduje ir Lietuvai pasaulyje, ji savo ,,Facebook'' paskyroje nuolatos įžeidinėjo ir tyčiojosi iš žmonių, rašė ,,šmaikštašiknį'', ,,per tokius kretinus'', ,,duot į snukį kam nors?'' ir t.t. , žinotų šiuos komentarus Vokietijos kanclerė A.Merkel, tai gal kitaip žiūrėtų į I.Šimonytę, su kuria neseniai bendravo, kaip supratau Šimonytė ir Maldeikienė gerai sutarė, Maldeikienė žavisi Šimonyte ir ją palaiko, kaip sakoma panašus panašų traukia, tačiau turint tokius politikus tenka pabrėžti žemą Lietuvos politikos lygį.
... žemą Lietuvos politikos lygį..ponas nejuokinkite,kur jūs pastebėjot Lietuvos politiką?gal US ambasadoje)
Dabar ką daro LT marionetinė vyriausybė yra nusikaltimas,vien už tyčinio Snoro subankrotinimą Šimonytė su savo bendrininkais sės į teisiamųjų suolą,dar prisidės byla už šią koronos aferą,teks belangei praleist daug metų
Nuoroda „amžino karantino“ šalininkams ir ekspertams: https://ourworldindata.org/coronavirus-data-explorer?zoomToSelection=true&time=2021-01-01..latest&country=EST~LTU~SWE~Europe®ion=World&deathsMetric=true&interval=smoothed&perCapita=true&smoothing=7&pickerMetric=location&pickerSort=asc
panikieriai, gal kas zinot, kodel indijoje neismire milijonai nuo covid? metinis mirtingumas niekuo nesiskiria nuo istoriniu rezultatu.