Ekonomikos gelbėjimas infrastruktūros projektais – už ir prieš
- Kelininkai sako, kad lėšų infrastruktūros projektams turi būti skirta daugiau, nes jie įsuks buksuojančios ekonomikos smagračius.
- Norint operatyviai įgyvendinti kelių remonto ir stiprinimo projektus, reikėtų koreguoti ir griozdišką viešųjų pirkimų tvarką.
- Ekonomistai atkerta, kad šiuo metu daug svarbiau yra padėti sunkumų ištiktam smulkiajam verslui, o ne mesti pinigus į infrastruktūrą.
Susisiekimo ministerijos (SM) teigimu, Kelių priežiūros programos lėšų „atšildymas“ „stimuliuos ekonomiką ir leis kelių sektoriuje veikiančioms bendrovėms toliau vykdyti savo veiklas, gauti užsakymų ir išlaikyti darbuotojų darbo vietas“. Tai padaryta pagal vieną Vyriausybės ekonomikos skatinimo ir koronaviruso sukeltų pasekmių mažinimo priemonių plano priemonių. Pagal šį planą taip pat numatoma leisti naudoti visas Klimato kaitos programos lėšas (18 mln. Eur), spartinti daugiabučių namų renovacijos programą (90 mln. Eur). Iš viso ekonomikai skatinti iš valstybės biudžeto, ES lėšų, viešųjų investicijų programos ir valstybės garantijomis numatoma skirti iki 1 mlrd. Eur.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai