Konkuruojame patys su savimi
Vieną kovingiausių ir labiausiai bauginamų konkurencinių deklaracijų demonstravo statybų sektoriui skirtos Japonijos įrangos gamintojas „Komatsu“ praėjusio amžiaus 7 dešimtmetyje. Įeidami į bendrovės pastatą darbuotojai žengė kilimėliais, kurių užrašas skelbė: „Pribaikime „Caterpillar!“ Kad suprastų, kur esančios, bendrovės lygino savo rezultatus ir rinkos dalį su konkurentais.
Tačiau dėl skaitmeninės revoliucijos ir globalizacijos daugelyje sektorių šis strateginis aiškumas kone visai išnyko. Apgraibomis judėdamos pirmyn bendrovės mieliau mažina sąnaudas ir superka savo akcijas, užuot tikslingai investavusios dėl naudos ateityje. Kad ir Europos telekomunikacijų sektoriuje. Dar visai neseniai dauguma telekomų buvo nacionaliniai monopoliai, nepatiriantys jokios arba menką konkurenciją. Šiandien sunku prognozuoti, iš kur išnirs naujas konkurentas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai