Skaitmeninė rinkodara: prekių ženklai prieš robotus

Nors p. Dharas žinojo, kad tose svetainėse lankosi kompiuterių programos, o ne tikri žmonės, reklamos užsakovai dažnai apgaulės nepastebėdavo. Jo teigimu, iš niekam nematomų reklamų pardavimo buvo uždirbami milijonai dolerių. Tačiau 2014 m., nepavykus įtikinti darbdavio pakeisti verslo modelį, jis šį darbą metė. Šiuo metu p. Dharas dirba konsultantu, padedančiu rinkodaros specialistams apsaugoti savo interneto reklamos biudžetą.
„Mieliau leisiu laiką spręsdamas problemas, o ne jas kurdamas, – sako jis. – Iki šiol tik siurbiau pinigus iš interneto reklamos ekosistemos. Ir suprantu, kad nebuvau vienintelis toks, o viso labo reklamos pramonę žlugdančios sistemos mažytė dalis.“
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai