2016-08-09 14:07

BAIP pardavimų strategija: daugiau dėmesio esamiems klientams, o ne naujų „medžioklei“

Gytis Umantas, BAIP generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Gytis Umantas, BAIP generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
IT infrastruktūros bendrovė BAIP sėkmingai plėtoja jau pasiteisinusią pardavimų strategiją, kurios vienas iš svarbių elementų – pelnyti esamų klientų pasitikėjimą ir vėliau parduoti jiems daugiau kitų paslaugų (angl. cross-selling) arba tobulinti ar atnaujinti esamą paslaugą (angl. upselling).

Ši pardavimų strategija bendrovei dažnai yra efektyvesnė nei naujų klientų „medžioklė“, ypač eksporto rinkose. BAIP pirmiausia siekia „įkelti koją“ dalyvaudama IT paslaugų viešuosiuose pirkimuose, o laimėjus konkursą ir sėkmingai įgyvendinus projektą, Lietuvos bendrovė užsakovams pasiūlo tęstinius projektus.

Pasak BAIP generalinio direktoriaus Gyčio Umanto, tokia strategija ypač pasiteisina Afrikoje, kur BAIP vykdo įvairius e. paslaugų projektus viešajam sektoriui.

52795
130817
52791