BAIP pardavimų strategija: daugiau dėmesio esamiems klientams, o ne naujų „medžioklei“

Ši pardavimų strategija bendrovei dažnai yra efektyvesnė nei naujų klientų „medžioklė“, ypač eksporto rinkose. BAIP pirmiausia siekia „įkelti koją“ dalyvaudama IT paslaugų viešuosiuose pirkimuose, o laimėjus konkursą ir sėkmingai įgyvendinus projektą, Lietuvos bendrovė užsakovams pasiūlo tęstinius projektus.
Pasak BAIP generalinio direktoriaus Gyčio Umanto, tokia strategija ypač pasiteisina Afrikoje, kur BAIP vykdo įvairius e. paslaugų projektus viešajam sektoriui.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai