Skaitmeninį HR asistentą išbandžiusios įmonės grįžti atgal nebenori

Skaitmeninis asistentas „Bond HR“ pasiruošęs padėti sklandžiau komunikuoti įmonės viduje, paprasčiau organizuoti susitikimus ir įvykius, lengviau planuoti ir derinti atostogas bei komandiruotes ir organizuoti kitus bendrus įmonės reikalus. Ši personalo valdymo sistema, rinkai pristatyta praėjusiais metais, į vidinį organizacijos planavimą įneša sklandumo, o chaotišką, iš daugybės detalių susidedantį procesą paverčia paprastu ir lengvai suvaldomu.
„Bond HR tikrai atėjo į pagalbą ir palengvino darbus, ypač buhalterijai ir personalo skyriams. Ir kitų skyrių vadovai jaučia naudą: vienoje vietoje mato visų skyriaus darbuotojų atostogų grafiką ir darbus planuoti gali lengviau, nebereikia papildomų excelinių lentelių ir panašiai. Virtualus asistentas perėmė rutinines užduotis ir atlaisvino rankas kūrybiškesnėms užduotims. Sakyčiau, Bond‘as sutaupo mums ir popieriaus, ir nervų, ir energijos visiems derinimams, tvirtinimams ir panašiems dalykams, kuriuos anksčiau tekdavo administruoti patiems“, – kalba Neringa Kasperavičienė, skaitmeninės reklamos agentūros „SuperYou“ administracijos skyriaus vadovė.
Ne tik atostogų prašymai
N. Kasperavičienė pasakoja, kad teigiama „Bond HR“ įtaka labiausiai jaučiama teikiant ir tvirtinant atostogų bei mamadienių prašymus. Dar viena itin patogi sistemos funkcija – pagalba supažindinant darbuotojus su vidaus dokumentais, derinant pamainų ar nuotolinius darbo grafikus ar tvarkant ligonlapius.
Visus šiuos neretai ilgo komunikavimo reikalaujančius darbus virtualus padėjėjas paverčia gerokai efektyvesniu skaitmeniniu procesu. Pavyzdžiui, prieš akis turint viso skyriaus arba įmonės darbuotojų atostogų planą bei nuotolinio darbo grafikus, daug lengviau organizuoti bendrus susitikimus. Platforma taip pat „žino“, kiek atostogų, mamadienių ir tėvadienių priklauso kiekvienam įmonės darbuotojui, o pateikti bei patvirtinti prašymą galima iš bet kurio pasaulio kampelio.
Sąsaja su „Sodra“ įgalina „Bond HR“ greit ir tiksliai gauti informaciją apie darbuotojų nedarbingumą, taigi prireikus galima efektyviai perdėlioti jau suplanuotus darbus ir tikslingai reaguoti į numatomą darbuotojų trūkumą.
„Kolegos mato, kada ir kiek atostogavo, regi savo atostogų likutį. Palyginus – anksčiau kiekvieną kartą reikėdavo tam reikalui buhalterinėje programoje formuoti ataskaitas. Į sistemą pradėjome kelti ir tvarkas, su kuriomis turi susipažinti darbuotojai. Tai irgi labai patogu, nereikia galvoti, kaip užtikrinti, kad pasirašytų visi kolegos. Maloniai nustebino ir galimybė importuoti ligonlapius iš „Sodros“ puslapio. Nors skaičiavimai atliekami buhalterinės programos pagalba, bet darbuotojui pačiam matyti tokią informaciją, manau, naudinga“, – įspūdžiais dalijasi „SuperYou“ administracijos skyriaus vadovė.
Jai antrina ir Irma Kurtinaitytė, biotechnologijų įmonės „Caszyme“ administracijos vadovė. Įmonės komanda nėra didelė, tačiau įsidiegus virtualų asistentą pastebimai atsirado daugiau laiko kitoms veikloms.
„Atostogų ir komandiruočių dokumentacija neatimdavo mums tiek daug laiko kaip didesnėse bendrovėse, tačiau optimizavus minėtus procesus tikrai pajutome naudą. Galime bet kuriuo metu iš bet kurios pasaulio vietos teikti ir patvirtinti atostogų ar komandiruočių prašymus, prireikus pasitikrinti darbuotojų kalendorių planuojat įmonės veiklas ar svarbius susitikimus. Šios funkcijos labai patogios vartotojams ir tikrai palengvina bendradarbiavimą įmonės viduje“, – kalba I. Kurtinaitytė.
Lengvas startas
Aukštą balą „Bond HR“ galėtų gauti ir už naudojimosi patogumą. N. Kasperavičienės teigimu, tiek darbuotojams, tiek skyrių vadovams, tvirtinantiems atostogas, tiek buhalterijai, imančiai duomenis apie atostogas, mamadienius ir panašiai, naudotis sistema yra lengva ir paprasta.
„Paprastai, kai pradedama dirbti su naujomis sistemomis, reikalingi mokymai. Tuo tarpu atskiro apmokymo, kaip naudotis „Bond HR“, nereikėjo – ji tokia paprasta ir intuityvi. Yra tekę girdėti darbuotojų komentarus, kad atostogų prašymą užpildyti galima nors ir gulint lovoje“, – kalba ir Justinas Uba, UAB „Goštauto klinika“ valdančios kliniką „GOK“, direktorius.
Šiai medicinos įstaigai skaitmeninis pagalbininkas praverčia ir sudarant gydytojų bei jų padėjėjų darbo grafikus. Sistema automatiškai paskaičiuoja ir valandinį darbo atlygį.
Pasak Gytenio Stončiaus, „Bond HR“ produkto vadovo, platformos kūrėjų tikslas – kad „Bond HR“ išties palengvintų administracinio, rutininio darbo naštą, sumažintų įmonėje cirkuliuojančių dokumentų šūsnis. Jis ragina visus dar neišbandžiusius pasinaudoti galimybe nemokamai išmėginti virtualų asistentą ir patiems įsitikinti jo funkcionalumu.
„Bond HR“ nebus dar vienas formaliai įdiegtas, bet realiai nedidelį pokytį nešantis įrankis. Jis padės įmonės komandai sklandžiau bendradarbiauti ir siekti organizacijos tikslų, kuo mažiau pastangų skiriant procesiniams darbams. Platformą aktyviai vystome, diegiame naujas funkcijas ir patobulinimus. Esame įsitikinę, kad šis skaitmeninis asistentas bet kurio verslo kasdienybę pavers lengvesne“, – kalba G. Stončius.