„Kalnapilio-Tauro grupė“ imasi pokyčių: į energetinį tvarumą investuos daugiau nei 5 mln. Eur

Reklama publikuota: 2022-06-08
svg svg

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ pradėjo įgyvendinti ilgametę, beveik dešimtmečio trukmės, tvarumo strategiją, kuri padės įmonei iki 2030 metų iš esmės transformuotis ir tapti maksimaliai neutralia klimatui.

Į tris pagrindines sritis – produktus, vartotojus bei nuosavą komandą – išskirtinį dėmesį telkiančios įmonės generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas sako, kad į tvarumo iniciatyvas grupė šiemet numato investuoti apie 1,3 mln. eurų. Strategijos įgyvendinimo laikotarpiu, iki 2025-ųjų, grupės investicijos vien  į žaliąją energetiką gali sudaryti apie 5 mln. eurų.

„Veikdami dinamiškame bei ypač konkurencingame maisto pramonės segmente esame įpratę nuolat bandyti aplenkti laikmetį. Dabar žengiame į naują  etapą, kuris yra be galo svarbus maksimaliai didinant mūsų neutralumą aplinkai, kokybiškai mezgant naują ryšį su vartotojais bei partneriais, taip pat transformuojant vidinius procesus bei imantis naujų iniciatyvų tam, kad saugumas ir vidaus kultūra mūsų ambasadoriais paverstų bent 4 iš 5 darbuotojų. Neabejoju grupės komandos lyderyste bei pasiryžimu įgyvendinti tai, ką užsibrėžėme“, – sako M.V. Kirstukas.

Investuos į energetikos sprendimus

„Kalnapilio-Tauro grupė“ į energetinio tvarumo didinimą investuos daugiau kaip 1,3 mln. eurų. Šios investicijos iš esmės bus skirtos įvairiems energetiniams projektams, tarp kurių – šilumos nuostolius esamoje infrastruktūroje mažinantys sprendimai. Tarp įmonės planų – ir nuosava saulės elektrinė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

M. V. Kirstuko teigimu, pagrindinis iššūkis laukia atsisakant gamtinių dujų kaip energijos iš iškastinio kuro, kadangi nuosavi saulės elektros gamybos pajėgumai padengs tik apie 4 proc. grupės energijos poreikio.

Būtent dėl šios priežasties grupė laukia Lietuvą su Vakarų Europa sujungsiančio magistralinio dujotiekio su Lenkija (GIPL) įrengimo.

„Kalbant apie Lietuvą ir Baltijos šalis, mes rinktis neturime iš ko ir tai yra sudėtinga užduotis. Su gamtinių dujų pakeitimo alternatyva šiuo metu intensyviai dirbame. Granulinis kuras kol kas atrodo kaip realiausia perspektyva, tačiau tikimės, kad dujų tinklo sujungimas su Lenkija atvers perspektyvą per „Amber Grid“ gauti metano dujų“, – sako M.V. Kirstukas.

Grupė iškastinio kuro planuoja visiškai atsisakyti iki 2025 metų.

Tikslas – neutralumas

„Kalnapilio-Tauro grupės“ gamyba jau iki 2025 metų turėtų tapti 100 proc. neutrali anglies dvideginio (CO2) emisijų klausimu. Numatoma, kad šių dujų išmetimas 50 proc. sumažės ir tiekimo grandinėse, o pakavimui bus naudojamos perdirbtos, perdirbamos ar nebe pirmą kartą naudojamos medžiagos.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.
„Kalnapilio-Tauro grupė“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

Anot grupės vadovo, visoje produkcijos grandinėje būtent pakavimo grandis generuoja daugiausiai, arba apie 45 proc., CO2 išmetimų, todėl mažinant poveikį aplinkai ketinama vengti švaistymo, minimizuoti žaliavas, didinti perdirbtų medžiagų kiekį bei naudoti kuo daugiau tvaresnių pakuočių alternatyvų.

„Iki 2030 metų klientams ir vartotojams norime tapti pirmuoju tvariu gėrimų tiekėjų pasirinkimu bei augti greitesniu tempu, palyginti su rinka. Lietuvoje esame sukūrę daugiau kaip 300 darbo vietų, tad ir mūsų darbuotojams teks ypač didelis dėmesys kuriant saugią, įtraukiančią, atvirą ir augti bei tobulėti skatinančią aplinką. Tikimės svariai prisidėti prie to, kad jau iki 2025-ųjų grupės viduje vyrautų tvarumo kultūra, o po dešimties metų 80 proc. darbuotojų jaustųsi grupės ambasadoriais. Į šį vakarėlį kviečiami visi ir tai nėra tik formalus kvietimas“, – teigia gėrimų gamintojos vadovas.

Nors daliai iššūkių sprendimų intensyviai ieškoma, tačiau jau aišku, kad vidutiniškai 2-3 mln. eurų investicijoms per metus skirianti grupė dėl tvarumo jų apimtis didins.

Apie „Kalnapilio-Tauro grupę“:

Vienas didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje, įkūręs per 330 darbo vietų.

„Kalnapilio-Tauro grupei“ priklauso prekės ženklai „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklas „Cido“, grupė atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Birra Moretti“, „Krusovice“, „Sol“, „Tanker“, gaiviųjų gėrimų ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“, energiniam gėrimui „Cult“. 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
„Kalnapilio-Tauro grupė“ imasi pokyčių: į energetinį tvarumą investuos daugiau nei 5 mln. Eur Verslo tribūna 2

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ pradėjo įgyvendinti...

Tvarus verslas
2022.06.08
Tvarios sunkiosios transporto priemonės: pasiūlos yra, bet infrastruktūra buksuoja Premium

Europai vis drąsiau žygiuojant Žaliuoju kursu, tvarius sprendimus siūlo ir sunkiojo transporto gamintojai.

Logistika
2022.05.26
„Dadu“ tvarumo patirtis: per metus – 15 tonų mažiau plastiko Verslo tribūna

Tvarumas Lietuvoje su kiekviena diena įgauna vis didesnę svarbą. Tačiau maisto pramonėje tvarumo tikslai...

Tvarus verslas
2022.05.19
„Maxima LT“ apžvelgia 2021-uosius: dėmesys tvarumo įsipareigojimams ir bendruomenėms Verslo tribūna

Organizacijos poveikio aplinkai valdymas, socialinės iniciatyvos ir vietos bendruomenių palaikymas – į šias...

Tvarus verslas
2022.05.04
„Maxima“ papildomų naudų darbuotojams paketą padidino triskart Verslo tribūna 2

Daugiau nei 12 tūkst. darbuotojų vienijantis lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ praėjusiais metais net 3...

Tvarus verslas
2022.04.21
Nematoma karo žaizda: Ukrainoje formuojasi ekologinės krizės židiniai Verslo tribūna

Kol pasaulis susitelkęs į kovą už laisvę ir humanitarinę krizę Ukrainoje, specialistai neramiai stebi ir...

Tvarus verslas
2022.03.31
„Maxima“ plečia skaitmenizavimo sprendimus: atsisako ir įprastų popierinių dokumentų, ir pirkimo kvitų Verslo tribūna 7

Apsipirkinėjantys lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ nuo šiol patys gali nuspręsti, ar spausdinti...

Tvarus verslas
2022.03.31
Pasirašytas vienas didžiausių istorijoje tvaraus aviacinio kuro sandorių Verslo tribūna

Logistikos bendrovė „DHL Express“ ir Suomijos degalų gamintoja „Neste“ pasirašė vieną didžiausių susitarimų...

Tvarus verslas
2022.03.30
„Kalnapilio-Tauro grupė“ įgyvendindama tvarumo strategiją plastikinius butelius keičia į 100% perdirbto plastiko butelius Verslo tribūna 2

Viena iš Lietuvos gėrimų gamybos lyderių „Kalnapilio-Tauro grupė“ ėmė naudoti perdirbto plastiko rPET (angl.

Tvarus verslas
2022.03.28
„Neste“ tvarių partnerysčių vadove Baltijos šalyse tapo Jone Sestakauskaite Verslo tribūna 1

Suomijos tinklo „Neste“ tvarių partnerysčių vadovės Baltijos šalyse pareigas pradėjo eiti Jone...

Tvarus verslas
2022.03.25
Tvarumo vadovų užduotys: nuo darbdavio įvaizdžio iki pakuočių poveikio vertinimo Verslo tribūna

Tvarumo specialisto pozicija, nors dar gana nauja, jau sparčiai populiarėja. Tik darbų laukas šioje...

Tvarus verslas
2022.02.24
Ambicingas „Kalnapilio-Tauro grupės“ tikslas - tapti tvariausiu partneriu klientams gėrimų rinkoje Verslo tribūna

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ pradeda įgyvendinti...

Tvarus verslas
2022.02.18
„Maxima“ moderniam apšvietimui skirs dar 0,7 mln. eurų Verslo tribūna 2

Modernūs LED apšvietimo sprendimai ne tik leidžia ženkliai taupyti elektros energiją, bet ir yra draugiškesni...

Tvarus verslas
2022.02.17
Kas lemia vadovų motyvaciją darbe ir kaip kurti tvarius santykius su vadovais? Verslo tribūna 1

Pandemijos laikotarpio tendencijos rodo, kad aukštesnes pozicijas užimantys vadovai ima dažniau keisti...

Tvarus verslas
2022.02.07
„Kelių priežiūra“: praėję metai atskleidė komercinės veiklos svarbą Verslo tribūna 2

Praėję metai valstybinius kelius prižiūrinčiai AB „Kelių priežiūra“ buvo itin intensyvūs, tačiau nuostolingi.

Tvarus verslas
2022.01.27
18 mln. eurų premijoms skyrusi „Maxima“ toliau augina ir atlyginimus Verslo tribūna

Beveik 18 mln. eurų – tokią sumą lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ praėjusiais metais skyrė darbuotojų...

Tvarus verslas
2022.01.26
Investuotojų taikiklyje – tvarumo inovacijos Verslo tribūna 2

Nuo laboratorijoje sukurto foie gras, tradicinio ančių kepenėlių pašteto, ar iš žirnių pagamintų vienkartinio...

Tvarus verslas
2022.01.26
„Telia“: įvairovė darbe yra mąstymas, ne tik lytis ar tautybė Verslo tribūna 14

Darbe žmonės linkę samdyti panašius į save, tačiau atlikti tyrimai rodo priešingai – įvairovė kolektyve daro...

Tvarus verslas
2021.12.29
„Maximos“ gaminių receptūrose nelieka narvuose laikomų vištų kiaušinių Verslo tribūna 1

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, prieš kelerius metus įsipareigojęs iki 2025 m. visiškai atsisakyti...

Tvarus verslas
2021.12.22
„Vero cafe“: pandemija daugelį tvarumo projektų nuguldė į stalčius Verslo tribūna 1

Jau kitąmet vienoje iš kavinių tinklo „Vero cafe“ pardavimo vietų bus išbandomi depozitiniai daugkartiniai...

Tvarus verslas
2021.12.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku