VŽ bando „Volvo V60“: kai nebesinori SUV

Publikuota: 2018-07-29

Agresyvesnio dizaino, erdvesnis, tačiau toks pats skandinaviškas – tai naujasis „Volvo“ modelis V60, kuriuo gamintojas taikosi įtikti šeimyninio universalo ieškančiam pirkėjui.

Nieko keisto, kad, automobilių pasaulį vis labiau užkariaujant SUV tipo modeliams, į kinų „Geely“ rankas patekęs „Volvo“ savo modelius pradėjo atnaujinti nuo visureigių – pirmiausia 2014 m. pasirodė naujos kartos XC90, pernai į kelius išriedėjo naujas XC60, gamą taip pat papildė kompaktiškas visureigis XC40. Nors „Volvo“ pirkėjų gretose nuo seno buvo gausus būrys universalų pirkėjų, jie gana ilgokai buvo skriaudžiami. Pernai pristatytas didysis universalas V90 tarsi signalizavo, kad gamintojas nepamiršo tokių automobilių gerbėjų, tačiau populiaraus vidutinės klasės V60 įpėdinio tiems, kuriems patiko naujoji „Volvo“ dizaino kryptis, reikėjo kantriai dar palaukti – prekyba prasidėjo neseniai.

Panašus, bet kitoks

Vasarį pasirodžius oficialioms naujojo V60 modelio nuotraukoms, vertinta, kad V60 tiesiog kiek mažesnė didžiojo brolio V90 kopija. Atrodo, kad tai suprasdami „Volvo“ atstovai, pakvietę žurnalistus į Barseloną ir jos apylinkes susipažinti su naujausiu savo gaminiu, suskubo palyginti abu modelius ir pabrėžė skirtumus: taip, priekyje „Toro kūjo“ žibintai, bet kitokios priekinio buferio linijos, grotelių formos, pats automobilis dinamiškesnio dizaino, gale ne tik pažįstamos L formos lempos, bet ir papildomi atšvaitai buferyje ir kiti skirtumai.

Jei reiktų įvertinti, kuris iš dabartinių „Volvo“ modelių akiai mieliausias ir dailiausias, rinkčiausi V60.

O su pirmtaku naują modelį sunku ir lyginti, ir ne vien dėl dizaino: naujasis modelis didesnis, erdvesnis, komfortiškesnis. Pagaliau jis pailgėjo ir priartėjo prie V70 modelio gabaritų.

Šeimos kelionėms

Įsėdus į automobilį, prieš tai išmėginus kitus naujus „Volvo“ modelius, salone nesunku rasti tiek panašumų, tiek skirtumų. Tačiau svarbiausias dabartinių „Volvo“ išskirtinumas nelieka nepastebėtas ir nepajaustas – skandinaviškas minimalizmas, tradiciškai patogios sėdynės, aukšta medžiagų kokybė. Tai, kas atrodo kaip medis, ir yra medis, o ne jo imitacija. Taip, priprasti prie multimedijos sistemos „Sensus“ prireikia laiko, norisi „senoviško“ būdo reguliuoti temperatūrą salone tiesiog intuityviai suktelint ratuką, o ne keletą kartų liesti ekraną ir nukreipti akis nuo kelio. Kita vertus, automobilyje gausu įvairios saugumą gerinančios įrangos, tad kiek ilgėlesnis kontakto su eismu praradimas nėra jau toks baisus.

Netolimoje ateityje pirkėjams „Volvo“ pasiūlys iš tinklo įkraunamas hibridines pavaras su elektros motoru, o žurnalistams išbandyti Ispanijoje „Volvo“ pateikė du variantus – benzininį T6 (310 AG) ir dyzelinį D4 (190AG) su automatinėmis pavarų dėžėmis, kurių sukimo momentas identiškas – 400 Nm. „Volvo“ nė nemėgina apgaudinėti, kad tai labai sportiški modeliai – nėra pavarų perjungimo mentelių prie vairo. Kita vertus, norint išgauti daugiau sportiškumo, vairuotojams suteikiama galimybė pasirinkti agresyvesnį važiavimo režimą.

nuotrauka::1

Norintiems daugiau galios ir sportiškumo reiktų luktelėti hibridinių versijų. Kita vertus, V60 pirmiausia yra šeimos automobilis, kuriam svarbus praktiškumas. Tad gamintojas akcentuoja keliauti susiruošusioms šeimoms svarbų rodiklį – didesnę bagažinės talpą, kuri siekia 529 l, tai, anot „Volvo“, geriausias pasiekimas klasėje. Tiesa, „Volvo“ lyginasi tik su „premium“ segmento konkurentais – 3 serijos BMW, „Audi A4“ ar „Mercedes“ C klasės universalais, nors žemesniame segmente galima rasti gerokai talpesnių modelių.

Papildoma erdvė neatsirado iš niekur – dabartinis V60, palyginti su pirmtaku, pailgėjo 13 cm, iki 4,76 m, padidėjo ir atstumas tarp ašių. Tai leido gerokai padidinti ne tik bagažinės talpumą, bet ir komfortą sėdintiems gale. Net ir įsitaisius už aukšto kolegos vietos kojoms buvo pakankamai, beliko mėgautis nebloga triukšmo izoliacija, garso sistema.

nuotrauka::2

60 metų universalų gamybos patirtį turintys „Volvo“ inžinieriai galvodami apie komfortą mąstė ne tik apie praktiškumą – naujojo V60 pirkėjai gali pasirinkti automobilį su stoglangiu. Jis toks pats, koks yra V90 modelyje, tad mažesniame automobilyje jo efektas dar didesnis. Kaip juokavo gamintojo atstovai, Skandinavijoje mažoka šviesos, tad ir stoglangis maksimaliai didelis. Žinoma, tai nebus pagrindinis akcentas renkantis automobilį. Nemažai lems ir kaina (pigiausias modelis kainuoja 39.700 Eur), o „Volvo“ linkęs lygiuotis ar net „įveikti“ pagrindinius konkurentus. Išpopuliarėjus miesto visureigių tipo automobiliams, „Volvo“, kaip ir kitiems gamintojams, sunku sulaukti tokio pat universalų populiarumo, koks buvo anksčiau. Visgi savo lojalių klientų turintis gamintojas gali privilioti dalį V70 vairuojančių asmenų, ypač po to, kai pristatys didesnio pravažumo „V60 Cross Country“.

Dėmesys saugumui

Žinoma, tradiciškai pirkėjai vertina „Volvo“ dėmesį saugumui. Sunku būtų įsivaizduoti, kad šis universalas po saugumo testų būtų įvertintas prasčiau nei kiek anksčiau pristatyti „Volvo“ modeliai, sulaukę 5 saugumo žvaigždučių iš „Euro NCAP“. Ir tokie rezultatai pasiekiami ne vien dėl automobilio konstrukcijos, bet ir gausybės įrangos. Vartotojams pagelbėja „City Safety“ (standartinės įrangos pakete) sistema su automatinio stabdymo technologija, padedančia vairuotojui išvengti susidūrimo. Gamintojas taip pat didžiuojasi, kad ši sistema yra vienintelė pasaulyje, atpažįstanti pėsčiuosius, dviratininkus ir stambius gyvūnus. Be to, „Volvo“ atstovai pabrėžia, siekiant išvengti priešpriešinio susidūrimo, sistema pati stabdo – tokia technologija, anot gamintojo, vidutinės klasės modelyje buvo pritaikyta pirmą kartą pasaulyje.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
E. Muskas išteisintas šmeižto byloje

Elektromobilių gamybos milžinės „Tesla“ vienas iš įkūrėjų Elonas Muskas penktadienį buvo išteisintas...

Automobiliai
2019.12.07
Įstatymų pataisomis siekiama pažaboti fiktyvių automobilio pirkimo sutarčių sudarymą

Automobilių pirkėjams „Regitroje“ bus suteikiamas unikalus savininko deklaravimo kodas, pagal kurį bus...

Nauji pasiūlymai dėl automobilių taršos mokesčio stringa Seimo komitetuose Premium 3

Seimo komitetai atideda rengiamo automobilių taršos mokesčio projekto svarstymą arba jam nepritaria, o naujo...

Automobiliai
2019.12.04
Papildoma įranga – vis didėjanti galutinės automobilio kainos dalis Premium

Iš 37-ių šiais metais konkursui Lietuvos „Metų automobilis“ pateiktų naujų ir atnaujintų automobilių dauguma...

Automobiliai
2019.12.02
Lapkritį – 48% siekęs naujų automobilių rinkos augimas ir „Peugeot“ sugrįžimas 

Lapkričio mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinka vėl išlaikė augimą, kurį tradiciškai palaikė reeksportas...

Automobiliai
2019.12.02
VŽ bando „Lexus“: kaip japonai 30 metų vokiečius įveikinėjo Premium

Lygiai prieš trisdešimt metų prabangių automobilių gamintojas „Lexus“ metė iššūkį stipriausiems „premium“...

Automobiliai
2019.12.01
Naujas „Golf“: septintą kartą išvengta revoliucija Premium

Aštuntos kartos kompaktinis „Volkswagen“ hečbekas septintą kartą išvengė esminių permainų – iki šiol tokia jo...

Verslo klasė
2019.11.30
2021 m. – reikšmingi „formulės 1“ pokyčiai

Tarptautinė automobilių sporto federacija (FIA) paskelbė 2021-ųjų „formulės 1“ (F1) reglamentą, kuris pakeis...

Automobiliai
2019.11.23
„Volkswagen“: Kinijos automobilių rinka pasveiks kitąmet

„Volkswagen“ grupė, didžiausia užsienio automobilių gamintoja Kinijoje, tikisi, kad kitais metais šios šalies...

Automobiliai
2019.11.23
Neeilinės išvaizdos „Tesla Cybertruck“ debiutą nustelbė nesėkmingi eksperimentai  4

Seniai žadėto „Tesla“ elektra varomo pikapo pristatymas Kalifornijoje vyko ne pagal planą, tačiau sulaukė...

Automobiliai
2019.11.22
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  12

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„Mercedes“ importuotoją nupirkusi „Veho“ parduoda „Citroen“ ir „Hondos“ atstovybę  Premium

Automobiliais prekiaujanti Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo įmonę, kuri atstovauja „Citroen“ ir...

„Metų automobilio“ finalininkai – 7 kontrastingi modeliai 

Trečiadienį Vilniuje surengtoje spaudos konferencijoje buvo paskelbtas „Lietuvos metų automobilio 2020“...

Automobiliai
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

VŽ bando: antrosios kartos „Nissan Juke“ Premium

2010-aisiais japonų bend­rovės „Nissan“ į gyvenimą pa­leistas kompaktinis mies­to visureigis „Juke“ rinkoje...

Automobiliai
2019.11.19
Kruvinoji automobilizmo istorijos pusė

Pirmą kartą užvedę automobilį, amerikiečiai laikė jį neįprastu stebuklu. Naujoji transporto priemonė suteikė...

Laisvalaikis
2019.11.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau