2024-10-11 09:05

Į automobilių dalijimosi rinką žengia nauja bendrovė: ar pavyks įkąsti sektoriaus senbuviams

„Woop Drive“ įkūrėjai Ričardas Šukys (dešinėje) ir Erikas Viršilas. Bendrovės nuotr.
„Woop Drive“ įkūrėjai Ričardas Šukys (dešinėje) ir Erikas Viršilas. Bendrovės nuotr.
Nauja trumpalaikės automobilių nuomos įmonė „Woop Drive“ siūlo gyventojams jai išnuomoti savo automobilius, kuriuos galės toliau nuomotis kiti vairuotojai. Žadama, kad atsiperkamumas vienam automobiliui sieks nuo 350 Eur per mėnesį. Pagrindinė didžiųjų žaidėjų trijulė šį nuomos segmentą jau yra užpildžiusi maždaug 4.000 automobilių, tačiau „Woop Drive“ ieškos nišų ten, kur didieji dar neįsitvirtino.
  • „Woop Drive“ savo automobilių parką komplektuos daugiausia iš gyventojų išsinuomotais automobiliais.
  • Lietuvoje veikiančios įmonės už išnuomotą automobilį žada bent kelių šimtų eurų mėnesinį uždarbį.
  • Su gerą finansinį užnugarį turinčiomis bendrovėmis „Woop Drive“ konkuruos pasitelkę geografiją, degalų korteles ir naują investuotoją.

Spalio pradžioje šalyje startavo nauja automobilių nuomos ir dalijimosi platforma „Woop Drive“, ketinanti tapti konkurente tiek dabartinėms automobilių dalijimosi paslaugas teikiančioms bendrovėms („Bolt“, „Spark“, „City Bee“), tiek ilgalaikės nuomos įmonėms.

52795
130817
52791