Algis Latakas: kruizinių laivų priimti galėtume kur kas daugiau, tam ruošiamės

podcast::BLtNguZv
Anot A. Latako, šiųmečiai rezultatai rodo, kad kruizinė laivyba uostamiestyje yra visiškai atsigavusi ir jau dabar viršijo priešpandeminį lygį.
„2020 metais per pandemiją, į Klaipėdą neatplaukė nė vienas kruizinis laivas, 2021 m. sulaukėme dviejų, o per šiųmetį, dar nepasibaigusį sezoną, turėsime 53 laivus“, – apžvelgia A. Latakas ir priduria, kad 2025 m. planuojama sulaukti 65 laivų.
Jis skaičiuoja, kad tuomet, kai atplaukia 50-60 kruizinių laivų per metus, Klaipėdai, jos verslui jie suneša apie 3 mln. Eur pajamų. Tačiau naudų, sako vadovas, yra gerokai daugiau.
„Į uostą atplaukęs kruizinis laivas praturtina viso miesto, net regiono gyvenimą. Kruiziniai laivai Klaipėdai padeda spręsti miesto centro tuštumo problemą. Laivui įplaukus į uostą ir žmonėms pasipylus į gatves, miestas atgyja, senamiestyje atsiranda šurmulys. Dar vienas labai svarbus aspektas – dažnam keliautojui Klaipėda tampa pirmąja pažintimi su Lietuva“, – pasakoja A. Latakas.
Kokį įspūdį Klaipėda palieka kruiziniais laivais atplaukiantiems turistams? Ar uostui užtenka dabartinės infrastruktūros, kad kokybiškai aptarnautų tokį laivų ir turistų kiekį? Ką daryti, kad laivų ir turistų sulauktume dar daugiau? Kaip užtikrinti, kad Klaipėda taptų ne tik didžiųjų lainerių lankomu, bet ir mažųjų laivų bendruomenės vertinamu uostu? A. Latako įžvalgų klausykite „Verslo tribūnoje“.