Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

19
  • 2024-05-09T08:39:23+03:00

    Gal ir ner blogai. Skatinama naudotis kitu nei keliu transportu. Taip pat brangs importines prekes, tad skatinama vietos ekonomika. Aisku kinai turbut pasidziaugs ;/

    • 2024-05-09T09:41:02+03:00

      Juokauji :))) Gal žinai, kiek į LT atvažiuoja / išvažiuoja prekių " kitu nei keliu transportu " ?

  • 2024-05-09T09:39:56+03:00

    Realiai, niekas nesikeis, tik viskas brangs. Taigi, nauji mokesčiai.

  • 2024-05-09T10:34:50+03:00

    Tam tikras nedidelis ekonominis stimulas Klaipėdos jūrų uostui ir geležinkeliams. Klaipėda - Vilnius ruožas jau bus pilnai elektrifikuotas, tuo metu, kada įsijungs šie nauji ir papildomi mokesčiai daugelyje šalių.

    • 2024-05-09T10:55:08+03:00

      Iš Ispanijos Alikantės refas su apelsinais Vilniaus Maksimos sandėlius pasiekia per 3 d., jei ekipažas du vairuotojai.Per 6 d. jei važiuoja vienas. Kokie būtų pristatymų terminai ( nekalbant apie pristatomos produkcijos kokybę ) įtraukiant Klaipėdos uostą ir geležinkelius ?

    • 2024-05-09T11:50:02+03:00

      kadangi kelius pagrinde sugadina furos, iš jų surenkamas kelių mokestis vargiai tai atperka. Logiška sunkųjį transportą apmokestinti daugiau, kad atsisijotų tos prekės, kurių tikrai negalima vežti geležinkeliais.

    • 2024-05-09T13:15:32+03:00

      Logiška, kad brangs maisto prekės ir kt. gyvybiškai svarbūs, greit gendantys produktai, nes jie daugiausiai ir pervežami autokeliais.Taip, kad pajusim kiekvienas. P.s. kitąmet Lietuva, turbūt jau paskutinė Europoj, žada įdiegt e-tolingo sistemą, tai apmokėsim ir už tą visą procesą.

    • 2024-05-09T14:10:12+03:00

      O ko iš taip toli vežti? Ką Graikijoje apelsinai neauga?

    • 2024-05-09T15:48:32+03:00

      Nežinau. Tai kokie būtų terminai?

    • 2024-05-09T22:01:42+03:00

      Apelsinai gyvybiškai svarbūs produktai? Bent vieną gyvybiškai svarbų produktą iš pietų Europos įvardinkit.

    • 2024-05-10T10:29:13+03:00

      Ai, sumaišiau, kad jį kur.Kalafiorai svarbesni.

  • 2024-05-09T11:49:34+03:00

    aš nelabai suprantu kaip tie mokesčiai mažina taršą? gal kokių medžių pasodins? taigi jiegu žmogus pirko tai jis ir pirks, bet gal gamintojai arba šalys keisis

    • 2024-05-09T12:00:42+03:00

      Eiline biurokratu nesamone,...

    • 2024-05-09T13:01:52+03:00

      O tavo ne EU šayje dar vis lafkės atvažiuoja iki gryčios? Na taip, patogu, niekur eiti nereikia. Tik pasirinkimas kiek pamenu nekoks. Bet toj ne EU šalyje žmonės neišankūs, svarbu pigu...

    • 2024-05-09T13:10:43+03:00

      Tu, kvailas fanatini...

    • 2024-05-09T13:26:35+03:00

      Sėdmaišininke, nusileisk iš dangoraižio - " lafkės " ir mūsų provincijoje daug kur tebevažinėja po kaimus ir vienkiemius.Irgi žmonės neišrankūs, perka, ką atveža.Pensijos mažos, darbų nėra, o gyvent reikia.

    • 2024-05-09T13:32:27+03:00

      Elektrinius subsidijuoja iš jų, be to ir visokios žaliųjų paranojikų organizacijos tarpsta ir dauginasi.Taršos mokesčiai pagrindinė jų lesykla.

    • 2024-05-09T15:02:27+03:00

      Na taip, belieka nueit prie paminklo gvazdikų padėti. Ai, tiesa, ir tuos nukėlė...

    • 2024-05-10T12:17:24+03:00

      kokiu būdu subsidijuoja? aš nieko negavau

  • 2024-05-09T12:15:06+03:00

    Vezejams? Turit omeny prekiu vartotojams?

  • 2024-05-09T12:57:00+03:00

    Laikas-pinigai. Kiek kartų pailgėja krovinio pristatymo laikas ,jei veži geležinkelliu ? Ir kiek pigiau tai kainuoja, įskaitant vagonų pakrovimus-iškrovimus, bei galutinis pristatymas iki durų?

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791