Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-10 08:17
2025-09-09 09:34
2025-09-09 05:45
2025-09-07 09:02
2025-09-06 10:24
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Gal ir ner blogai. Skatinama naudotis kitu nei keliu transportu. Taip pat brangs importines prekes, tad skatinama vietos ekonomika. Aisku kinai turbut pasidziaugs ;/
Juokauji :))) Gal žinai, kiek į LT atvažiuoja / išvažiuoja prekių " kitu nei keliu transportu " ?
Realiai, niekas nesikeis, tik viskas brangs. Taigi, nauji mokesčiai.
Tam tikras nedidelis ekonominis stimulas Klaipėdos jūrų uostui ir geležinkeliams. Klaipėda - Vilnius ruožas jau bus pilnai elektrifikuotas, tuo metu, kada įsijungs šie nauji ir papildomi mokesčiai daugelyje šalių.
Iš Ispanijos Alikantės refas su apelsinais Vilniaus Maksimos sandėlius pasiekia per 3 d., jei ekipažas du vairuotojai.Per 6 d. jei važiuoja vienas. Kokie būtų pristatymų terminai ( nekalbant apie pristatomos produkcijos kokybę ) įtraukiant Klaipėdos uostą ir geležinkelius ?
kadangi kelius pagrinde sugadina furos, iš jų surenkamas kelių mokestis vargiai tai atperka. Logiška sunkųjį transportą apmokestinti daugiau, kad atsisijotų tos prekės, kurių tikrai negalima vežti geležinkeliais.
Logiška, kad brangs maisto prekės ir kt. gyvybiškai svarbūs, greit gendantys produktai, nes jie daugiausiai ir pervežami autokeliais.Taip, kad pajusim kiekvienas. P.s. kitąmet Lietuva, turbūt jau paskutinė Europoj, žada įdiegt e-tolingo sistemą, tai apmokėsim ir už tą visą procesą.
O ko iš taip toli vežti? Ką Graikijoje apelsinai neauga?
Nežinau. Tai kokie būtų terminai?
Apelsinai gyvybiškai svarbūs produktai? Bent vieną gyvybiškai svarbų produktą iš pietų Europos įvardinkit.
Ai, sumaišiau, kad jį kur.Kalafiorai svarbesni.
aš nelabai suprantu kaip tie mokesčiai mažina taršą? gal kokių medžių pasodins? taigi jiegu žmogus pirko tai jis ir pirks, bet gal gamintojai arba šalys keisis
Eiline biurokratu nesamone,...O tavo ne EU šayje dar vis lafkės atvažiuoja iki gryčios? Na taip, patogu, niekur eiti nereikia. Tik pasirinkimas kiek pamenu nekoks. Bet toj ne EU šalyje žmonės neišankūs, svarbu pigu...
Tu, kvailas fanatini...Sėdmaišininke, nusileisk iš dangoraižio - " lafkės " ir mūsų provincijoje daug kur tebevažinėja po kaimus ir vienkiemius.Irgi žmonės neišrankūs, perka, ką atveža.Pensijos mažos, darbų nėra, o gyvent reikia.
Elektrinius subsidijuoja iš jų, be to ir visokios žaliųjų paranojikų organizacijos tarpsta ir dauginasi.Taršos mokesčiai pagrindinė jų lesykla.
Na taip, belieka nueit prie paminklo gvazdikų padėti. Ai, tiesa, ir tuos nukėlė...
kokiu būdu subsidijuoja? aš nieko negavau
Vezejams? Turit omeny prekiu vartotojams?
Laikas-pinigai. Kiek kartų pailgėja krovinio pristatymo laikas ,jei veži geležinkelliu ? Ir kiek pigiau tai kainuoja, įskaitant vagonų pakrovimus-iškrovimus, bei galutinis pristatymas iki durų?