Sunkiojo transporto gamintojai spaudžia ES politikus dėl perėjimo prie netaršios energijos

Europos Komisijai ruošiantis kitą savaitę surengti seriją aukšto lygio susitikimų, kuriuose bus diskutuojama dėl automobilių pramonės ateities, sunkvežimių ir autobusų gamintojams atstovaujanti ACEA įspėja, kad visam sektoriui pavojų kelia nekontroliuojamos aplinkybės.
Asociacija penktadienį išplatintame pranešime deklaruoja, kad sektorius investavo milijardus eurų į nulinės taršos transporto priemonių kūrimą. Dabar gamintojus trikdo tai, kad pagal 2030-ųjų anglies dvideginio (CO2) mažinimo tikslus netaršaus komercinio transporto dalis rinkoje per penkerius metus turi padidėti nuo 3,5% pirmąjį šių metų pusmetį iki mažiausiai 35%, tačiau tam nėra sudarytos būtinos sąlygos, pradedant tinkama įkrovimo infrastruktūra ir baigiant sektoriui reikšmingais teisės aktais, kaip, pvz., transporto priemonių svorį reglamentuojanti Svorio ir matmenų direktyva. Gamintojai pabrėžia, kad vėluoja tokie instrumentai, kaip konkurencingos įkrovimo kainos, specialios paskatos, CO2 tarša pagrįsti kelių naudotojų mokesčiai ir kiti svarbūs elementai.
Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai
KURTI PASKYRĄNemokama registracija suteikia galimybę:
- skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
- komentuoti
- gauti el. paštu esminių naujienų santrauką
Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.