2024-03-29 19:43

Kaune norima skrydžių į Varšuvą, Kopenhagą ar Frankfurtą

Marius Skuodis, susisiekimo ministras. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Marius Skuodis, susisiekimo ministras. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad su tradiciniais Vakarų oro vežėjais deramasi dėl naujų skrydžių iš Kauno ir Palangos oro uostų. Kauną norima sujungti su didesniais Europos verslo centrais, pavyzdžiui, Varšuva, Kopenhaga ar Frankfurtu. 

„Turime visus įrankius skatinti skrydžių plėtrai. (...) Vyksta derybos su aviakompanijomis dėl naujų vežėjų pritraukimo į Kauno oro uostą, kaip ir į Palangos“, – žurnalistams sakė ministras, penktadienį dalyvavęs Kauno oro uosto keleivių terminalo ir šiaurinio perono plėtros pristatyme. 

„Bus naujienų, tiesiog reikia susidėlioti planus aviakompanijoms. Mūsų tikslas aiškus – iš Kauno oro uosto turėti tradicinių vežėjų krypčių į pagrindinius susisiekimo centrus, kur galima ryte skristi, po to perlipti ir keliauti toliau“, – pridūrė M. Skuodis.

Jis sveikino „Ryanair“, „Wizz Air“ veiklą Kaune, bet pažymėjo, kad jo tikslas – „kad turėtume įvairovę ir diversifikaciją, negalime būti priklausomi nuo vienų ar kitų avialinijų“.

Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Simonas Bartkus teigė, kad skraidinti į Kauną kviečiami kiti vežėjai, bet jų neatskleidė.

„Konkrečių vardų nevardysiu, bet artimiausias tikslas – į Kauno oro uostą pritraukti jungtį su didesniu Europos hubu (angl. centru – BNS), tai galėtų būti Varšuva, Kopenhaga, Frankfurtas, kad darbo reikalais keliaujančių keleivių poreikis būtų geriau atlieptas“, – žurnalistams sakė S. Bartkus.

Kauno oro uoste penktadienį oficialiai pradedama keleivių terminalo plėtra – kitų metų viduryje užbaigus statybas, terminalas aptarnaus 2 mln. keleivių per metus.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791