Kaune norima skrydžių į Varšuvą, Kopenhagą ar Frankfurtą

„Turime visus įrankius skatinti skrydžių plėtrai. (...) Vyksta derybos su aviakompanijomis dėl naujų vežėjų pritraukimo į Kauno oro uostą, kaip ir į Palangos“, – žurnalistams sakė ministras, penktadienį dalyvavęs Kauno oro uosto keleivių terminalo ir šiaurinio perono plėtros pristatyme.
„Bus naujienų, tiesiog reikia susidėlioti planus aviakompanijoms. Mūsų tikslas aiškus – iš Kauno oro uosto turėti tradicinių vežėjų krypčių į pagrindinius susisiekimo centrus, kur galima ryte skristi, po to perlipti ir keliauti toliau“, – pridūrė M. Skuodis.
Jis sveikino „Ryanair“, „Wizz Air“ veiklą Kaune, bet pažymėjo, kad jo tikslas – „kad turėtume įvairovę ir diversifikaciją, negalime būti priklausomi nuo vienų ar kitų avialinijų“.
Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Simonas Bartkus teigė, kad skraidinti į Kauną kviečiami kiti vežėjai, bet jų neatskleidė.
„Konkrečių vardų nevardysiu, bet artimiausias tikslas – į Kauno oro uostą pritraukti jungtį su didesniu Europos hubu (angl. centru – BNS), tai galėtų būti Varšuva, Kopenhaga, Frankfurtas, kad darbo reikalais keliaujančių keleivių poreikis būtų geriau atlieptas“, – žurnalistams sakė S. Bartkus.
Kauno oro uoste penktadienį oficialiai pradedama keleivių terminalo plėtra – kitų metų viduryje užbaigus statybas, terminalas aptarnaus 2 mln. keleivių per metus.