Ilgieji autotraukiniai – vežėjų svajonė, Europos abejonė

- EK pasiūlymus norima realizuoti dar iki EP rinkimų, tačiau tokia galimybė neatrodo įtikinančiai.
- Vežėjai tvirtina, kad net 2 m ilgesnis sąstato ilgis leistų pasiekti juntamų tiegiamų rezultatų.
- Prieš ilguosius autotraukinius stoja geležinkelių operatorių lobistai.
- Lenkai norėtų įsileisti ilguosius autotraukinius, bet nusprendė palaukti ES sprendimų.
- Lietuvoje naujovė būtų vertinama, bet iniciatyvų ją skatinti nėra.
Europos Komisija (EK) praėjusią vasarą pristatė krovininio transporto taršos mažinimo paketo projektą („Greening Freigth Transport“, arba GFT), kuriame, be daugybės kitų priemonių, numatomos krovininio kelių transporto maksimalaus leistino ilgio ir svorio korekcijos. Pagrindinė mintis – net ir pora metrų padidinus dabar 16,50 m siekiantį maksimalų leistiną autotraukinio (vilkiko su puspriekabe) ilgį, gerokai padidėtų krovinių skyriaus talpa, o taip pat – efektyvumas. Įvairiausios projektą palaikančios vežėjų asociacijos dėsto, kad tokia naujovė leistų sumažinti kelių transporto taršą ir kaštus, o tam pačiam kroviniui nuvežti reikėtų mažiau sunkvežimių, tad būtų sumažinamas kelių transporto intensyvumas ir netgi mažėtų vairuotojų poreikis, kas šios profesijos deficito laikais nėra smulkmena.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai