Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-04 11:22
RĖMIMAS
2025-09-04 06:30
2025-09-02 22:17
2025-08-31 15:47
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Vadovėlinis pavyzdys, kaip korporacinis klanas užvaldęs valstybių politikus leido sunaikinti taxi verslus, vardan globalių verslų aka uber, bolt išauginimo ir rinkos perdavimo. Tai strateginis globalistų tikslas persodinti žmones į nuomojamus automobilius.
Kaži kur kainos mažesnės (arba bent ženkliai nekyla) ir kas daugiau mokesčių sumoka? Ar taksi firmos, ar pavežėjai? Mano nuomone, konkurencija - gerai. Kad globalistai tokiom smulkmenom užsiimtų, netikiu.
Prie ko čia globalistai? Ta pati paslauga tik mažesniais kaštais, nes viskas automatizuota ir nereikia mokėti "centriukui". :) Net tie patys vairuotojai vežioja.
ką jūs čia ponas nusikalbate. Pavėžėjų paslaugos žymiai pigesnės nei taxi. Elementari konkurencija. Taxi su savo "centriukais" - dinozaurai molinėmis kojomis. Žinoma, kad taxi atstovai pyksta - pavežėjai gadina jų verslą, tenka konkuruoti. O galėtų nieko nedarydami toliau dar 50 metų tokiu pačiu principu dirbt...
Ne "centriukuose", o reguliavime esmė. Kuo "bolt" ne centriukas? Taksistų protestus reikėjo raminti mažinant reikalavimus jiems. Vien ką reiškia TA kas pusę metų. papildomas vienas du procentai prie sąnaudų kaip minimum.