„Girteka“ atskirs veiklą Rusijoje nuo grupės, keis pervežimų geografiją

Didžiausią nuosavą vilkikų parką Europoje valdanti lietuviška transporto įmonių grupė paviešino savo sprendimus karo Ukrainoje kontekste.
Girteka trečiadienį paskelbė savo veiklą Rytų rinkose atskirianti nuo lietuviškos įmonių grupės. Transporto kompanija VŽ patikslino, kad atskirta įmonė veiks kitu pavadinimu ir keis veiklos geografiją.
Prasidėjus karui Girteka praneša sustabdžiusi investicijas Rusijoje bei neteikianti paslaugų sankcionuotoms įmonėms. Taip pat nurodoma, kad atskirta įmonė Rusijoje išsaugos dabartinius akcininkus, nors nebebus valdoma visą transporto grupę kuruojančios UAB Girteka Holding. Pastarąją per tarpines įmones valdo du akcininkai Mindaugas Raila ir Edvardas Liachovičius.
Simonas Bartkus, grupės atstovas, VŽ sako, kad pertvarkymo procesai tik pradedami, tad kol kas jis negali patvirtinti, kokia tiksliai bus atskirto verslo struktūra. Jis nenurodė, kokioje šalyje atskirta įmonė bus registruota ir kaip valdoma.
Pranešime Girteka skelbia, kad veikla Rytų rinkoje bus koncentruojama į krovinių pervežimus tarp kitų Azijos šalių (Kinijos, Kazachstano ir kt.) bei Europos.
Girteka viešina smerkianti Kremliaus režimo pradėtą karą Ukrainoje ir smurtą prieš niekuo dėtus žmones. Grupė pranešė planuojanti toliau koncentruotis į verslo vystymą Europoje ir Skandinavijoje, atskirdama Rytų Europos veiklą bei keisdama jos pervežimų veiklos geografiją.
Dabar mūsų pagrindinis dėmesys yra užtikrinti kolegų sveikatą, saugumą ir pajamas jų šeimoms. Šalia to, nuo pirmos agresijos dienos teikiame mūsų nukentėjusiems kolegoms finansinę ir kitą pagalbą, pranešime cituojamas Edvardas Liachovičius, Girteka Holding generalinis direktorius.
Pagrindinė įmonių grupės veikla pilnų krovinių pervežimas ES ir Skandinavijoje 2021 m. sudarė 80% bendrovės pajamų.
Šiai veiklai pokyčių nenumatoma planuojama toliau sėkmingai siekti tikslo patekti tarp 10-ties didžiausių logistikos kompanijų Europoje, rašoma pranešime.
VŽ rašė, kad grupės pervežimai Rusijos kryptimi iki karo sudarė 20% jos veiklos. Didžioji dalis krovinių buvo tarptautinių įmonių, su kuriomis šis Lietuvos vežėjas dirba visoje Europoje, prekės. Girteka taip pat nurodė, kad dalis pajėgumų, kurie buvo skirti tarptautiniams kroviniams vežti į Rusiją ir iš jos, jau yra perkelti veiklai Europos viduje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti