Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-07 09:02
2025-09-06 10:24
2025-09-04 11:22
RĖMIMAS
2025-09-04 06:30
2025-09-02 22:17
2025-08-31 15:47
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Lietuvos socialinių pašalpų ministerija prie to smarkiai prisideda, nes jiems vaidenasi, kad iš 10-15 metų ant sofos pragulėjusių žmonių įmanoma padaryti darbuotojus
Šaunuoliai Lietuvos politikai, vis ieško būdų kaip "numelžti" su visokiomis maldeikienėmis priešakyje, o lenkai irgi šaunuoliai- nesnaudžia. Niekas per daug galvos nesuka ir nepagalvoja apie greta transporto įmonių veikiančius verslus- logistikos sandėlius, kuro pardavėjus, detalių pardavėjus ir servisus. Beja pastarieji migruoja į V.Europą jau ne pirmi metai. Lietuviško seimūno galvoje kaip nugręžti verslą, o lenkas galvoja kaip pritraukti ir skatinti. Lietuva ir taip geografiškai nėra patraukli darbui Vakarų Europoje, o didžioji dauguma uždarė kryptis į Rusiją ir tas pasienio- tranzito šalies privalumas seniausiai dingęs.
Gali neverkti. Kitaip ir negali būti. Lenkija-daug didesnė šalis su daug daug daugiau krovinių. Nevarysi juk vilkiko atgal į Lietuvą kai kitą dieną vis vien veši prekes iš Lenkijos į Vokietiją.
Labai gera žinia....viskas logiskai. sveikinimai valdantiesiems ir tapkinams.
Pasitiks Lietuva isvaduotojus, oi kaip pasitiks
Manau, kad viską lemia neapibrėžtumas ES politikoje dėl vežėjų. Didžiosios bendrovės ruošiasi blogiausiam variantui ir keliauja lauk iš Lietuvos. Keista, kad mūsų vyriausybė tik kaišioja pagalius į ratus dar Lietuvoje esantiems.
O ko norėti , Lietuvoje vyksta totali propoganda su "furų vergai" antraštėmis. Gaila, bet patys savo rankomis naikiname gerą paslaugų sektorių. Auuuu Kukuraiti, ar ramiai miegi???
norėjote pasakyti - gerą sektorių tiems, kas spaudžia babkes į kišenę iš beteisių trečių šalių piliečių išnaudojimo ir nemokamų mokesčių, kurie virsta apgailėtinom socialinėm garantijom vairuotojams padėjus sveikatą? Aišku, visi išnaudojimo atvejai tik melas ir propaganda, kuria kažkodėl tiki teismai ir politikai tiek Norvegijoj tiek Lietuvoj. Ane?
Kokios dar socialinės garantijos trečiųjų šalių piliečiams? Lietuva Jiems pensijas ruošiasi mokėti? Man atrodo, kad nesiruošia, nes reikia 15 metų minimaliam stažui sukaupti. Jie atvažiuoja, paima pinigus ir išvažiuoja. Už sveikatos draudimą susimoka, nes jis nepriklauso nuo įmokų dydžio. Taškas.
gal jau baikit taškytis, "man atrodo" - čia kas? A, paniatkės ;-) Kalba apie mūsų ilgų atstumų vairuotojus, kur ir kiek jų dabar dirba? Kodėl? Klokit, tik būtų gerai ne paniatkes o faktus. O faktai aiškūs - socialinės garantijos tokios, kokios jų čia neparvilios, nes sukurtos nebent vergams iš trečių šalių. Kokios pensijos gali tikėtis nuo 1,3, dabar 1,6 MMA, kokia ligos išmoka? Nevarkite, 2,5-3 kartus mažesnė nei turėtų būti, jei didžioji dalis vairuotojų darbo užmokesčio nebūtų 'legaliai' dengiama neapmokestinamais dienpinigiais. Beje, kaip visame civilizuotame pasaulyje nesvarbu, kas pas mus dirba - jei legaliai, ir moka Sodrą, turi atitinkamas garantijas. O kas mano kitaip, deja yra evoliucijos nepaliesti feodalai, savo mąstyme vis dar įstrigę XVIII a. baudžiavoje.
Pobedonescevai ,čia Jūs? Ar šiaip ? Apie kokias socialines garantijas čia paistote? Negi jums girtuoklio ukrainiečio sapaliojimai apie išnaudojimą už 2000 eurų per mėnesį jums rimtas argumentas? Tfu ,pigus populizmas .
ką tik apsispjovėt, nusivalykite. Nors ant šitiek jau fūrų viarslų savininkų apdirbto munduro porcija genetinių argumentų (girtuokliai ukrainiečiai?) ir dar vienas skreplys esmės nekeičia.
Girteka turi 8000 vilkikų, kas atsakys kokia prasmė kabotažinant V.Europoj juos visus registruoti Lietuvoj? Remontas Lenkijoje kainuoja tiek pat.
Vadyba, servisas (siauliuose girtekos servisas didziausias europoje), kuras (nors liuksemburgas ir ispanija panasi kaina), visa administracija, technikine, kitos tiekimo grandines ir t.t. visa sita isvardinta galima perkelti kitur, bet buhalteres, IT darbuotojai, vadyba dirbanti su vairuotojais, servisai, draudimai, gpm, sodra, lizingai, paskolos, sandeliu biznis taip pat kelsis is paskos. Skaiciuok koki 4 proc. BVP su susijusiom veiklom. Pridek prie bendro vaizdo LG ir Klaipedos uosto perspektyvas ir bus aiskiau kas laukia. Nepamirsk, jog Lietuva diktuoja salygas EU pervezymo srityje. Know-how skaitmenizacijoje, transporto technologijose, auksciausia vadybos kompetencija ir t.t. Sugriauti visada spesime, o salygos darbo nuo registracijos nepriklauso, bet mokami mokesciai tai tikrai...
jūsų tiradoje nėra atsakymo į mano klausimą - koks motyvas Girtekai registruot kabotažines fūras LT?
Nesvarbu, kur jos registruotos. Svarbu, kiek moki fix islaidu kas men uz dirbanti komplekta.
tą ir sakau.
Ar bent suvoki kas kabotazas. O jai vezi tarp eu saliu jokio kabotazo nera.
jeigu kažkam sekasi, tai visada atsiras pavyduolių, kurie norės pakenkti, tik keista, kad valstybė bando pakenkti tiems, kuriems sekasi.
Ar Lenkijoje ar Lietuvoje, girtekos furas vairuoja ukrainiečiai ir baltarusiai. Tik Lenkijoje įdarbinti užsieniečius procedūra lengvesne, nei Lietuvoje. Ar galvojate, kad lenkai sutinka už kapeikas dirbt?
Nebutu "grey area" Lietuvos ir Lenkijos istatymuose nelegaliu migrantu idarbinime I Girteka, nebutu ir milijardu Railos kiseneje.
Lenkijos,periferinės vaivadijos atsigaus,susitvarkys kelius,infrastruktūrą pasičiupdami pyragą kuris jau sukurtas ir generuoja pajamas Lietuvai. Būdamas Lenkijos Suvalkų vaivada(nežinau ar tiksliai taip vadinasi) mesčiau dar Pancerovui keletą šimtų tūkstančių už dar keletą Fūrų vergų serijų,kad visas Lietuvos transporto sektorius vien nuo vairuotojų generuojantis 300 mln eur mokesčių peršoktų pas juos..ir dar pasamdyčiau daugiau komentatorių nenuilstamai tauškiančių apie socialines garantijas ukrainiečiams ir baltarusams vairuotojams..
Iš to ką skaitau, nei kvotos, nei kiti dalykai nepadės (Lenkijoje nėra lengviau atsivežti užsieniečių). Todėl vienintelis sprendimas būtų kažkaip perkelti Lietuvą aršiau Vokietijos. :) Nes rašo, kad į Lenkiją (konkrečiai į Vakarų Lenkiją) keliasi dėl to (tiesiog arčiau, jei reikės mašinas grąžinti).
Tai viena is priezasciu-artumas. Lenkijoje idarbinti uzseiniecius daug lengviau ir paprasciau.