Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-07 09:02
2025-09-06 10:24
2025-09-04 11:22
RĖMIMAS
2025-09-04 06:30
2025-09-02 22:17
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
O kokia ministerijos argumentacija?
vezejai privales moketi patrauklesnius atlyginimus.
Vairuotojų trūksta dešimtimis tūkstančių visoje Europoje. Vien Vokietijoje ir Anglijoje yra laisvų 140 000 darbo vietų vairuotojams. Negi manote ,kad vokiečiai ir anglai blogai apmoka vairuotojų darbą, kad neranda vairuotojų? Lietuvuje vairuotojas į rankas gauna 2000-3000 eurų ,o Vokietijoje 3000-3500 eurų , bet netgi ir toks skirtumas nepadengia trūkstamų vietų. Na tarkime algos pakyla Europoje kokiu 1000 eurų, negi manote ,kad tai paskatins Europos vyrus rinktis šią sunkią profesiją? Manau kito kelio ,kaip darbo jėgos įsivežimas nėra ,tai vienintelis kelias Europai.
Domejausi, kaip yra Anglijoje, nes artimas žmogus ten dirba ant fūros. Tai ten irgi skundžiasi tik tie, kurie mažai moka. Nors daugiau nei čia
tai sakote, visur tas pats, Vokietijoje irgi sodra nuo MMA, visa kita dienpinigiais? Kam čia net bandyti stengtis gerinti sąlygas ir patrauklumą, paprasčiau kojom atidarinėti vyriausybės duris kad leistų įsivežt daugiau vergų.
Nėra prasto darbo, yra tik per maži atlyginimai.
rytu europieciai valdo apie 80% tarptautiniu pervezimu rinkos europoje. Kiek nori mokeki, Vokietijoje vairuotoju nepadauges, ju nera, zmones nedirba. Jokiu sansu nera.
kodėl nepadaugės? jei kokie nors piguvos viarslus aptarnaujantys politikai leistų mokėti mokesčius nuo MMA ir užsimerktų į darbo grafikų klastojimus, atjungtų profsąjungas (turėtume tą, ką turim LT) - net neabejoju kad padaugėtų. Atėjo laikas pradėti evoliucionuot link Europos, o ne mėgint toliau važiuot ant posovietikų viarslinykų baudžiavos modelio.
negauna tek vokietijoj, nepliurpk nieku
Sakai kiek nori tiek mokeki - o lygtais kitaip dabar yra??? Darbdavys kiek nori tiek moka. Esu vairuotojas, mokėk man apšilimui 90 eu į diena į rankas ir ateinu dirbt. Ne turėk minčių apie kasdienį pachalinima po 15val, miegų tik parkinguose o ne kokiose skylės prie kelio ir vadybines problemas sprendžia ofisas o ne vairuotojas.... Tinka?
Vakarų Europa ir toliau ploja delniukais, kai "principingi: lietuviai šaudo sau į koją. Suprantu, kad vairuotojo darbas nėra labai sexy, bet kol į mūsų biudžetą kapsi pinigai, kodėl jų nepasiimti? Išsiunčiame savo piliečius į vakarus plauti tualetų ir vištoms galvas kapoti (vakariečiams tas priimtina), bet patys to pačio nedarome, nes apsimetame šventesniais už popiežių. Viena vertus, norime gyventi kaip vakariečiai, kita vertus, nesiimame priemonių, kad to pasiektume. P.S. Ar matėte vokietį Vokietijoje ar olandą Olandijoje plaunantį tualetą ar renkantį šiukšles? Tai kodėl tikitės, kad lietuviai tai darys Lietuvoje?
Svelniai tariant idiotu valdzia
Čia ir yra užkoduotas jūsų nesėkmės algoritmas - chamiškumas.
Visai gal ir geras sprendimas. Ko ten jų vis trūksta? Nes išeidinėja, net ir tie iš trečiųjų šalių. Nesiskaitymas su darbuotojais, baudos, apgaudinėjimas
Jei skaičiuoti tik kokius 700EUR ant "popieriaus" ir tai visi mokesčiai (GPM, VSD, PSD) sudaro apie 200eur. Kas sumoje gaunasi 200eur x 15000darbuotojų x 12 mėn = 36000000EUR ir čia tik nuo atlyginimų, kur dar įmonių pelno mokestis ir kiti darbai aplink. Bet kam biurokratui kalkuliatorius ir pinigai svarbu būti populiarumas , o pinigų tai pasiskolinsim arba iš kitų verslų atimsim.
1100 eur ant popieriaus yra minimumas,kuri privalu moketi. Tiek ir daugiau yra mokama. Patikekite pamatysite totalu transporto sektoriaus migravima is Lietuvos.
darbuotoku yra apie 100 000. 15000 truksta. Is sito 100 000 dar minimum 50% bus perkelta. Didieji klestes ir toliau, mazieji bankrutuos. Didieji jau dabar +/- 20-30% parko kelia i kitas salis. Darbina Filipiniecius, indusus,uzbekus ir t.t., darbina visus salyse,kur nedaroma kliuciu. Maziesiems bus totali z..pa.
VRMo patvirtinta kvota trečių šalių importui šiems metams Lietuvoje buvo 33 tūkst. (palyginam Estijoje - 1000). Ta kvota išnaudota, su jūsų kalkuliacija iš jų jau beveik uždirbom fantastinius 70 mln.€. Na, su įsivežtų furistų saviizoliacija, apskaita ir darbo sąlygom nelabai, bet kam čia rūpi? Gi svarbu kuo pigiau, duokim viarslui užsidirbti iš darbo migrantų. Ne riba, galim leisti vežt kiek nori ir iš kur nori, kuo pigiau, tai dar daugiau uždirbtume ;-) Na, su sukuriama pridėtine verte ir jos paskirstymu (taip pat ir mokesčiais) lyginant su lietuviais ne kažką, bet kam čia rūpi, kai viarslas kenčia, šaukiasi greičiau aptarnauti pigesnių darbo vietų kūrėjus. Ane? Tik nepamirškim, kad tuo didinam ir taip per pandemiją išaugusią 300 mln.€ nedarbo išmokų eilutę.
Viskas teisingai tai ir turim ką nors įdarbinti, kad times tinginiams tuos jūsų 300mln surinkti
100.000 yra ko ir kur? Čia su visa logistika, sandėliais, oro, geležinkeliais ir t.t., o ne vien furų kabotažininkai. Kaip lengvai kuriamos "laisvos darbo vietos", gerai matosi palyginus deklaracijas ir faktą. Imam UAB „KLP transport“, 2019 per uzt.lt deklaravo viso 3300 laisvų darbo vietų, kai tuo metu dirbo ~1000 darbuotojų, dabar dirba vos 1400. Tas pats su UAB „Termolita“, per 2 įmones - 6000 laisvų darbo vietų, tai bent! Čia gal tikėjosi nemokamai įdarbinti savanorių vairuotojų? Ir šiaip, ko čia linavos lobistai plėšosi marškinius, jei jau visi "kelia į kitas šalis"? Pirmyn.
Teisingai pirmyn kam LT pinigai reikalingi. Juk galim pasiskolint, o čia dar ir EU pašelps. Pas biurokratus viskas paprasta pinigai mana krenta iš dangaus.
paverkim, pakeikim biurokratus ir paspardykim duris, tai lengviau nei gerint sąlygas iki žmoniškų, nustot apsukinėti ir mokėt algas su mokesčiais kaip priklauso. Ant vergų užkaltos babkės nesmirda. Ane?
Tai gal vokietukai,skandinavai pradeda Bangladeše mokėti vokiškus atlyginimus, kai įmonės prekes gamina vakarų rinkoms? Tai čia irgi laaabai didelis išnaudojimas. LT Transportininkai nukonkuravo vakariečius pasinaudodami pigia jėga iš rytų šalių, kaip vakariečiai naudoja pigią darbo jėga (nekalbant apie dominavimą ir rinkos užėmimą, kai mes priklausėm sovietams) savo prekėms gaminti. Vakariečiai pajautė, kad kažkas pradėjo uždirbti didesnius pinigus ir iškart atėjo su visokiais ribojimais ir spec. įstatymams (dusina kas ne jų), o mūsų valdžia dar prie prisideda ir nesupranta, kad LT transportininkai mums atneša pinigus (LT visi vadybininkai, ofisai ir t.t.) ir neturim jokios taršos (nes auto važinėja vakaruose :)) ir pasiimdami tik pridėtinę vertę. Vairuotojo darbui nėra reikalinga aukšta kvalifikacija, tai ir labai gerai, kad lietuviai nedirbtų nekvalifikuoto darbo (kaip olandai nesiūna marškinėlių), o dirbtų vadybininkų darbą, kaip ponai iš vakarų tai daro "išnaudodami" pigesnes šalis. Aš pats nesu transportininkas ir nieko su jais nesusijęs, bet šis sektorius nusipelno pagarbos kaip ir koks sportinių prekių dominuojantis vakarų koncernas ...
Na cia turbut ne tiek su ekonomika susije kiek su Valstybes saugumo kalusimais. Jei vien ekonomiskai skaiciuoti tai kaip ir nera logikos,bet jei paziuresim is kitos puses,kad LT dirba netoli 50 000 visokiu bulbu ir rusu t.y. priesisku saliu pilieciu,kurie aisku nera labai gerai patikrinti tada gauname visai kita situacija. Kiek teko bendrauti su bulbom tai daugelis ju jaunesni,tarnave kariuomeneje ar netgi milicijoj. Ciuju bet kuriuo metu pasiruose tapti zaliaisiai zmogeriukais.
nesuprantamas valstybes poziuris, reikia zlugdyti verslo saka, kuri yra viena stipriausiu Lietuvoje, nesuvokiama.
Tai tu niekada to nesuprasi. Kalba neina apie žlugdimą, o apie isivyravusį sisteminį ilgaamži įstatymų ir tvarkos pažeidinėjimą. Kokia kalba reik kalbėti su jais???
Logikos nera ir samoningiems zmoniems, kurie ne poziuriu vadovaujasi priesingai neirodysi. Vilkikai ora tersia ne LT, mes ju net nematom, o po 450e nuo idarbinto asmens GPM + Sodra mokama kas men, neskaitant kitu darbo vietu ir aptarnaujanciu imoniu si sektoriu. Nesuprantu, kuom paprastiem zmonem Lietuvos geriau, jei toliau identiska veikla bus vykdoma, o pinigai ne per LT perpumpuojami.. Atlyginimai nepakils vienaip ar antraip nepakils ir vairuotoju daugiau neatsiras.