Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-14 11:13
2025-11-13 10:33
2025-11-13 05:45
2025-11-12 09:03
RĖMIMAS
2025-11-11 16:20
2025-11-11 12:10
2025-11-10 15:35
2025-11-10 10:10
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Ka cia jie svaigsta visi. krovinimas vezti greitasis traukinys nebutinas. plius kroviniai skirti Portugalijai niekada neatreis i Klaipedos uosta. uostai pagal Hubus geografiskai krovinius pritraukia.
O galima kitą kartą nerašyti "Rail Baltikos atšaka" o tiesiog paprastais žodžiais parašyti: europinės vėžės (1435mm) standarto geležinkelis iki klaipėdos?
O ar Lietuvai būtų blogai jeigu nebūtų skirtas tolimesnis pilnas finansavimas? Vėžė iki Kauno nutiesta, taip kad daugiau ir nėra reikalo vargti...na nebent dar iki Panevėžio galima pritempti..
O gal reikejo is karto planuoti Kaunas Klaipeda, o ne Kaunas Vilnius?
Sostines susireiksmine ponai neleistu to.