Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-21 16:25
2025-09-19 09:30
2025-09-18 16:53
2025-09-18 11:54
2025-09-18 08:07
RĖMIMAS
2025-09-18 06:15
2025-09-17 12:01
2025-09-17 05:45
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Ka cia jie svaigsta visi. krovinimas vezti greitasis traukinys nebutinas. plius kroviniai skirti Portugalijai niekada neatreis i Klaipedos uosta. uostai pagal Hubus geografiskai krovinius pritraukia.
O galima kitą kartą nerašyti "Rail Baltikos atšaka" o tiesiog paprastais žodžiais parašyti: europinės vėžės (1435mm) standarto geležinkelis iki klaipėdos?
O ar Lietuvai būtų blogai jeigu nebūtų skirtas tolimesnis pilnas finansavimas? Vėžė iki Kauno nutiesta, taip kad daugiau ir nėra reikalo vargti...na nebent dar iki Panevėžio galima pritempti..
O gal reikejo is karto planuoti Kaunas Klaipeda, o ne Kaunas Vilnius?
Sostines susireiksmine ponai neleistu to.