2021-01-19 06:45

Kvotos importuojamai darbo jėgai: vežėjai skaičiuoja, kad neužteks

Pascalio Rossignolo („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Pascalio Rossignolo („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Šiemet įvedus darbuotojų iš trečiųjų šalių kvotas, o Mobilumo paketui didinant darbo jėgos poreikį, vežėjai nerimauja, kad jiems gali pritrūkti vairuotojų. Pasak transportininkų, siekis kvotomis apsaugoti vietinius darbuotojus – beprasmis, nes lietuvių vairuotojų užtektinai tiesiog nėra.
  • Nuo šių metų pradžios įvestos kvotos kelia nerimą.
  • Lietuvių vairuotojų įmonėse – vis dar daugiau nei užsieniečių.
  • Darbo rinka nespėja paskui vežėjų plėtrą.
  • Jei reikės, galbūt kvotos bus peržiūrėtos.

Dar prieš šešerius metus tolimųjų reisų vairuotojai buvo trečia pagal populiarumą profesija Lietuvoje, tačiau nuo tada tarptautinius pervežimus vykdančiose transporto įmonėse vairuotojų skaičius išaugo 85% – nuo 39.000 iki 72.000. Šiuo metu vairuotojai yra gausiausia profesija Lietuvoje – įskaitant vietinių pervežimų srityje dirbančius asmenis, jų yra apie 76.000.

52795
130817
52791