2019-03-14 07:45

JK tampant trečiąja šalimi – nauji rūpesčiai ir galimybės logistams 

Uwe Liebschneris tvirtina, kad logistikoje „Brexit“ sukels neeilinį chaosą. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Uwe Liebschneris tvirtina, kad logistikoje „Brexit“ sukels neeilinį chaosą. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Brexit“ poveikis logistikos verslui bus neabejotinai didelis ir kol kas yra tik preliminariai aišku, kaip tą poveikį galima sumažinti.

„Lietuvos vežėjams „Brexit“ bet kuriuo atveju nėra gera žinia, nes mes klestime dėl to, kad yra bendra rinka ir yra priėjimas prie tolimų Europos Sąjungos (ES) rinkų. Dabar viena tų rinkų dings ir atsiras koks nors kitas režimas. Reikės kitaip dirbti, kaip nors prisiderinti“, – Nacionalinės vežėjų asociacijos „Linava“ ir VŠĮ „Versli Lietuva“ surengtoje konferencijoje vakar sakė Tomas Garuolis, „Linavos“ sekretorius transporto politikai. Jis atkreipė dėmesį, kad, vertinant prekybos apyvartą, Lietuvai Jungtinė Karalystė (JK) toli gražu nėra svarbiausia rinka, tačiau yra apie 200 Lietuvos įmonių, gabenančių krovinius į šią šalį arba iš jos.

Pereinamasis laikotarpis

Vertindamas britų išstojimo iš ES aplinkybes, p. Garuolis tikisi, kad JK sutiks su 9 mėnesių trukmės pereinamuoju laikotarpiu. Pirmuosius 4 šio laikotarpio mėnesius kroviniai būtų vežami tokiu pat režimu kaip ir dabar, sudarant galimybę JK atlikti du iškrovimus. Tada dar 3 mėnesius leidžiama atlikti vieną iškrovimą, o paskutinius du laikotarpio mėnesius būtų leidžiami tik tarptautiniai vežimai tarp ES ir JK.

52795
130817
52791