2019-01-30 06:45

Nauji „GetJet“ etapai: matomumas ir didžiausias Baltijos šalyse „Airbus“

Darius Viltrakis, „GetJet Airlines“ vadovas: „Mūsų sėkmės nereikia tapatinti su „Small Planet Airlines“ nesėkme.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) nuotr.
Darius Viltrakis, „GetJet Airlines“ vadovas: „Mūsų sėkmės nereikia tapatinti su „Small Planet Airlines“ nesėkme.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) nuotr.
Rinkos dalyvių žvilgsniai į Lietuvos skrydžių bendrovę „GetJet Airlines“ nukrypo po praėjusių metų pabaigoje įvykusios „Small Planet Airlines“ (SPA) griūties. Pastarosios keleivius perėmęs vežėjas nesureikšmina šios funkcijos ir planuoja pradėti tarpžemyninius skrydžius.

„Kadangi perėmėme „Small Planet Airlines“ keleivius iš Lietuvos, tapome labiau pastebimi rinkoje. Bet mes patys dirbame kaip vežėjas nuo 2016 m., savo lėktuvus nuomodami kitoms skrydžių bendrovėms. Šiemet aptarnausime 12 oro linijų bendrovių“, – VŽ sako Darius Viltrakis, UAB „GetJet Airlines“ direktorius. Lietuviška bendrovė priklauso Estijos įmonei „Completec“, o pastarąją valdo Lietuvos pilietis Dmitrijus Čeliadinas. „GetJet“ veiklą pradėjo kaip brokeris, pardavinėjęs skrydžius ir ieškojęs lėktuvų. 2016 m. įmonė pradėjo dirbti su trimis lėktuvais, o nuo tada kiekvienais metais veiklos apimtis dvigubėjo. 2017 m. įmonė turėjo 7 lėktuvus, 2018 m. – 10. Iki artimiausios vasaros lėktuvų parką ketinama padidinti iki 16. Tai bus „Airbus A320“ ir „Boeing 737“, o vasario pradžioje į Vilnių atskris plataus fiuzeliažo „Airbus A330“. VŽ žiniomis, tai bus pirmasis ir didžiausias Lietuvoje ir visose Baltijos šalyse registruotas lėktuvas. VŽ rašė, kad iki šiol vienintelis toks Vilnių periodiškai lankantis lėktuvas yra krovininis „Turkish Cargo“ orlaivis „Airbus A330-200F“ .

[infogram id="1dffdfb8-e230-4c0e-8b82-c9f236cd6bb7" prefix="xrA" format="interactive" title="GetJet finansiniai rezultatai"]

52795
130817
52791