Nenaudojamame „Klasco“ sandėlyje bus remontuojami laivai

Vieno didžiausių Lietuvos koncernų Achemos grupė valdomas Kruizinių laivų terminalas (buvęs Klaipėdos laivų remontas) žvejybos laivų remonto veiklą iškelia iš miesto centro į pietinę uosto dalį.
Tam pasirinkta to paties koncerno valdomos didžiausios uosto krovos bendrovės Klasco teritorija. Pastaroji nenaudojamą laivyno sandėlį pavers laivų remonto ir metalo konstrukcijų gamykla.
Alvydas Butkus, kruizinių laivų terminalo direktorius, teigė, kad sandėlio rekonstrukcija yra susijusi su buvusio Klaipėdos laivų remonto iškėlimu iš Klaipėdos centro į pietinę miesto dalį.
Ten (Klaipėdos centre BNS) gamybos tęstinumo nebėra, ten numatytos komercinės, rekreacinės, prekybinės zonos, biurai, viešbučiai. Buvo priimtas sprendimas iškelti (gamyklą BNS) būtent į kitą vietą, į pietinę dalį, o ten atsirado nenaudojamas sandėlis, BNS sakė p. Butkus. Jis pridūrė, kad šiuo metu vyksta gamyklos projektavimo darbai.
Pasak p. Butkaus, apie laivų remonto iškėlimo projekto sąmatą kalbėti kol kas anksti ji turėtų paaiškėti šių metų pabaigoje.
Sąmatą pagrinde sudarys pastato apšiltinimas, staklyno perkėlimas ir kėlimo technikos sumontavimas. Staklyną naudosime tą patį, jį tik demontavome ir pervešime ten (į naują gamyklą BNS), sakė p. Butkus.
Prie naujosios gamyklos taip pat numatyta pastatyti buitines ir administracines patalpas.
Kruizinių laivų terminalo direktorius teigė, kad dėl šio projekto bus sukurta 10 naujų darbo vietų, vėliau šis skaičius gali augti.
Veiklos vystymasis nesustos. Perspektyvoje tas darbo vietų skaičius gali didėti, priklausomai nuo užsakymų paketų ir pasirodymo rinkoje. Mes taip pat planuojame plėsti ir metalo konstrukcijų gamybos veiklą, nes šiame sandėlyje atsiranda tam galimybės. Jis yra apie 5.000 kv. metrų, 2.500 bus skirta su laivų remontu susijusiems dalykams, likusi ploto dalis gali būti skirta įvairių konstrukcijų gamybai, teigė p. Butkus.
Vakarų ekspresas rašė, kad laivų remontininkai dar pernai pradėjo kraustytis į pietinę miesto dalį, į buvusį jūrų perkėlos terminalą. Klasco 2016 metais įsigijo DFDS Seaways priklausiusį Laivyno technikos priežiūros bazės pastatą terminale, į kurį planuojama perkelti laivų remonto veiklą.
Planuojama, kad buvusio Klaipėdos laivų remonto ir Laivyno technikos priežiūros bazė bus sujungtos į vieną kompleksą, kuriame bus aptarnaujami DFDS Seaways keltai.
Kruizinių laivų terminalo teritorija yra šalia Klaipėdos senamiesčio ir piliavietės. Iš jos iškėlus laivų remontą, čia bus plėtojamas Jūros vartų projektas teritorija bus pritaikyta visuomenės poreikiams. Danės krantinėje žadama įrengti restoranus, kavines, barus, naktinius klubus, parduotuvėles, viešbučius, paslaugų ir verslo centrus.
Kruizinių laivų terminalas pernai padidino grynąjį pelną 3,2 karto iki 336.000 Eur (2016 m. 104.700 eurų), jo pardavimo pajamos sumenko 4,3% iki 2,27 mln. Eur.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti