Inovacijos Inovacijos Inovacijos Inovacijos Inovacijos
2021-02-17 18:49

Verslas tiesia pagalbos ranką „CityBee“ ir jos klientams

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Programišiams paviešinus apie 110.000 „CityBee“ klientų informaciją, ir vartotojams jau ruošiant grupinę pretenziją nuomos įmonei, kitos bendrovės tiesia pagalbos ranką. Kartu, aišku, didindamos ir savo paslaugų žinomumą. Štai, „Creditinfo“ nukentėjusiems pasiūlė beveik nemokamai apriboti galimybę skolintis, o „Tesonet“ – savo slaptažodžių tvarkyklę.

Kaip VŽ rašė, užsienyje registruotame interneto diskusijų forume „RaidForum“ įsilaužėlis, pasivadinęs „000“, pirmadienio vakarą paskelbė žinutę, kad turi dalies „CityBee“ klientų vardus, pavardes, asmens kodus, telefonų numerius, elektroninio pašto adresus, gyvenamosios vietos adresus, vairuotojų pažymėjimo numerius bei užkoduotus slaptažodžius.

Teigiama, kad duomenys yra trejų metų senumo. O visa su įvykiu susijusi informacija pateikta atsakingoms institucijoms. Pats Kristijonas Kaikaris, „CityBee“ vadovas, trečiadienį gerą pusdienį praleido bendraudamas su policijos pareigūnais.

52795
130817
52791