Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

6
  • 2024-12-10T12:11:27+02:00

    Atsižvelgiant, kad mes už tas pačias prekes mokam daugiau nei vokiečiai, lenkai, tai patys kalti, kad neateina.

  • 2024-12-10T15:48:26+02:00

    Mexema ar išsimokejo obligacijas? Itampa jaučiasi pardėse

  • 2024-12-10T17:41:34+02:00

    Na dėl prekybos tinklų galima ir pasiginčyti. Jei eina į tokias šalis kaip Bulgarija, kur demografinės tendencijos tikrai neigiamos (Lietuvoje jau 3 metai fiksuojamas gyventojų skaičiaus augimas), tai kodėl ne čia? Be to, pas mus prekybos tinklų maržos yra tikrai labai geros (jei lyginsim su Lenkija ar Vokietija).

    • 2024-12-10T19:00:50+02:00

      Marža ant prekės įsigijimo savikainos, ne pelno. Rimi tik kai kuriais metais išlipa iš minuso, Iki ~1% pelno marža svyruoja. Norfa 2-2,5%. Tai maxima kuri stabiliai sugeba 4% ir kiek daugiau palaikyti, ir Lidl su 4-6% (2023 m. jau tik 2%). Normalus vidurkis būtų ~2%. Tai Maxima ir Lidl sugeba "outperforminti", Norfa laikosi normos ribose, Rimi ir Iki neišlaužia didesnio pelno. Naujam žaidėjui atėjus išlaužti geresnį rezultatą, reikia reikšmingų sutaupymų pasiekti kažkurioje srityje, kurių negalėtų konkurentai nukopijuoti. Ateinant naujam, be klausimų dar labiau praskiestum gyventojui tenkančio prekybos centro ploto, t.y. pajamas per plotą. Uždirbti įmanoma, bet nėra jokių stebuklų. O realiai ko reikia, tai pokyčio tarp vartotojų. Dabar vartotojas dažniau rinksis parduotuvę kuri patogesnė pagal lokaciją, nei bet kurį kitą kriterijų. Rinksis didesnę nuolaidą, ne mažesnę kainą. Ir dar daug kitų vartojimo įpročių, kurie visumoje ir nulemia tai, kaip elgiasi prekybos tinklai, t.y. kaip maksimizuoja pelną. Ir visi siekiame maksimizuoti pelną pagal tai, kaip ekosistema, kurioje veikia, mums tai leidžia daryti. Nebent čia atsiras tokių, kurie ne tik dirba nemokamai, bet dar ir primoka už galimybę dirbti kitam, kuris iš to gyvena.

    • 2024-12-11T00:37:03+02:00

      Nuolaidos žemina beje, nustebau kad Lietuva pakilo su nuolaidu kultūra ...

    • 2024-12-13T16:41:47+02:00

      Mane Rimi tai stebina kaip parduotuvė, ten su vadovybe turbūt stiprios problemos. Su tokiom kainom ji turėtų būti bent kiek geresnė paslaugų kokybe, o dabar ten yra blogiausias aptarnavimas iš visų tinklų. Lojalumo kortelė blokuojama jei neatsiskaitei 6 mėn. Kasininkė dar aprėkia 'tai gal nesinaudojote, tai ir užblokavo, ką aš žinau'. Po to numeta naują plastikinę kortelę, registruokis iš naujo. Tai čia ekologija, kad kas 6 mėn imti naują plastiką? Čekių siūlo nespausdinti, nes neva kažkaip gamtą apsaugosim, bet plastikinės kortelės - į kairę ir į dešinę.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791