Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2023-02-13 06:45

„Krispo“ įkūrėjai: įsikurti „Akropolyje“ – ne panacėja, pirkėjus teko atsivesti už rankos

Kristina ir Povilas Stroliai, UAB „Audrineta“, valdančios užuolaidų salonus, ir namų kvapų UAB „Krispo“ bendraturčiai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kristina ir Povilas Stroliai, UAB „Audrineta“, valdančios užuolaidų salonus, ir namų kvapų UAB „Krispo“ bendraturčiai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Per trejetą metų namų kvapų UAB „Krispo“ atidarė 10 parduotuvių, kurių dauguma – prekybos centruose. Vis dėlto vien jų generuojamo srauto neužtenka: pirkėjus reikia prisijaukinti patiems. Ir nors kauniečiai ir klaipėdiečiai šį prekių ženklą puikiai žino, vilniečiams, pasirodo, jis mažai ką sakė: draugystę su sostine teko pradėti nuo elementaraus prisistatymo.
  • Net iš gana specializuoto produkto galima sukurti parduotuvių tinklą.
  • Jei prekės ženklas viename mieste ar regione yra žinomas, atsidarius parduotuvę kitur gali tekti prisistatyti iš naujo.
  • Suteikti franšizę galima tik gerai tam pasirengus, nes franšizės gavėjams reikia ir pakankamai produkcijos užtikrinti, ir sukurti atstovavimo mechanizmą.

Kai Kristina ir Povilas Stroliai, valdantys užuolaidų UAB „Audrineta“, nusprendė kurti dar vieną verslą vien iš namų kvapų, daugelis sakė, kad tai – neįmanoma. Esą per siauras asortimentas, kad vien dėl jo pirkėjai ateitų į parduotuvę.

52795
130817
52791