2016-07-11 09:00

Didieji prekybos tinklai automatizuoja prekių užsakymų sistemas: sutaupo šimtus etatų

Programa numato, kiek prekių turėtų likti lentynose, bet gali būti, kad, pavyzdžiui, dėl vagysčių, likutis kitoks, todėl darbuotojai perskaičiuoja ir patikslina programos duomenis. 
Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Programa numato, kiek prekių turėtų likti lentynose, bet gali būti, kad, pavyzdžiui, dėl vagysčių, likutis kitoks, todėl darbuotojai perskaičiuoja ir patikslina programos duomenis. Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Didieji prekybos tinklai – „Rimi“, „Iki“, „Norfa“ ir „Maxima“ – pereina prie automatizuotų prekių užsakymų sistemų. Automatizavę užsakymus tinklai geriau panaudoja darbo jėgą. Vien „Norfai“ ši naujovė leido nukirpti 200 etatų. Tačiau kai kurie tiekėjai sako, kad kol kas ne visų kategorijų užsakymai pateikiami be vadybininkų pagalbos.

Pasak Renatos Saulytės, „Maximos LT“ Komunikacijos skyriaus vadovės, automatinio likučių palaikymo sistema SAP F&R Lietuvoje veikiančiose parduotuvėse pradėta diegti dar 2010 m., prijungiant vis naujas prekes ir jų kategorijas.

„Užtrukome iki šių metų, kol viską sutvarkėme. Sudėtingiausia buvo su šviežių produktų skyriumi“, – pasakoja p. Saulytė.

52795
130817
52791