Pirks TV laidų ciklą, skatinantį gastronominį turizmą po Lietuvą

Konkurso nugalėtojas turės sukurti 10-ies laidų ciklą, per Lietuvos gastronomiją pristatantį Lietuvos regionus, juose esančius gamtos ir kultūros paveldo objektus.
Tokio TV laidų ciklo pagalba departamentas tikisi didinti Lietuvos kultūros ir gamtos paveldo objektų žinomumą bei lankomumą, įtraukiant vietines bendruomenes bei skatinant Lietuvos gyventojus atsakingai keliauti po savo šalį.
Gastronominis turizmas – viena populiariausių nišinių turizmo rūšių, todėl tikimasi, kad pristatant šalies regionus per gastroniminio turizmo prizmę pavyktų pritraukti didesnę televizijos žiūrovų auditoriją, kurią gastronominis turizmas sudomins keliauti po Lietuvą.
Perkama paslauga apima tiek laidų sukūrimą, tiek ir transliavimą nacionalinės aprėpties televizijos kanale. Planuojama maksimali kontrakto vertė – 120.000 Eur su PVM.
Vestų virtuvės šefas
Pagal konkurso reikalavimus, TV laidų ciklą turės vesti profesionalus virtuvės šefas ir kulinarinio paveldo ekspertas.
Kiekvienoje TV laidoje turės būti parodyti ne mažiau kaip 3 gamtos ar kultūros paveldo objektai ir jiems turi būti skirta ne mažiau nei pusė laidos trukmės.
Pagal konkurso reikalavimus, TV laidų ciklas turės būti transliuojamas nacionalinės aprėpties kanale, kurio vidutinis dienos žiūrovų pasiekiamumas TNS TV metrų duomenimis ne mažesnis kaip 25% visų Lietuvos televizijų žiūrovų (pagal 2016 m. duomenis).
Kiekvienos TV laidos vidutinė auditorija pagal TNS TV metrų duomenis turės būti ne mažesnė nei 70.000 žiūrovų ir t.t.
Konkurso nugalėtojas turėtų paaiškėti liepos 22 d.
Statistikos duomenimis, lietuviai po Lietuvą keliauja vis aktyviau. Vietinių turistų skaičius šalyje 2015 m. augo 10,3%, užsienio turistų skaičius padidėjo 2,3%.