Atidaryti sėkmingą firminę parduotuvę tampa vis sunkiau

Stiprėjanti didžiųjų prekybos tinklų konkurencija nuosavus parduotuvių tinklus valdančias mėsos perdirbimo bendroves verčia atsargiau vertinti plėtros galimybes ir ryžtingiau atsisakyti lūkesčių nepateisinusių prekybos vietų. Tačiau trauktis iš mažmeninės prekybos gamintojai neplanuoja.
Pastaraisiais metais nuosekliai savo firminių parduotuvių tinklą plėtusi Mažeikių mėsos perdirbimo UAB Vigesta šiemet uždarė 10 parduotuvių. Bendrovė visoje šalyje vis dar turi 40 savo parduotuvių ir neatmeta galimybės, kad kitąmet vėl atidarys nau ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti