2016-11-21 20:20

Atidaryti sėkmingą firminę parduotuvę tampa vis sunkiau

Darius Matiukas, UAB „Vigesta“ direktorius, sako, kad pastaruoju metu vis sunkiau nuspėti naujos parduotuvės sėkmės potencialą, todėl sumažintas prekybos tinklas bus plečiamas atsargiau. 
Algimanto Kalvaičio nuotr.
Darius Matiukas, UAB „Vigesta“ direktorius, sako, kad pastaruoju metu vis sunkiau nuspėti naujos parduotuvės sėkmės potencialą, todėl sumažintas prekybos tinklas bus plečiamas atsargiau. Algimanto Kalvaičio nuotr.
Stiprėjanti didžiųjų prekybos tinklų konkurencija nuosavus parduotuvių tinklus valdančias mėsos perdirbimo bendroves verčia atsargiau vertinti plėtros galimybes ir ryžtingiau atsisakyti lūkesčių nepateisinusių prekybos vietų. Tačiau trauktis iš mažmeninės prekybos gamintojai neplanuoja.

Pastaraisiais metais nuosekliai savo firminių parduotuvių tinklą plėtusi Mažeikių mėsos perdirbimo UAB „Vigesta“ šiemet uždarė 10 parduotuvių. Bendrovė visoje šalyje vis dar turi 40 savo parduotuvių ir neatmeta galimybės, kad kitąmet vėl atidarys naujų taškų.

„Nuosavos parduotuvės vis dar lieka svarbus mūsų pardavimų kanalas, kur realizuojame apie 15% visos savo produkcijos, tad dėsime pastangas, kad jas išlaikytume. Taip jau yra, kad nuosavas prekybos tinklas yra gyvas organizmas, kartais turimų parduotuvių skaičius išauga, kartais lūkesčių nepateisinusias tenka uždaryti“, – sprendimo sumažinti nuosavų parduotuvių skaičių nesureikšmina Darius Matiukas, bendrovės „Vigesta“ direktorius.

52795
130817
52791