Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo

Publikuota: 2018-08-09

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje sukėlusi Vilniaus reklama, teigianti „Nobody knows where it is, but when you find it – it‘s amazing. Vilnius – the G-Spot of Europe“.

Reklamos skydeliai ir vaizdo klipai socialiniuose tinkluose ir „Google“ platformoje reklamuos Vilnių 18-35 m. Jungtinės Karalystės ir Vokietijos gyventojams.

Užsieniečiai bus kviečiami apsilankyti kampanijos interneto svetainėje www.vilniusgspot.com.

Pasak reklamos užsakovės Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros VšĮ „Go Vilnius“, kampanijos tikslas – didinti Vilniaus žinomumą tikslinėse atvykstamojo turizmo rinkose - Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje.

nuotrauka::1left

„Dar neprasidėjusi ši kampanija sulaukė didžiulio dėmesio visame pasaulyje. Per keletą dienų apie Vilnių jos dėka jau parašė daugiau nei 900 užsienio žiniasklaidos kanalų, tarp jų didieji JAV, Jungtinės Karalystės portalai – „The New York Times“, „The Washington Post“, „The Independent“, – pranešime spaudai teigia Inga Romanovskienė, „Go Vilniaus“ direktorė. – „Šiandien televizijos reportažą apie kampaniją išleidžia viena didžiausių pasaulyje naujienų agentūra „Reuters“. Sukeltas didžiulis susidomėjimas, todėl tikimės kad šiandien pilnai startuojanti reklamos kampanija bus išties sėkminga ir paskatins daugelį užsieniečių pažinti Vilnių“.

VŽ rašė, kad Lietuvoje ši kampanija vertinama prieštaringai, kritikų nuomone, užsieniečiams ji gali suformuoti nuomonę, kad Vilnius yra sekso turizmo kryptis, taip pat nuogąstauta, kad kampanijos laikas pasirinktas netinkamai, mat artėja popiežiaus vizitas į Lietuvą.

Malonumas atrasti Vilnių

Kaip teigia p. Romanovskienė, pagrindinė šios reklaminės kampanijos ašis – malonumas atrasti Vilnių. Tai – malonumas gėrėtis UNESCO įvertintu senamiesčiu, fotogeniškomis miesto panoramomis, malonumas mėgautis kavos puodeliu ar ypatinga vakariene. Tokių malonumų Vilnius yra kupinas. Pasak jos, būtent tai ir užkoduota kampanijos metaforoje, šūkyje „Vilnius is the G spot of Europe. Nobody knows where it is, but when you find it, it’s amazing“ („Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai kai jį randa – tai nuostabu“).

Reklamos kampanijos idėją sukūrė reklamos mokykloje „Atomic Garden“ mokęsi vilniečiai - Jurgis Ramanauskas, Skaistė Kaurynaitė ir Ugnius Mikšta.

„Pagrindinė kampanijos įžvalga yra ta, kad niekas nežino, kur Vilnius iš tikrųjų yra, bet kai tik sužino ir atvažiuoja, visi būna labai patenkinti ir pamilsta mūsų miestą. Ši įžvalga kilo iš pokalbių su užsieniečiais, tarp jų ir mūsų dėstytoju. Taigi, kai supratome, kad yra vieta, kurios niekas nežino, bet kai ją atranda, visi būna labai patenkinti, tai g-taško analogija pasisiūlo lyg savaime“, – pasakojo p. Ramanauskas.

nuotrauka::2right

Pasak Antonio Bechtle, „Atomic Garden“ kūrybos vadovo, tarptautinės reklamos eksperto Antonio Bechtle, šią idėją jo studentai pasiūlė atlikdami jo suformuluotą užduotį. „Remdamasis savo patirtimi reklamuojant vietoves aš esu tikras, kad ši kampanija yra visapusiškai teisinga ir yra didelis žingsnis pirmyn Vilniaus kaip destinacijos reklamoje, - sakė p. Bechtle. – Reklama kalba tikslinės auditorijos kalba, pasitelkdama humorą ir laužydama nusistovėjusias taisykles. Svarbu tai, kad ji tiksliai suformuluoja jausmą, patiriamą Vilniuje besilankančio užsieniečio: kad atradai kažką nuostabaus, kas visuomet buvo, bet iki šiol apie tai nežinojai.“

Kelerius metus Vilniuje gyvenantis perujietis p. Bechtle pridūrė, kad reklama tiksliai atliepia jausmą, kurį jis pats pajuto pirmą kartą apsilankęs Vilniuje, ir daugelis jo asmeniškai pažįstamų užsieniečių dalinosi panašia patirtimi.

Reklamuos vieną mėnesį

Reklamos kampanija vyks vieną mėnesį. Jos metu 18-35 m. vartotojams socialiniuose tinkluose ir „Google“ platformoje Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje bus rodomi reklamos skydeliai ir vaizdo klipai, kurie ves į tinklapį www.vilniusgspot.com. Jame žaismingu principu atlikus testą apie savo pomėgius kiekvienam vartotojui bus pateikiamas individualus Vilniaus gidas, rekomenduojantis konkrečias sostinės vietas ilsėtis, apsipirkti, pramogauti, pavalgyti, sportuoti, dalyvauti kultūros renginiuose bei grožėtis miesto panoramomis.

Kampanijos interneto svetainėje pristatomas spektras pramogų ir paslaugų, kuriuos Vilniuje gali rinktis turistai, įskaitant įvairius restoranus, kavines, dizainerių parduotuvėles, kino teatrus, muzikos klubus, muziejus, nuotykių ir pramogų parkus.

Dėmesį atkreipianti lauko reklama su pagrindiniu reklamos vaizdu vieną savaitę bus transliuojama populiariose žmonių susibūrimų vietose Berlyne ir Londone.

Socialiniuose tinkluose kampaniją reklamuos trumpi vaizdo klipai, kuriuose rodoma, kaip vaikinai ir mergina patiria malonumą išvydę ikonines sostinės vietas. Vaizdo klipus galima peržiūrėti Youtube kanalu.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lietuvos bankas skyrė 150.220 Eur baudą „Luminor“ 8

Lietuvos banko (LB) valdyba skyrė 150.220 Eur baudą bankui „Luminor“ už įvairiais informavimo kanalais...

Rinkodara
2018.11.22
Tarp savaitės reklamų: puokštė kalėdinio šurmulio

Tarp naujausių savaitės reklamų: išmanios šventės su „Bite Lietuva“ (reklamos agentūra „DDB Vilnius“),...

Rinkodara
2018.11.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau