Užsienyje pradedama „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija

Publikuota: 2018-08-03
Atnaujinta 2018-08-03 14:48

Kitą savaitę užsienyje startuos Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje Vilnius bus pristatomas kaip „Europos G taškas“.

„Go Vilnius“ Londone ir Berlyne ketvirtadienį startuosiančios internetinės reklamos pagrindinė mintis yra tai, jog Vilnius – neatrastas Europos lobis, kurį aptikti nuostabu, teigia savivaldybės verslo plėtros ir turizmo agentūra „Go Vilnius“.

Reklama anglų kalba skelbia: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai kai jį randa – tai nuostabu“. „Go Vilnius“ atstovų teigimu, kampanijoje atsisakyta ankstesnės idėjos naudoti kelių jaunuolių nuotraukas ir palikta merginos su paklode nuotrauka. Pasak „Go Vilnius“, reklama orientuota į 18-35 metų jaunuolius.

Kampanija sukurta remiantis internete šiemet sausį, Vilniui švenčiant 695-ąjį gimtadienį, žaibiškai išplitusia buvusių sostinės reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ studentų Jurgio Ramanausko ir Skaistės Kaurynaitės idėją. Plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodꖾemėlapį ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius.

Ją aprašė ir užsienio žiniasklaida.

Kampanijos kaina – 56.000 Eur

Kaip VŽ informavo „Go Vilniaus“ atstovai, visa reklamos kampanija Londone, Jungtinėje Karalystėje ir Berlyne, Vokietijoje, trunkanti mėnesį, kainuos 56.000 Eur. Šios lėšos – iš „Go Vilniaus“ biudžeto.

Į šią sumą įeina kūrybiniai darbai, interneto svetainės sukūrimas, reklama socialiniuose tinkluose ir „Google“ platformoje ir kituose reklamos kanaluose, komunikacija užsienio žiniasklaidoje.

Kuriant reklamos kampaniją bendradarbiauta su idėjos autoriais Jurgiu Ramanausku, Skaiste Kaurynaitė bei Ugniumi Mikšta. Taip pat buvo pasitelkti skirtingų sričių specialistai, atsakingi už interneto tinklapio sukūrimą, už reklamą socialiniuose tinkluose, ryšius su visuomene užsienyje.

„Pagrindinė kampanijos įžvalga yra ta, kad mažai kas žino, kur Vilnius iš tikrųjų yra, bet kai atvažiuoja, visi būna labai patenkinti ir pamilsta Vilnių. Ši įžvalga kilo iš pokalbių su užsieniečiais. Kai formuluoji mintį, kad yra vieta, kurios niekas nežino, bet kai ją atranda, visi būna labai patenkinti, tai g-taškas pasisiūlo lyg savaime“, – pasakoja p. Ramanauskas.

Reklaminės kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį. Jame, siekiant išlaikyti lankytojų dėmesį ir paskatinti juos pažinti Vilnių, bus kviečiama žaisti specialų žaidimą: čia bus pateikiama keletas klausimų, tuomet lankytojui bus pasiūlytas asmeniškai jam pritaikytas Vilniaus lankytinų vietų žemėlapis.

Tvirtinama, kad skirtingai nuo tradicinių turistinių miesto žemėlapių, čia vartotojai ras ir parkus, ir dizainerių parduotuves, ir restoranus, ir aktyvias pramogas.

Vilniaus meras Remigijus Šimašius tikina, kad bendraujant su užsienio investuotojais, žurnalistais, oficialių delegacijų atstovais, dauguma jų teigia, kad pirmą kartą atvykus į Lietuvos sostinę jų įspūdžiai gerokai pranoksta lūkesčius, tad jie susižavi Vilniumi.

„Jie to nesitiki, todėl labai nustemba. Iš vienos pusės toks įvertinimas labai malonus, iš kitos pusės – jis byloja apie nepakankamą Vilniaus vardo žinomumą pasaulyje“, - teigia p. Šimašius.

Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė tikisi, kad šmaikšti kampanijos žinutė išskirs Vilnių informacinio triukšmo fone ir paskatins potencialius keliautojus domėtis Vilniumi, o tai galiausiai padės atrasti ir sostinės kultūrinį paveldą, renginius, aktyvias pramogas ir miesto gamtą.

„Vilniui neužtenka tradicinių rinkodaros priemonių. Tam, kad pranoktumėme konkurentus, turime imtis drąsių, dėmesį patraukiančių veiksmų. Džiaugiamės, kad jauni kūrėjai pasiūlė idėją, verčiančią diskutuoti, aptarinėti, dalintis ir galų gale domėtis Vilniumi“, - sako p. Romanovskienė.

Popiežiaus vizitas

Ši reklama jau anksčiau sulaukė daug diskusijų viešojoje erdvėje, ketvirtadienį socialiniuose tinkluose taip pat kilo abejonių, ar toks sostinės pristatymas užsieniečiams tinkamas ruošiantis rugsėjį vyksiančiam popiežiaus Pranciškaus vizitui.

Kunigas Ričardas Doveika naujienų agentūrai BNS sako, kad užsieniui skirta reklama, vaizduojančia Vilnių kaip „Europos G tašką“ bus sukurta dviprasmybė, versianti vilniečius nuolat aiškintis ir jaustis nejaukiai.

„Bus sukurta dviprasmybė, kur reikės daug aiškintis, ar mes esame aukštos kultūros, mažo krašto, bet didingos valstybės teritorija, ar esame pagarbos vyro, moters orumui kraštas, ar mes iš tikrųjų esame atsakingi už savo jaunąją kartą ir galime sudominti save kaip valstybę, kaip miestą ir kitomis galimybėmis, ar jau viskas išsemta ir atkreipti dėmesiui belieka tik G taškas“, – teigia p. Doveika.

„Manau, kad reklama bus pirmoji turbūt pasaulyje reklama, reklamuojanti miestą ir sukurianti dviprasmybę, dėl kurios miestelėnams teks daug kartų aiškintis ir jaustis nepatogiai“, – pridūrė jis.

Vilniaus arkivyskupijos kurija kol kas nepateikė oficialios pozicijos dėl sostinės reklamos ir svarsto tai padaryti vėliau

Ponia Romanovskienė BNS tikino, kad sieti Popiežiaus vizitą ir „G-spot“ reklaminę Vilniaus kampaniją yra „mažų mažiausia keista“. Ji aiškino, kad kampanija bus vykdoma Vokietijos ir Didžiosios Britanijos didmiesčiuose, ja siekiama patraukti jaunimo dėmesį ir tuomet pristatyti sostinės vertybes – kultūrinį gyvenimą, gamtą, aktyvias pramogas.

„Tuo metu Popiežiaus vizitas taipogi yra gera proga skleisti žinią apie Vilnių, pristatant piligrimams aktualią informaciją. Rengiantis popiežiaus vizitui paruošėme specialų Vilniaus piligriminį maršrutą, kurį aktyviai viešinsime, taip skatindami piligriminį turizmą Vilniuje“, – pabrėžė ji.

Anot p. Romanovskienės, tiek tikslinės auditorijos, tiek viešinimo laikotarpiai ir kanalai gerokai skiriasi: „G-spot“ kampanija pasibaigs beveik mėnesiu anksčiau už Popiežiaus vizitą Lietuvoje ir nukreipta į „visai kitas tikslines auditorijas“.

„Go Vilnius“ pažymi, kad Lietuvos sostinė šiemet sulaukė nemažai užsienio žiniasklaidos dėmesio: aplankyti Vilnių rekomendavo „The New York Times”, pagrindiniai britų naujienų portalai „The Guardian“ ir „The Independent“, Prancūzijos, Vokietijos ir Suomijos žiniasklaida.

Anot sostinės reklamos agentūros, dažniausiai publikacijose ir reportažuose sostinė įvardijama kaip neatrasta. Pavyzdžiui, „Lonely Planet“ Vilnių pavadino neatrastu Europos deimantu bei šiemet Lietuvos sostinę paskelbė viena iš dešimties karščiausių Europos kelionių krypčių.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujos „Lidl“ reklamos veidai – parduotuvių darbuotojai

Naujojo „Lidl Lietuva“ įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje...

Rinkodara
2019.03.25
G. Bandzevičius: nuo 2021 m. atidarysime po „Rimi“ parduotuvę kas mėnesį Premium 11

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ vadovas, interviu VŽ sako, kad iki 2023 m. pabaigos prekybos tinklas...

Prekyba
2019.03.25
„Lietuvos energija“ skelbia 1,5 mln. Eur vertės konkursą

Energetikos įmonių grupė Baltijos šalyse „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030...

Rinkodara
2019.03.25
„Microsoft“: didės dirbtinio intelekto reikšmė prekyboje  3

57% apklaustų bendrovių vadovų tikisi, jog dirbtinis intelektas jiems padės pagerinti klientų aptarnavimo ir...

Prekyba
2019.03.25
Vilniaus prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta augo 7%  3

Sostinės prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta 2018 m. siekė 28,44 mln. Eur be PVM ir buvo 7% didesnė nei...

Prekyba
2019.03.25
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis 2

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
2019.03.25
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 8

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 7

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau