2017-08-20 01:55

„Nestle“ apkaltinta reklamoje nuplagijavusi legendinį žaidimą

Stefano Wermutho („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Stefano Wermutho („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Didžiausia pasaulyje maisto pramonės įmonės „Nestle“ susilaukė ieškinio dėl tyčinio nuplagijavimo – bendrovė „Atari“ kaltina „Kit Kat“ šokoladukų gamintoją be leidimo reklamoje panaudojus aštunto praėjusio amžiaus dešimtmečio žaidimo „Breakout“ motyvus.

Ketvirtadienį San Fransisko teismui pateiktame ieškinyje „Atari“ sako, kad „Nestle“ sąmoningai pasitelkė „Breakout“ žaidimo vardą, išvaizdą ir atmosferą socialiniuose tinkluose ir vaizdo klipe, norėdama išnaudoti „ypatingą jo reikšmę nostalgiškai kūdikių bumo kartai, taip pat X kartai ir net šiandieniniams „tūkstantmečio“ ir „potūkstantmečio“ kartos žaidėjams“.

„Nestle“ kol kas nepateikė savo komentaro, informuoja „Reuters“.

„Breakout“ žaidimą 1972-aisiais, įkvėpti ankstesnio „Atari“ žaidimo „Pong“, sukūrė Steve‘as Wozniakas, prie jo prisidėjo ir Steve‘as Jobsas, vienas iš „Apple“ įkūrėjų. „Breakout“ žaidime su maža rakete reikia numušti spalvotų plytelių eiles.

„Atari“ teigimu, „Nestle“ tiesiog pasinaudojo klasikine „Breakout“ išvaizda, pakeitė plyteles „Kit Kat“ šokoladuko plytelėmis ir pakvietė vartotojus „ištrūkti“ ir pirkti daugiau šokoladukų.

Įmonė apkaltino „Nestle“ autorinių teisių ir prekės ženklo apsaugos pažeidimais bei nesąžininga konkurencija. Ji siekia tris kartus didesnės kompensacijos nei „Nestle“ pelnas, gautas iš pažeidimo, taip pat baudos ir nuostolių atlyginimo.

52795
130817
52791