2020-04-07 16:08

Pakeitus kanalo pavadinimą, žiūrimumas išaugo dvigubai

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
LNK kanalų grupei, jungiančiai LNK, BTV, TV1, „Info TV“, „Liuks!“, kurio pavadinimas prieš kiek daugiau nei mėnesį buvo pakeistas nauju ženklu – 2TV, šio kanalo žiūrimumą pavyko išauginti daugiau nei du kartus.

Pasak Andriaus Urbanavičiaus, naujojo kanalo laidų prodiuserio, puikiais rezultatais komanda džiaugėsi jau pirmąją transliavimo savaitę.

Remiantis tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenimis, televizijos kanalo 2TV žiūrimumas vidutiniškai išaugo daugiau nei du kartus, jei lygintumėme su anksčiau šiuo kanalu transliuotu „Liuks!“.

Dabar vidutiniškai kasdien naująjį kanalą 2TV pažiūri apie 208.000 žiūrovų. Populiariausia kanalo laida praėjusią premjerinę savaitę buvo „Pagaminta Lietuvoje“, ji skirta vietinei muzikai.

Kovo 30-ąją startavęs muzikinis pramoginis kanalas transliuoja laidas „Pabun2“, „Nenuobo2“, „Pa2kim“, „2dzgės“, „Sal2“, „Pagaminta Lietuvoje“, „Amžini hitai“ ir t.t.

VŽ rašė, kad pavadinimo „Liuks!“ nuspręsta atsisakyti, nes turinys šiame kanale nebeturi nieko bendra su prieš tai buvusiu.

„Tai yra visiškai naujas kanalas, su naujomis muzikos laidomis, atnaujinta muzikinių klipų baze iš garsiausių kompanijų „Universal Music Group“, „Warner Music Group“, su naujais vedėjais, specialiomis „Lnk.lt“ laidomis“, – pristatydama pokyčius teigė Zita Sarakienė, UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ generalinė direktorė.

52795
130817
52791