2024-06-04 12:16

Ant pirmojo laiptelio – „Fabula“, sparčiausiai augusi – „Headline“

Iš kairės: Raminta Rimkienė, „Fabula Rud Pedersen Group“ direktorė, Donatas Bedulskis, „co:agency“ partneris, vadovas, Ričardas Jarmalavičius, „Publicum“ valdybos pirmininkas, Paulius Tamulionis, „Idea prima“ direktorius, ir Daiva Lialytė, „Integrity PR“ vadovė.
Iš kairės: Raminta Rimkienė, „Fabula Rud Pedersen Group“ direktorė, Donatas Bedulskis, „co:agency“ partneris, vadovas, Ričardas Jarmalavičius, „Publicum“ valdybos pirmininkas, Paulius Tamulionis, „Idea prima“ direktorius, ir Daiva Lialytė, „Integrity PR“ vadovė.
2023-ieji komunikacijoms agentūroms buvo dosnūs: iš 10-ies didžiausių bendrovių vos viena agentūra skaičiuoja mažesnius pardavimus. Nemažai įmonių augino apimtį dviženkliu tempu, į viršų stiebėsi ir bendrasis pelnas (tiesioginės pajamos) – eilutė, kurią komunikacijos agentūros išskiria kaip svarbiausią savo veiklos matą.
  • Ant pirmojo laiptelio, skaičiuojant ir pardavimus, ir tiesiogines pajamas, palypėjo „Fabula Rud Pedersen Group“.
  • Sparčiausią šių rodiklių šuolį 2023 m. skaičiuoja komunikacijos agentūra „Headline Agency“.
  • „Publicum“ iš komunikacijos agentūrų uždirbo didžiausią grynąjį pelną. Antra – kiek atitrūkusi „Adverum“.
  • TOP 10 užbaigia komunikacijos agentūra „Bosanova“, 2023 m. perlipusi 1 mln. Eur pardavimų ribą.

Ant pirmojo laiptelio, skaičiuojant 2023-ųjų pardavimų pajamas, šį kartą palypėjo „Fabula Rud Pedersen Group“ (UAB „Fabula ir partneriai“). Jos pajamos per 2023 m., palyginti su 2022 m., išaugo bemaž 15%, iki 4,5 mln. Eur, tiesioginės pajamos – 23%, iki 2,79 mln. Eur.

52795
130817
52791