Prezidento rinkimų kampanija: be komunikacijos aštrumo ir intrigos

- Nėra idėjų kovos, aiškių žinučių, aštrumo komunikacijoje, o konservatoriai, „laisviečiai“ ar liberalai atrodo šiek tiek pavargę nuo valdžios.
- Kas iš komunikacijos, reklamos ar žiniasklaidos planavimo agentūrų šiuo metu dirba su politikais.
- Liūdina faktas, kad Lietuvoje turime labai trumpą rinkimų periodą ir jau gerokai atgyvenusias priemones.
„Tai yra rinkimai be ugnelės ir intrigos. Rinkimai, kur visos partijos ir kandidatai jau yra susitaikę su savo ganėtinai aiškia baigtimi ir niekas nebeabejoja situacijos status quo“, – konstatuoja Mykolas Katkus, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ valdybos pirmininkas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai