2024-05-09 08:45

Prezidento rinkimų kampanija: be komunikacijos aštrumo ir intrigos

VŽ koliažas (iš kairės): Mykolas Katkus, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ valdybos pirmininkas, Paulius Tamulionis, agentūros „Idea Prima“ partneris, ir Donatas Kuras, Lietuvos komunikacijos asociacijos tarybos narys.
VŽ koliažas (iš kairės): Mykolas Katkus, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ valdybos pirmininkas, Paulius Tamulionis, agentūros „Idea Prima“ partneris, ir Donatas Kuras, Lietuvos komunikacijos asociacijos tarybos narys.
Šiemečius prezidento rinkimus ekspertai vadina vienais nuobodžiausių per visą istoriją. Ganėtinai aiški rinkimų baigtis lemia ir tai, kad pernelyg nesistengiama nei išsiskirti savo žinute, nei apskritai aktyviau komunikuoti.
  • Nėra idėjų kovos, aiškių žinučių, aštrumo komunikacijoje, o konservatoriai, „laisviečiai“ ar liberalai atrodo šiek tiek pavargę nuo valdžios.
  • Kas iš komunikacijos, reklamos ar žiniasklaidos planavimo agentūrų šiuo metu dirba su politikais.
  • Liūdina faktas, kad Lietuvoje turime labai trumpą rinkimų periodą ir jau gerokai atgyvenusias priemones.

„Tai yra rinkimai be ugnelės ir intrigos. Rinkimai, kur visos partijos ir kandidatai jau yra susitaikę su savo ganėtinai aiškia baigtimi ir niekas nebeabejoja situacijos status quo“, – konstatuoja Mykolas Katkus, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ valdybos pirmininkas.

52795
130817
52791