Su „Publicum“ grupe užaugusi „Fcomm“ tapo savarankiška agentūra

Po sandorio, kurio vertė neskelbiama, V. Vyšniauskas padidino turėtą 65% akcijų paketą iki 100%.
Pokytis ir bendrovės vardo keitimas iš UAB „Publicum Financial Communications“ į UAB „FComm“ Registre centre užfiksuotas šių metų sausio pabaigoje.
Pasak V. Vyšniausko, agentūros specializacija išliks nepakitusi, ji ir toliau teiks finansinės ir strateginės komunikacijos, krizių komunikacijos bei ryšių su žiniasklaida bei investuotojais paslaugas.
„Tai buvo nuoseklus procesas – per šešiolika veiklos metų kartu su kitais grupės profesionalais užaugome iki savarankiško ir išskirtinio Lietuvos rinkoje verslo. Man visuomet atrodė, kad komunikacija yra amatas su nedideliu kiekiu kūrybos, todėl šioje veikloje svarbiausia kokybė ir nuoseklumas. Šis principas mums padėjo įsitvirtinti rinkoje, o įvairialypė bendradarbiavimo su solidžiomis Lietuvos ir užsienio įmonėmis patirtis leidžia teigti, kad kai kuriuos komunikacinius uždavinius rinkoje gali išspręsti tik mūsų komanda“, – išplatintame prnešime teigia V. Vyšniauskas.
Pasak „Publicum Group“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus, šis sandoris – vienas iš paskutinių žingsnių, įgyvendinant strateginį grupės verslo vystymo planą.
„Toliau nykstant riboms tarp įvairių komunikacijos disciplinų, svarbu laiku suvokti ribą, ties kuria paslaugas reikia integruoti, o ties kuria – leisti vystytis savarankiškai“, – sako R. Jarmalavičius.
2018 m. „Publicum Group“ sujungė didžiąją dalį savo valdomų komunikacijos verslų su Estijos „Idea Group“ ir pasirašė pardavimo sandorį su pasauline „Havas“ grupe. „Publicum FComm“ šiame sandoryje nedalyvavo.
Susijungusi grupė Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje veikia „Havas Baltics“ vardu, joje dirba daugiau nei 250 darbuotojų, o metinės pajamos 2022 m. viršijo 50 mln. Eur. Šiuo metu „Havas“ valdo 80% „Havas Baltics“ akcijų.
„Fcomm“ apyvarta 2023 m. siekė 433.600 Eur, tai 29% daugiau nei prieš metus, o įmonės tiesioginės pajamos padidėjo 12%, iki 320.000 Eur, skelbia agentūra. Bendrovėje dirba 5 specialistai.
Tarp „Fcomm“ klientų – Lietuvos bankų asociacija, „Luminor“ bankas, „BaltCap“, „MARS Lietuva“, „Evernord“, „Amber Food“, „Mercedes-Benz“, kitos Lietuvos bei tarptautinės kompanijos.
VŽ rašė, kad geresnius metus skaičiuoja ir komunikacijos agentūra „Bosanova“, kurios pardavimai praėjusiais metais perkopė 1 mln. Eur, o nuostolius vėl pakeitė pelnas. Tarp didesnių agentūrų metines finansines ataskaitas pateikusios „Integrity PR“ pajamos augo 6%, iki 2,7 mln. Eur, dar sparčiau didėjo bendrasis pelnas (tiesioginės pajamos) – eilutė, kurią komunikacijos agentūros išskiria kaip svarbiausią savo veiklos matą.