2023-10-24 17:06

„Amber Grid“ skelbtą kūrybos ir dizaino konkursą laimėjo esami partneriai

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lietuvos dujų perdavimo sistemos operatoriaus „Amber Grid“ kūrybos ir dizaino paslaugų konkursą laimėjo esama partnerė – kūrybinė agentūra „Spark Agency“. Pasirašyta trijų metų bendradarbiavimo sutartis.

„Spark Agency“ su „Amber Grid“ pradėjo dirbti 2022-aisiais, laimėję skelbtą viešąjį pirkimą dizaino paslaugoms. 

Dujų perdavimo sistemos operatorei paskelbus naują, didesnės apimties pirkimą, sėkmė lydėjo esamus partnerius, kurie dalyvavo ir laimėjo konkursą. 

Pagrindinė konkurso ir būsimų darbų ašis – „Amber Grid“ darbdavio įvaizdžio kampanija.

„Gyvybingame energetikos sektoriuje vyksta transformacijos etapas. Ekonomikos dekarbonizacijos iššūkiai, noras kuo labiau išsaugoti aplinką skatina mus ieškoti būdų kurti tvaresnę ir į energetikos inovacijas orientuotą organizaciją. Dėl šių priežasčių ne tik įgyvendiname strateginius valstybės energetikos projektus, bet ir esame atnaujinę savo prekės ženklą, kurio strategija remiasi pažadu kurti energiją švariai ateičiai “, – išplatintame pranešime sako Laura Šebekienė, „Amber Grid“ komunikacijos vadovė.

Tomas Ruginis, „Spark Agency“ vadovas, teigia, kad šis laimėjimas – kryptingo darbo rezultatas.

„Pastaraisiais metais daug dėmesio skyrėme komandos formavimui ir kompetencijoms. Dabar komandą sudaro strategijų, kūrybos ir dizaino specialistai, kurių patirtis bei energetikos sektoriaus išmanymas ir lėmė pergalę „Amber Grid“ konkurse“, – sako jis.

Aštuntus veiklos metus skaičiuojanti kūrybinė agentūra „Spark Agency“ dirba su „Oho!“, „Nordika“, „Bosch“, INVL, „Švaros Broliais“, „Venipak“, „Bobutės Paskola“ bei „Mamų Unija“ prekių ženklais.

52795
130817
52791