Šalia „Winning“ – dar viena komunikacijos agentūra

M. Dubauskas tapo naujosios agentūros direktoriumi ir akcininku. Jo rankose – 34% paketas, likusios – „Winning Media Group“ (prekės ženklas „Winning“).
Pažymima, kad „Winning Pro“ specializuosis darbuose su viešojo sektoriaus klientais.
M. Dubauskas pastaraisiais metais teikė komunikacijos konsultacijas, iki 2022 m. pabaigos dirbo komunikacijos vadovu „Lietuvos geležinkeliuose“, dar anksčiau – Energetikos ministro patarėju, žurnalistu įvairiuose leidiniuose.
VŽ rašė, kad keli pastarieji metai mažesniosioms, butikinėms agentūroms buvo itin sėkmingi, o konkurentų gretos vis auga.
Pavyzdžiui, visai neseniai skelbta, kad vietą po saulę bandys išsikovoti dar dvi butikinės komunikacijos agentūros Lietuvoje, jas kuria skirtingais keliais sukančios „Blue Oceans PR“ partnerės. Viena jų Raminta Lilaitė-Sbalbi įsteigė naują tarptautinės komunikacijos agentūrą MB „Sensus PR“.
Apie naują startą neseniai skelbė ir Ieva Koncevičiūtė, vasarą palikusi „Continental“ komunikacijos vadovės pareigas, bei Margarita Jablonskaja, jos įsteigė „Think Twise“.
Renata Saulytė, „Vilniaus vandenų“ komunikacijos skyriaus vadovė, pernai rudenį įsteigė MB „Komunikacija su 0 pasiteisinimų“. Pernai rugsėjį naują startą, prisijungus dar vienam partneriui, Ryčiui Juozapavičiui, brėžė ir „Brainhack PR“ agentūra.
Agentūros „Winning“ pajamos 2022 m. augo bemaž 75%, iki 510.500 Eur, tačiau grynojo pelno uždirbta mažiau nei ankstesniais metais, 24.600 Eur (2021 m. – 82.355 Eur).