2022-09-16 18:04

Mažesniųjų agentūrų-butikų banga dar tik kyla į viršų

Rytis Juozapavičius, tarptautinės bendrovės „FranklinCovey“ konsultantas, komunikacijos ekspertas, ir Martynas Rusteika, „Brainhack PR“ įkūrėjas. Agentūros nuotr.
Rytis Juozapavičius, tarptautinės bendrovės „FranklinCovey“ konsultantas, komunikacijos ekspertas, ir Martynas Rusteika, „Brainhack PR“ įkūrėjas. Agentūros nuotr.
Lietuvoje ir toliau kaip grybai po lietaus dygsta „butikinės“ komunikacijos agentūros. Naują startą, prisijungus dar vienam partneriui, brėžia „Brainhack PR“ agentūra.
  • Vis dažniau „butikines“ agentūras steigia rinkai gerai žinomi vardai.
  • Didėja ne tik konkurencija – mažesnieji rinkos dalyviai sėkmingai didina ir pardavimus.
  • Dienos pabaigoje laimi klientas, teigia didžiosios komunikacijos, nesibaimindamos augančios konkurencijos.

Martynas Rusteika, „Brainhack PR“ įkūrėjas, teigia, kad agentūrą iki šiol vystė kaip nepriklausomas komunikacijos konsultantas, bendradarbiaudamas su kitais savo srities profesionalais.

52795
130817
52791