„Lidl“ dominuoja tarp prekybininkų, lyderės laurai – pasikartojančiai „Tele2“ reklamai
Mindaugas Liaudenskis, tyrimų bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovas, reklamos tyrimų konsultantas, tarp šios vasaros pastebimiausių išskiria 8 lietuviams labiausiai įsiminusias reklamas, o ne tradicinį TOP 10.
„Būtent jos, remiantis „Norstat“ atlikta apklausa, sutraukė didžiąją dalį dėmesio. Dalis kitų reklamų buvo taip pat pastebėtos, tačiau išskirtinio įsimenamumo slenksčio jos neperžengia. Arčiausiai aštuntuko liko, tačiau į jį nepateko „Samsung“, „Camelia“, kitos telekomunikacijų, prekybos tinklų reklamos“, – vardina M. Liaudenskis.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai