2025-09-01 13:05

E. prekybos banginiai didina greitį: „Pigu.lt“ atsisakė nesuvaldomų kinų, „Varlė.lt“ automatizavo procesus

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Viena esminių sėkmingo e. prekybos verslo kolonų – patikimas ir konkurencingas prekių pristatymas, todėl siekis šioje srityje efektyvinti procesus lieka visų e. prekybininkų, nepaisant jų profilio – ar būtų universalūs kaip „Pigu.lt“, ar maisto pardavėjai kaip „Barbora.lt“, – darbotvarkėse.

Prekių pristatymo iššūkių valdymo pamokų per pandemiją gavę verslai dabar, rodos, gyvena ramesniais laikais, nors ir ne visi – dar neseniai gana daug vartotojų viešai piktinosi vėluojančiomis „Pigu.lt“ siuntomis. Užtikrinti, kad daugiau nei 4.000 pardavėjų vykdytų savo įsipareigojimus – nemenkas iššūkis, ypač turint omenyje, kad dalis jų prekiauja iš tolimesnių kraštų.

Apskritai didesnių ar mažesnių vėlavimo iššūkių e. prekybininkai patiria piko laikotarpiais – Kalėdų metu, ryškesnių išpardavimų fone, kai visoje rinkoje padidėja siuntų skaičius; taip pat tuomet, kai realiai sandėlyje neturi prekės, kurią pardavė klientui. O tai gana įprasta, nors ir mažiau klientui patogi praktika: pardavėjas iš tiekėjo sandėlio prekę atsisiunčia tik tuomet, kai ją realiai kažkas įsigyja. Dažnu atveju nelengva suvaldyti ir platformoje prekiaujančių partnerių įsipareigojimų vykdymą laiku, o rūpesčių gali būti įvairių: nuo prekės buvimo vietos, pasirinktų kurjerių iki kitų iššūkių.

52795
130817
52791